én dr 350-est akarok azért nem tt350-et mert a dr fiatalabb meg tárcsás hátul is meg drágább de a pénzem az megvan rá! De ha be jönne már egyszer az a redvás puttón a 8+1 akkor egy injektoros RMZ-re 100% hogy beruháznék! De ugyse jön be ilyen ez a szerencse játék!:)
Szép jószág ez szilárd! vedd meg de az MZ meg az rx-et eladtad? tegnap hajtottam meg egy xt 500-at épp ajánlani akartam neked mert rohadt jó csak a súj elosztása nem az igazi de faxa állapotba van! Új Mitas gumik elöl hátul! Az ereje meg pont tökéletes csak nagyon könnyen kitolja a picsályát! 230ezer asszem a kikiáltási ára!
Látszik nem terepen használod.
Mondjuk egy ilyen vasat nem szívesen dobnák el én se.
Tehát ha majd új motort veszek, biztos nem egy új TT lesz, hanem inkább egy YZ 450...
Csá Vince ki ez a csoda szerelő?Amúgy azért kérvényeztük tesómmal a fórumot mert lehet hogy pénteken meglesz a TT 350! Ja és 1 kép a kiszemelt áldozatról:
hát nekem akitől vettem az nem mondta el a lényegét, hogy hogyan kell berúgni a motort, aztán én csak rúgtam mindig, mint a hülye, jól elfáradtam mindig, de rájöttem és azóta több hónap állás után is 2-3 rúgás és indul.
igazság szerint valami "hobbi" xt érdekelne minél kisebb pénzért
de jöhet tt is
de 600as motort nem sok kedvem van rugdosni, főleg úgy hogy a kompresszió sem az igazi már
Én tulajdonos vagyok. :D Egy 1989-es TT 600-am van.
Az előnyei szerintem, hogy viszonylag könnyű, nekem a futóműve bejön, mert bármit lehet vele, ugratni túrázni stb.
Én leginkább túrázni használom és ott van egy nagy előnye, hogy kis fordulaton iszonyatosan nyomatékos, de viszont sajnos nagy fordulaton már nincs olyan nagy ereje, mint mondjuk egy új 450-es gépnek, aminek ugye nagy fordulaton van csak igazi ereje. Nagyjából mindenhol elmegy ahol az új gépek, de a puha siratókon nagyobb lendület kell neki, mert ugye nincs ereje nagy fordulaton.
Hátránya még, ami most nálam kijött baja, állítólag típushiba az 59X-es alvázszámúaknál a 3. sebesség fogaskerekének elkopása. Ez történt az enyémmel is és hamarosan viszem szerelőhöz... :)
Az új gépekhez képest kicsit nehéz, a hátsó dobfék különösebben nem hátrány, de gyorsabban kopik.
Hát én ennyit tudtam most mondani...
Ha esetleg van még kérdésed megpróbálok választ adni. ;)
Hello!
Mivel Xt350-es fórum nincs így ide írok!
Szükségem lenne egy bontott hengerre és a belevaló dugattyúra, vagy esetleg egy motorbontónak a tel. számára!Előre is köszönöm a válaszotokat!
Na,akkor szeretnék megkérni minden TT tulajdonost,hogy mondják
el a motor összes jó és rossz tulajdonságát! :)És technikai adatokat és szívesen fogadok :D
Vásárlás előtt állok,aki tud az írjon péntekig!
THX
Mondjuk egy ilyen vasat nem szívesen dobnák el én se.
Tehát ha majd új motort veszek, biztos nem egy új TT lesz, hanem inkább egy YZ 450...
de jöhet tt is
de 600as motort nem sok kedvem van rugdosni, főleg úgy hogy a kompresszió sem az igazi már
Elsősorban TT350-esről szeretnék érdeklődni,de a 600-as is jöhet :)
Az előnyei szerintem, hogy viszonylag könnyű, nekem a futóműve bejön, mert bármit lehet vele, ugratni túrázni stb.
Én leginkább túrázni használom és ott van egy nagy előnye, hogy kis fordulaton iszonyatosan nyomatékos, de viszont sajnos nagy fordulaton már nincs olyan nagy ereje, mint mondjuk egy új 450-es gépnek, aminek ugye nagy fordulaton van csak igazi ereje. Nagyjából mindenhol elmegy ahol az új gépek, de a puha siratókon nagyobb lendület kell neki, mert ugye nincs ereje nagy fordulaton.
Hátránya még, ami most nálam kijött baja, állítólag típushiba az 59X-es alvázszámúaknál a 3. sebesség fogaskerekének elkopása. Ez történt az enyémmel is és hamarosan viszem szerelőhöz... :)
Az új gépekhez képest kicsit nehéz, a hátsó dobfék különösebben nem hátrány, de gyorsabban kopik.
Hát én ennyit tudtam most mondani...
Ha esetleg van még kérdésed megpróbálok választ adni. ;)
Am internetcímet tudnál mondani mert nem találtam sehol!
Mivel Xt350-es fórum nincs így ide írok!
Szükségem lenne egy bontott hengerre és a belevaló dugattyúra, vagy esetleg egy motorbontónak a tel. számára!Előre is köszönöm a válaszotokat!
egyél még pár gombocót, ha tt-t akarsz.
melyik a jobb azonos állapotban?
el a motor összes jó és rossz tulajdonságát! :)És technikai adatokat és szívesen fogadok :D
Vásárlás előtt állok,aki tud az írjon péntekig!
THX