Vannak jó lamelláim, ha nem akarsz újat.
1 tizeddel rosszabbak mint az új.
Olajszivattyút cseréltem, telefolyt a blokk olajjal, s feltapadt a kuplung.
Én meg azt hittem cserés, oszt megrendeltem az új szettet.
Csak mikor cseréltem, akkor vettem észre, hogy 2,5 lityi olaj van a blokkban.
Nekem is vállas meg valahogyan sikerült elkapnom egy követ vele. (tényleg nem tudom, hogyan...) kapott egy pofont aztán most egy kicsit elvan ferdülve, de minimálisan
Ezt az évet kihúzza, majd következő évben. Most kuplungos lesz a kicsike :/
Azt a mindenit, köszi a felvilágosítást a vásárlásról de általában a te fajtád aki azt sem tudja mit akar, itt a fórumon érdeklődik aztán 2 nap múlva már oktat na az ilyen okos gyerekek szippantják fel a legnagyobb fosokat! De jól van ez így!
97-ig volt TT600E a fordított teleszkópos! Az már piros fehér volt! A Géza meg kit érdekel? Ha sz*r akkor sz*r, otthagyom, ha meg nem füstöl nem izél, akkor egyszer kibírja! Ha meg nem akkor megint csak gáz van vele. Ez a baj nem nézitek meg rendesen, aztán utána meg jön az hogy átvert az eladó.
egy autósboltos ismerős hozta nagykeráron valahonnan
a nagyvasnál mintha 22ért láttam volna
ellenben van egy hátsó tárcsám ami még használható egy ideig
igaz hogy 3mm vastag (pont a kopáshatár) de olyan sima mint az üveglap
rák enné ki a szemét aki síkolta épp csak a szélét kellett volna leszedni aztán addig csiszolta amíg sima nem lett
szóval egy darabig még tuti elmenne
a gyári rugó van kiékelve, 3 centis műanyaggal
én egymagamban 2 személy vagyok aztán jön még a sok cucc és ennyi kellett hozzá
elöl van progresszív rugó az 30 pénz volt
a hátsó tárcsa brembo és 17 ezer volt
mocskos banda ez, egy sima lézervágott(nem is szépen) tárcsáért ennyi elkérni
az astrára a 2db ugyancsak brembo féktárcsa még 10 ezer sem volt
Ini, a központi rugót cserélted? Milyen rugót tettél bele illetve milyen tárcsát? Én is néztem hátra féktárcsát, hát majdnem agyfaszt kaptam mikor adtak rá egy árajánlatot.
régebben elég sok motorvételnél jelen voltam, mostanság egyre kevesebbnél
azt szűrtem le hogy vannak ezek a 100-200 ezresek kevés kivétellel foshalom amire a vételár rámegy legalább 1x (ha nincs füst meg csörgőkígyó akkor azért megéri megvenni ezeket is)
utána van a 250-400as kategória ami között van pár értelmes, de a többségre ismét kell tolni lét ha nem is annyit mint az elsőre de sokat mindamellett hogy egész jól működnek(láncszett, gumik, kopó cuccok)
persze itt is lehet olyan ami pont passzol de nem sok van
ezek felett a régi "lomok" között már csak pár kuriózum van pl at és társai ami közel sem érik meg a vételárukat de mivel kurva kevés van ennyiért is viszik
mondjuk hobbira alig használni tuti inkább az első szintből válogatnék még úgy is ha javítással kell kezdeni, legalább tudja az ember milyen a bele
én pl 220ért vettem a ténérét átíratva friss műszakival pár dolog kicserél-kijavít kb 300ba volt
utána láncszett csere(totál új volt ami rajta volt csak az nem volt jó terepre) rugócsere,féktárcsa, kormány+ kicsi apróságok olyan 400felé járhat most a költség ami remélhetőleg meg is áll egy jó darabig
Hát nem is tudom, elég nehéz ez a motorvásárlás téma. Nehéz egy motort találni aminél nem azzal kell kezdeni hogy blokkfelújítás. Ami jó az nagyon drága ami olcsó az meg vagy esztétikailag vagy motorikusan fos. Úgy vagyok vele hogy inkább kivárok valami alkalmi szép vételt. Valahogy jobban bízom egy külföldről behozott példányban mint amit már itt magyarországon tákolgattak. Ha esetleg valaki baráti körben tud valami szépet és jót akkor nyugodtan jelezze. Nagyot nem akakrok beletolni max 400e.
Köszönöm mindenkinek a korrekt hozzá állást és segítőkészséget!
