Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nincs különbség, mert az enyém 1989-es ismerős meg már jóval fiatalabb, szürke blokkos és önindítós.. a lényeg, hogy a spirál meghajtója ugyan olyan, mind két motoron.
Hát ahogy nézegetem olyan nagy különbséget nem látok (Ebay)azért köszi!
szerintem az enyém nem ilyen mintha nem állna ennyire ki
van rajta vagy 2 centis sár fotózni nem tudtam
nézz körbe az ebay-on hogy mik vannak ott több infó meg fotó van
Ini! tudnál nekem segíteni?dobfékem miatt vettem 1 komplett első tárcsás futóművet xt600e gondom az,hogy a srác elfelejtette a kmóra hajtását elküldeni:( szóval csak az 600e-jé jó rá vagy minden 600 tárcsásé? küldök képet!
olvasgass utána az afrikának
jó pár éve beleástam magam a témába, aztán nem kevés baj lehet velük ami nem olcsó
nem biztos de mintha a honlapjukon lett volna egy lista mit kell megnézni rajta és mi mennyi ha nem jó
az xt azért jobb mert abból lényegesebben több van, akár egy rendszám nélküli donort is be lehet szerezni kicsi pénzért
a 750esből van olyan ami nem eszik 10 litereket, az máshogy van fúvókázva azok megállnak 7 felé
bár én tuti nem vennék 2 hengerest, sokkal több gond
ha meg vennék az az 1200es ténéré lenne, ha még 20 év múlva lesz belőlük és még motorozóképes leszek akkor beszerzésre kerül(mostani 3aj ennyi időt kap, utána nyugdíjba vonulhat)

a drz-ről az a meglátásom(bár sokan cáfolják) hogy az egy mindenre jó gép, de végülis semmire se jó igazán
Nekem is az a korosztály tetszik, ezek a újabbak már kevésbé. A 660-asból nekem a supermoto tetszik.
Hát bízom benne, hogy összejön :)
Igen arra, ami meg nem tetszik az az xt660z ez az új fajta. Pfu nekem régen nagy kedvencem volt a 03-05 közötti R6, remélem összejön.
Nekem is bejönnek ezek :) Az 1200-es ténéré-re gondolsz? Az nekem is nagyon tetszik és a hangja
Jövőre leteszem a korlátlan jogsit, aztán szeretnék venni egy R6-ost az XT mellé. Jó pár év múlva mikor már elérhetőbb lesz a Super ténéré akkor meg az.

Álmodozni jó dolog, remélem tudom teljesíteni.
Nekem egy xtz 750 vagy egy Africa twin is tetszene, bár állítólag 2ő közül az africa jobb, az xtz nagyon sokat eszik. Nekem a nagy tenere tetszik, a kicsi meg olyan keskeny meg magas lett, hogy az nem jön be.
Drz-k nekem is tetszenek, annyi bajom van vele.. hogy majdnem mindenkinek van egy :/
Sajnos kevés a rendszámos XT, amelyik rendszámos az meg nagyon drága. Én majd valami még nagyobb dögöt szeretnék, az új ténérék nagyon tetszenek :)
Persze, csakis. Nézegetem őket, mostanában a drz-k tetszenek nagyon, de csak az E változat. Jó lenne egy rendszámos xt is, csak kevés van belőle.
Én 30ért vettem ezt a Fly-t, de 2 éve.. az eladó a fejét adta, hogy ez nem ázik be. Száraz időben nem is, de a 3. pocsolya után vizes már belül is :S

Rendszámosat vennél a jövőben?
Én még 45ért vettem, valamelyik héten néztem most olcsóbb. Igazából saras/esős időbe nem ázott be egyszer se. Viszont mikor megfürdettem a dunába az xt-t és csak Ini segítségével bírtam kihúzni, akkor azért beázott pár mp alatt.

Köszi, nagyon sajnálom az xt-t is, el se adtam volna ha van rendszáma. De lesz még úgyis ilyen endurom.
Mennyiért vetted a W2-t, mennyire bírta a vizet? :)
Nagyon szép ez az új masinád
Olvastam az egyik hozzá szólásodban, hogy kicserélted a fúvókát nagyobbra.. mennyi volt a fúvóka?
Még az xt-hez vettem egy w2 elite csizmát. Persze fz-ehz is van egy sidi vortice.
Milyen csizmát vettél? Ehhez az aszfalt szaggatóhoz vettél vagy még a bokorugróhoz?
Nekem jó ez a 16/39 -es, most már hogy közlekedhetek vele főúton gyakran megyek indokolatlanul is messze :D Terepen meg maximum 1 sebességgel lejjebb váltok
Majd ha sok pénzem lesz ( ami nem mostanában fog megtörténni ) veszek egy másik szettet.. mondjuk hasonlót mint neked is van azt ha terepre támad kedvem átcserélem :)
A füzetbe írkálós dolgot én sem értem.
Nem találkoztam még vele,de szerintem elég segítőkészek ezidáig
Nekem csak az nem tetszik amikor én vásároltam náluk, csizmát is pl. amire van garancia, se blokkot se semmit nem ad csak felírja a füzetbe. Ha meg véletlen problémád lenne lehet elhajt a faszba.
ehh
ott a magas fiatalabb muffot hogy nem kedvelem.......
Én is most cseréltem szettet,14-47 lánckerékhez adtak RK 116 csapos X gyűrűs láncot de 4-et ki kellett venni.Kecskeméti Parillában 28000 be állt meg.
Én is arany láncot vettem, mert ahogy előttem írják, ha lúd legyen kövér. DID VX2-es lett, a motoralkatrész.eu-ról. Patentszemmel 19 ezer alatt volt és 118 csapos. 24-25-ről volt akciós. Amiu fontos a TT kb nehezen nyújtja el. 14-50-el nyomom az ipart, terepre felénk ideális. Mutizok képet.