Holnap megpróbálom hogyan indul így ahogy van, ha nem tetszik, akkor dúsítok rajta a csavarral, csak elég macerás, mert menet közben is jó lenne megnézni, nem csuklik e bele meg ilyenek. Szakad az eső, időm nem sok van rá. Mondjuk megy meg minden, ha egyszer elindul, utána nincs gond, csak tudod jobb lenne ha nem kéne hidegben rugdosni. Mondjuk olyan 4-5 fok volt ma felénk.
Kicsit érthetetlen a dolog, ahogy leírtam, de a lényeg az, hogy sokat evett a gép, a benzinszint viszont magas volt, amitől simán lehetett, viszont dús is volt a keverék, emiatt könnyen indult hidegen. Beállítottam gyári értékre, de most meg nehezen indul hidegen. a gépkönyvben 2 adat van a levegőcsavarhoz, és nem tudom miért, tudom, hogy csak kiindulási alap, de azért nem mindegy, hogy 2, vagy 3,5-ről kezdem el próbálgatni. Sőt olyan helyen van, hogy csak egy bitfejjel tudom eltekerni, ami meleg motornál kb lehetetlen, mert szétég a kezem.
Az XT/TT karburátornál ha húzok hidegindításnál 2 gázfröccsöt, az nem ér semmit igaz? A gyorsítós karburátoroknál fecskendez csak be igaz? Kicsit meg vagyok lőve a karbimmal, mert állítottam az úszószinten 5mm-t, mert gépkönyv szerint nem volt jó. 24mm volt fejtetőre állítva, most 29mm az úszó alja a karbi síktól (tehát szegényítettem rajta). Ezzel elértem, hogy melegen frankón indul 1 rúgásra (eddig is, max 2, csak sokat evett), viszont hidegen nehézkes lett, ugyan úgy mint régen az XT-vel :(.
A szervíz könyv 2 adatot ír le levegőcsavarhoz. A specification résznél 2,75+-0,5 fordulatot, a beállítás résznél meg már 3,5 fordulatot ír. Most 3,5 fordulatra van állítva, tehát mondhatni inkább szegény a keverékem, mint dús (könyv szerint). Hidegen nehezen indul, lehet hogy emiatt. A kérdésem, hogy honnan tudom, hogy honnan induljak? miért van két adat megadva hozzá? Ekkorát téved a yamaha?
írj egy mailt aztán írok pár tapasztalatot a rendszám dologról
amúgy van egy csomó hely amit megismerek, csak a nevekkel vagyok bajban
ha leszeded az openmaps romaniat meg a mapsource progit akkor lehet nézelődni milyen utak vannak a hegyekben(is) meglepően sok út megvan a térképen
Legalább nem tudod megunni a tájat
Úgy érted ha látják, hogy van rajta, akkor már nem is foglalkoznak vele? Nagyon ne legyen nehéz, nem szeretek szenvedni, meg nem akarok 100 ezres kárral jönni haza.
Aha, 2-3-4 nap, vagy sátras vagy nézünk valamilyen szállót ott kint.
az a baj hogy sík hülye vagyok aztán nem jegyzek meg semmit
de teljesen elkerülni nem könnyű az aszfalt utakat, ha nagyobb területeket akarsz bejárni
ellenben ha van egy rendszámos motorod akkor már nyert ügyed van(még akkor is ha a tt nem rendszámos) gondolom érted
de pl a világosi vár körül vannak jó részek, van ami hard és van ami nézelődős
de ilyen több napos sátras a terv?
ha jó időben mentek akkor lehet mennék én is
bár attól függ mi a terv, nagyon szopatóst nem vállalok a ténérével
felvasazva simán 2 mázsa felett van még fél tank benzinnel is
teikei y27pv a neve
hidegen is jól indul, melegben is
Az XT/TT karburátornál ha húzok hidegindításnál 2 gázfröccsöt, az nem ér semmit igaz? A gyorsítós karburátoroknál fecskendez csak be igaz? Kicsit meg vagyok lőve a karbimmal, mert állítottam az úszószinten 5mm-t, mert gépkönyv szerint nem volt jó. 24mm volt fejtetőre állítva, most 29mm az úszó alja a karbi síktól (tehát szegényítettem rajta). Ezzel elértem, hogy melegen frankón indul 1 rúgásra (eddig is, max 2, csak sokat evett), viszont hidegen nehézkes lett, ugyan úgy mint régen az XT-vel :(.
A szervíz könyv 2 adatot ír le levegőcsavarhoz. A specification résznél 2,75+-0,5 fordulatot, a beállítás résznél meg már 3,5 fordulatot ír. Most 3,5 fordulatra van állítva, tehát mondhatni inkább szegény a keverékem, mint dús (könyv szerint). Hidegen nehezen indul, lehet hogy emiatt. A kérdésem, hogy honnan tudom, hogy honnan induljak? miért van két adat megadva hozzá? Ekkorát téved a yamaha?
Elf-et használok a kocsiba és teljesen jól működik vele.
Igaz 8 ezrenként lecserélem benn.
van aki a millás transalp-ba is ezt teszi
És semmi zörgés-csörgés nem jött elő benn?
eddig kb 4000km ment hiba és fogyás nélkül
2 éve még 1000ft volt
XT 600-hoz milyen olajat ajánlotok?
amúgy van egy csomó hely amit megismerek, csak a nevekkel vagyok bajban
ha leszeded az openmaps romaniat meg a mapsource progit akkor lehet nézelődni milyen utak vannak a hegyekben(is) meglepően sok út megvan a térképen
Úgy érted ha látják, hogy van rajta, akkor már nem is foglalkoznak vele? Nagyon ne legyen nehéz, nem szeretek szenvedni, meg nem akarok 100 ezres kárral jönni haza.
Aha, 2-3-4 nap, vagy sátras vagy nézünk valamilyen szállót ott kint.
de teljesen elkerülni nem könnyű az aszfalt utakat, ha nagyobb területeket akarsz bejárni
ellenben ha van egy rendszámos motorod akkor már nyert ügyed van(még akkor is ha a tt nem rendszámos) gondolom érted
de pl a világosi vár körül vannak jó részek, van ami hard és van ami nézelődős
de ilyen több napos sátras a terv?
bár attól függ mi a terv, nagyon szopatóst nem vállalok a ténérével
felvasazva simán 2 mázsa felett van még fél tank benzinnel is
Köszi