96-osnál tuti fiatalabb, és ha ezt ott hidegen tiltatod szerintem a Géza úgy vág nyakon mint a nyulat! Jó gép ez, váltója kényes, az idomok törnek nem hajlanak és csak gyárit kapsz horror áron de amúgy ajánlom el sem hiszed majd mire képes a súlya ellenére. Az ára kb. ha hibátlan még jó is lehet de azért én 380-ra rápróbálnák de okosan érvekkel felvezetve!
ezek a 250esek eléggé vérszegények, még a wr250 is ami viszonylag új konstrukció
dr250-et is próbáltam de az xr4 mindtől klasszisokkal jobb volt
ha csak a-ból a b-be akarsz eljutni akkor attól jobb nem kell mint amit linkeltem, max a fák között leszel lassabb mint a drz
150 pénz nem összeg, ráköltesz még max 100pénzt aztán olyan lesz mint amilyet akarsz
mert tuti kell tolni rá egy kis zsetont, mondjuk melyikre nem.......
én pl tettem a ténérébe progresszív rugót előre, kicsit kiékeltem a hátsó rugóját, 47es lánckerék hátra aztán totál jó lett
teljesen új motor lett az erdélyi murván simán megyek vele 80-90el még akkor is ha öklömnyi kövek is vannak
a súly meg ne zavarjon az csak akkor szar ha le kell rúgnod magadról
XT 600-ra keresek gyári csomagtartót, ha esetleg valakinek nincs rá szüksége, szívesen megvenném.
Köszi!
aranyszínű, nem makulátlan, de csak 12 pénz
Majd megbeszéljük, ha aktuális lesz neked.
1 tizeddel rosszabbak mint az új.
Olajszivattyút cseréltem, telefolyt a blokk olajjal, s feltapadt a kuplung.
Én meg azt hittem cserés, oszt megrendeltem az új szettet.
Csak mikor cseréltem, akkor vettem észre, hogy 2,5 lityi olaj van a blokkban.
Ezt az évet kihúzza, majd következő évben. Most kuplungos lesz a kicsike :/
http://www.rallye-tenere.net/S...
a nagyvasnál mintha 22ért láttam volna
ellenben van egy hátsó tárcsám ami még használható egy ideig
igaz hogy 3mm vastag (pont a kopáshatár) de olyan sima mint az üveglap
rák enné ki a szemét aki síkolta épp csak a szélét kellett volna leszedni aztán addig csiszolta amíg sima nem lett
szóval egy darabig még tuti elmenne
Hol tudtál venni ennyiért?
én egymagamban 2 személy vagyok aztán jön még a sok cucc és ennyi kellett hozzá
elöl van progresszív rugó az 30 pénz volt
a hátsó tárcsa brembo és 17 ezer volt
mocskos banda ez, egy sima lézervágott(nem is szépen) tárcsáért ennyi elkérni
az astrára a 2db ugyancsak brembo féktárcsa még 10 ezer sem volt
azt szűrtem le hogy vannak ezek a 100-200 ezresek kevés kivétellel foshalom amire a vételár rámegy legalább 1x (ha nincs füst meg csörgőkígyó akkor azért megéri megvenni ezeket is)
utána van a 250-400as kategória ami között van pár értelmes, de a többségre ismét kell tolni lét ha nem is annyit mint az elsőre de sokat mindamellett hogy egész jól működnek(láncszett, gumik, kopó cuccok)
persze itt is lehet olyan ami pont passzol de nem sok van
ezek felett a régi "lomok" között már csak pár kuriózum van pl at és társai ami közel sem érik meg a vételárukat de mivel kurva kevés van ennyiért is viszik
mondjuk hobbira alig használni tuti inkább az első szintből válogatnék még úgy is ha javítással kell kezdeni, legalább tudja az ember milyen a bele
én pl 220ért vettem a ténérét átíratva friss műszakival pár dolog kicserél-kijavít kb 300ba volt
utána láncszett csere(totál új volt ami rajta volt csak az nem volt jó terepre) rugócsere,féktárcsa, kormány+ kicsi apróságok olyan 400felé járhat most a költség ami remélhetőleg meg is áll egy jó darabig
Köszönöm mindenkinek a korrekt hozzá állást és segítőkészséget!
dr250-et is próbáltam de az xr4 mindtől klasszisokkal jobb volt
ha csak a-ból a b-be akarsz eljutni akkor attól jobb nem kell mint amit linkeltem, max a fák között leszel lassabb mint a drz
150 pénz nem összeg, ráköltesz még max 100pénzt aztán olyan lesz mint amilyet akarsz
mert tuti kell tolni rá egy kis zsetont, mondjuk melyikre nem.......
én pl tettem a ténérébe progresszív rugót előre, kicsit kiékeltem a hátsó rugóját, 47es lánckerék hátra aztán totál jó lett
teljesen új motor lett az erdélyi murván simán megyek vele 80-90el még akkor is ha öklömnyi kövek is vannak
a súly meg ne zavarjon az csak akkor szar ha le kell rúgnod magadról