Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak az irónia kedvéért volt ajánlgatva az a kis varázsgomb
ha nincs akkor marad a fh keresgélés
Csak arra hogy, ezt hiába ajánlod neki ha nincs rajta önindító
mijen és menyi olaj kell a Yamaha Xt 600 43F be,?
hát ezzel nem sokra mennék, vagyis egy gombbal, ez a motor életében nem látott öninditót
nekem asszm van olyan kapcsolom,avagy mind2 oldalra a kuplung fék felöli faszságok...ha érdkel majd meglesem,,pár forintért ha van atiéd
van cdi gyári is ha valakinek azkell az is csak 8pénz
mégis mire gondoltál?
Mert ez mi akkar lenni,önindítògomb?
ha nem akarsz vacakolni a holtpont keresgéléssel akkor itt a megoldás
(nekem van is egy ilyen eladó)

Üdv. Volna egy XT 600-as gépem, elméletileg vagyis a szerelő szerint automata dekompresszoros. Ha valaki leirná nekem, hogy hogy is kellene berúgni, hogy ne kelljen sokat bacakodnom vele azt megköszönném. Berúgni be tudom igy is, csak unalmas örökké a holtpontot keresgélni.
Az volt , kb 20km-ig fent volt rajta a 13-45ös szett. Csak nagyon pörgött 80körül, azért kapott inkább egy 15öst előre.
13assal igazi kis hegymászó lett volna belőle
ezen a 3aj-n egy csomó minden más mint a sima xt-ken
Akkor mindegy, nekem nem olyan van az xt-n, csak van egy új 13fogasom gondoltam odaadom Neked. De akkor adom a motorhoz, ha elviszik.
15ös, jtf577 ha jól emlékszem
ilyen picike ricnik vannak belül
Lánckerék na...
Neked milyen fogaskerék kell előre a tenerén?
nekem feltűnt mert cimbinek van aztán sűrűn látom-megyek vele
bár most 47es fogaskerék van az xt-n kicsit "pörgősebb" a 40essel traktorosabban tolt de avval nem volt benne elég tűz
Jaja, az XT az a tö-tö-tö-tö, a TTR meg ilyen trrrrrr-trrrrr-trrrrr. Traktorosabb az xt, ami nekem sokkal jobban tetszik, de a tt meg fiatalaosabb sportosabb , fürgébb gép.
Nekem az xl-en nem tűnt fel annyira, inkább ezen a dr-n csak. Meg az xr volt még nagyon pörgős, de az más tészta.
az xl is pörgősebb
nekem pont az tetszik az xt-ben hogy olyan mint egy traktor
Ejj ha ez egész jò àron van! :)
Jó lenne nagyon, de most egy darabig nem lesz. Meg kacsingatok a Dr felé. Mikor lerohadtam a cdi-vel, haverom Drével mentem haza Bócsáról. Igaz abba volt vagy 1000km a teljes felújítás óta dugó, hengerfúrás stb. De jobban tetszett motorikusan mint az xt, sokkal pörgősebbnek tűnt.
utána jöhet ez:
http://aprod.hu/hirdetes/xt-60...

a plusz kiegészítőket mindig le kell szedegetni, akkor jobban viszik.
van egy ilyen fura mentalitás hogy "egyszerre" nem adnak ki annyit érte
Meghirdettem újra a motoromat, de elég érdekes, amikor 10e-el drágábban hirdettem és rajta volt az arrow dob, komoly érdeklődő nem volt, csak mindig cserét akartak illetve egy kőrösi srác adott volna érte látatlanba 160at. Vasárnap raktam fel újra azóta jött 3komoly érdeklődő, meg 2 komolytalan. Nem gondoltam volna, hogy karácsony után ennyire kapós lesz. Sajnos pénteken jönnek is megnézni. Ha ő nem viszi el akkor szombaton jön a következő.
lehet más volt az olaj hőelvezető képessége(vagy valami ilyesmi)
amúgy a yamaháknál (ami nekem volt eddig) mindegyiknél volt ez a nehezen váltós dolog, még a dt-nél is
de inkább csak az üres megtalálása volt a probléma
a gépkönyv 20w40 se olajat ír ilyent még nem is láttam csak 20w50est
szóval nyugodtan lehet betenni a 20w olajat ehhez van tervezve
nekem a legolcsóbb 1000ft-os olajjal is teljesen jól működik, a patakmedres szenvedésnél előjön az üres keresés de normál üzemmódban jó
szóval én tuti nem fogok feleslegesen beletenni 4000ft-os olajat
nem mindegy hogy 4000ft egy olajcsere vagy 13000
8-10 év alatt megspórolom a fullgenerál árát

amúgy a castrollal vegyesek a nép érzései, sokan szidják, nekem sosem volt gondom vele
Igazából én is Joe álláspontján vagyok amit írt. Mert a castrollal se volt bajom szeptembertől április-májusig. Csak mikor bejöttek azok a nagy melegek főleg juni,juli,aug. na akkor bírtam nehezen váltani, miután jól bemelegedett. Kicseréltem a motulra, kuplunghoz nem nyúltam, azóta nem csinálja a jelenséget.