az 1vj is ténéré
a helyedben kiszedném ami szar aztán elkocognék a bontóba egy tolómérővel
a 3aj váltójánál az 5. sebességnek van extra kenése, nem tudom mi módon, de van, szóval nem teljesen egyformák
Vettem egy TT600-at. Szétkaptam és a váltónak le van törve pár foga. Olvastam, hogy jó bele az xt váltó. A pontos típus az adattábla szerint 36A, a hengerfejbe 34L van ütve, a hengerbe és a dobba 34K. A motor forgalmi szerint 86-os évjáratú, yamaha szalon szerint 83-as.
Találtam XT600 bontott váltót, az egyik a tulaj szerint 43F, a másik 1VJ a harmadik pedig 3AJ (ez tenere). Melyik motor váltóját vegyem meg bele? A tulaj a tenerére tippelt, mert annak is félig van tekercselve a gyújtás állórésze. Mindegy a motornak, csak az áttétel különbözik, vagy az sem? Szerintetek melyik lenne jó bele? Másik kérdésem az lenne, hogy ez a tömítés szett jó a mocihoz? http://www.gerecsemotor.hu/tom... Ez a szett tartalmaz szelepszár szimeringet? A válaszokat előre is köszönöm.
Húzó nyomó fokozat állítható rajta, meg olyan szimering méret van benn, amit nem is nagyon hoz a google, valami xx,4 tizedes. Gyáriba meg a yamaha 16ezer/db-ot mondott rá, huhh, ekkor hívtam Mihályt. Megoldotta!
sima teló vagy állíthatós?
nekem még pár éve 15-posta volt az xr4re
az xt telóit nem gondolom hogy elküldeném 6-7 ezer egy szimeringszett hozzá "nagykeráron"
milyen hangja van az olajszivattyúnak?
sosem hallottam még.......
nekem valami legolcsóbb elf van benne kb 4000km ment ugyanolyan az olajszintem mint volt
hajtom még 2 ezret aztán kieresztem
Motul 3000-et raktam bele, adtam is hozzá egy bontatlan dobozzal . 4L-t vettem, mert hülye voltam valahogy abban a tudatban voltam hogy 3,7 kell bele, de csak 2,7 környéke!
JOE a TTR-be castrol van, semmit extra, de motult akarom majd kipróbálni azzal is. Az olajszivattyút nagy ritkán hallom csak, pedig 20W50-es.
Én Motul 3000 4T 20W50- t tettem bele, nincs vele semmi bajom....
Hidegindítás után kicsit hallani az olajszivattyút, de csak rövid ideig, de lehet független az olaj márkától, mással is adna hangot.....
A következő nem tudom milyen lesz, lehet maradok ennél.
Könnyen, finoman lehet váltani, nem recseg, kuplung nélkül is simán megy...
Hasonlóan én sem fogok. Ha évente 2x ülök rá akkor is tudom, hogy sosem hagy cserben, 200 alatt nem adom oda én sem senkinek, ha nem viszik el marad aztán kész, nézegetem a többi mellett :)
Tényleg: Bár vagy 40km-t mentem vele, én évente cserélem az olajat, tavasszal mindenképpen. Mit rakjak bele?
Elvileg szerintem ugyanaz mint az XT.
A főtengelyt felső holtpontra tekered, vagy avezérmű lánckeréken van jel, vagy a lendkeréken.
Felül meg szelepváltásra.
A felső keréken van 2 bemetszés, ez egy síkba kell legyen a hengerfej tetejével.
Így teszed össze.
Átforgatod, s ha előfeszítve jó, akkor lehúzhatod a csavarokat.
Ha nem, értelemszerűen odébb teszel egy foggal.
Ha valami nem tiszta, hívj fel.
A pontozásokra nem kell ügyelni a felső keréken, mert elvileg ez szelepváltáskor is gyújt.
Simán elrakható 360 fokkal.
én 220ért vettem
új akku 10
villavédő 20(ezt kb 0 forintból is ki tudtam volna hozni csak nem lett volna gyárias)
szívócsonk 17(ezt is kb 0-ból meg tudtam volna ragasztani, mint pl a huskyn)
gumi meg volt itthon, ami leesik a kisgépről az megy a nagyra
szóval lényegében megállt volna 230ba ha sóher vagyok
plusz a műszaki meg az átíratás
szóval még így is alig több mint 300ba van
és amikor vettem kb karcmentes volt, de már elmúlt
Ezt egy tökéletes állapotú motor! Nincs olyan a TTR-em mint ez a 30 éves motor! Amúgy pedig tényleg semmit nem kell rá költeni, mert én minden apróságot megvettem rá. Új levegőszűrő, első hátsó fékbetétetek, láncvezető görgők, lánc, első gumi. Kormány csapágy nem lóg, teleszkópok nem folynak. Olajat ebszolút nem evett 1000km alatt. Minden világítás jó, még a duda is. Ha 240-ér nem is, de 200-220-ért elviszik. Hiába van 150-ér, 170-ér, ez teljesen gyári gép.
a helyedben kiszedném ami szar aztán elkocognék a bontóba egy tolómérővel
a 3aj váltójánál az 5. sebességnek van extra kenése, nem tudom mi módon, de van, szóval nem teljesen egyformák