Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké-oké!
Nyilván nem szétb@szni szeretném csak nem értem az okát!
Fúra számomra a nemlétezö jellenség......
Köszi
Az enyém szabályoz.
Mekkora fordulaton azt nem tudom,most akarom bekötni a ford mérőt.
Nézd meg az adatlapomon,van egy vidi,ott egy pár másodpercre leforgattam
Biztos szabályoz a TT, a 84-es XT-m is szabályzott.
azért nincs tiltás mert endúrót a normális emberek vesznek
a sportgépeknél kell az önkontrollt helyettesíteni a tiltással
Köszi az infót!
Igazából azért gondoltam a kormánycsapágyra mert ha motorozok akkor a kerék ill. villa elkezd csapkodni ami kihat a kormányra is!
Szabályzás:nem szétforgatni akarom pusztán a kíváncsiság hajt és nemértem miért nem jelenkezik a jelenség!?Arra gondoltam én azért van ez mert esetleg átlett műszerrel vezérelve(ha lehet ilyent csinálni)!
Üdv
Koyo 320/28, viszont nem tudom a tiédbe milyen kell. Az enyémbe ez kell. Amúgy mielőtt veszel, nézd meg milyen maga a csapágy, lehet hogy elég neki egy elmosás és újrazsírozás. Nekem az alsó be is volt rágódva, ezt éreztem is, mert ha behúztam akadt. A felső az jó állapotban van, de akkor már párban cseréltem.

A leszabájzásra: Vagy túlforog amotorod, vagy nem forog el addig, hogy szabájozna? Nincs dadogás? Próbáld meg simán üresben, úgy dadog e. Mondjuk ezeket a nagy 600-as motorokat max 5000-ig használd, mert hamar szétpotyog.
Köszi!
Csapágyszámot tudnál dobni?
Én most cseréltem. 8600 a 2db koyo, az is volt benn. (gyári is az?). Technorollban vettem, szabvány méret!
Tudna-e valaki segíteni kormánycsapágy ügyben?
Hol és mennyibe kerül?
Ja és ma vettem észre mintha NEM SZABÁLYOZNA le a gép !
Létezik ilyen vagy csak én lennék balfasz
Alakul a molekula
Nekem feljön, igaz csak ugrasztva próbáltam. Jó ám, ha hirtelen eléd szalad egy pocsolya át tudod ugrasztani az elejét.
Ja, hát lánc lánckerék kéne már "csak", mert a láncom meg rövid hozzá, de az meg még jó, igazából a szett is jó. Na a videódat majd nyomd be ide, oszt megnézem.
Az buta hosszú úgy, helyedben próbálnék szerezni kölcsönbe egy 50-es hátsót, persze ha a láncod nincs szétnyúlva még. 14-48 vagy 50 az arany középút szerintem, ereje is van még+megy is azért ha azt akarod.
Te írtad annak idején, hogy 3.-ban is lehet tetkót rajzolni a hátadra, van benn akkora erő, hogy egykerékre álljon simán gázra 3.-ban? Nekem nem az a lényeg, de terepen párszor jó, ha szinte bármikor meg tudod ugrasztani könnyedén.
Nekem most 15-44 van, de vettem előre egy 14-est, majd felteszem, kíváncsi vagyok mekkorát változik. 14-el haver xrének az áttétele lesz majdnem a tt-n. Nekem most így 2.-ban 80-al megy a motorom. Látod a videómban is, hogy felmegy a dombon meg minden, de ez hosszú oda nagyon. Erdei utakra még elmegy, de nem ott akarom használni.
Aha, itt szerintem olyan 50-60 környéke volt. Így 110-120 körül van a végsebesség, nekem ide teljesen jó bár legközelebb 48-as hátsót veszek. Ha dombot akarsz mászni akkor arra tökéletes, én az egyest nem is nagyon használom csak elindulásnál, sőt néha kettőből is indulok ha valamiért hirtelen meg kell állni. Milyen áttételed van most fent?
Következő vidiben meg tudod nézni hogy mennyi a végsebessége nagyjából.
Igazából ugy lenne jó ha mindenkinek viszonylag egyforma távot kellene megteni!Énis benne vok csak kérdés hogy kit érdekelne még és hol lenne a hely.....ÉN AZ MONDOM HAJRÁ
5.-ben közlekedsz? Ha igen, kb. mennyivel? Én is el akarom rövidíteni a gyári 14-50-re, de nem túl lassú az? Vagy dombot mászni jó, meg kemény terepre? Olyat nem akarok, hogy az 1-es kb kiessen, de jó lenne 3.-ban is lenne bőven ereje. Ki kéne próbálni egyet, nehogy ne tetszen, mert azért nem kevés pénz a láncszett.
Küldesz címet?
1 van már, igaz nem azt akartam de már fent hagyom
Megy a hosszabb is, nem nagy szám amúgy egyik se de unaloműzőnek jó.
Neked hol a videjód? Egész héten nézem de semmi , itt elolvadt a hó, bevagyok izgulva, de van ami még hiányzik :(
Még talán én is benn lennék, ha viszonylag a közelben lenne.
A vízálló tok miatt ilyen szélzajos, ki kell cserélni a hátlapját és meg van oldva a gond.