Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, hogy van, hol laksz?
Tavasszal csapódnék én is,ha van még hely a porban...
Én csak akkor mosom, ha nagyon dagonyás és nem lesz az következő motorozás után. Amúgy nem tesz neki jót ez a magasnyomású, könnyen beveretsz neki minden hova. Slaggal meg nem lehet lemosni, ha sáros.
Ez lényegében kazántömítő, ez nem lesz jó oda. Fémragasztó kell, meg is csinálom valamikor, de ba**ok rá egy nagyot. Teleszkópok csikánál, kontra anya amit levágtam esztergályosnál. Karburátor úton cseténybe. Szóval lassan halad, de meglesz tavaszra csinálva és ez a lényeg. Most lemosva van a bakon, tehát nem is rohad rajta a sár.
Hát szerintem ez alap minden ilyen túrázás után (Kivéve ha este érsz haza, a motoros nem mossa a motort este.) Igen azt tudom hogy arra figyelni kell
A későbbiekben nagy valószínűséggel érdekelne!
Alkalmazási Terület: Pasztaszerű tömítőanyag, amely megszilárdulás után kemény, hőnek ellenálló réteget alkot. Alkalmas pl: kandallók, grillezők, kémények, tűzálló kövek ragasztására, tömítésére.
Felhasználás: A felületek legyenek tiszták szárazak, zsír és pormentesek.
Utókezelés: 10 percen belül pl: szappanoldattal
Jellemzők: +1200C-ig hőálló, azbesztmentes, jó tapadási tulajdonságok a legtöbb építőiparban használt anyagon.
Szavatosság: +6C és +25C-között, álló állapotban max. 9 hónap!
Igen, tudom, lehet olcsón kapni már, ami erősebb lenne mint egy alu lap, még gondolkozok rajta.
- akkor azok a "mi a picsa" gumik mennek vissza
- zsírzógombokat eddig nem is tudom mire szolgáltak de ahogy elmondtad beugrott, amúgy azok csont szárazok voltak mikor szedtem szét a mocit(egyiknél volt egy kis olaj iszap...)
- könnyítésben meg össz-vissz 18kg-t spórolnék + ha a lengővillát is cserélem akkor 34kg-t összesen. (ami szerintem nem olyan rossz már)
- belsős javítást kipróbálom
Óha, de melyik része tetszik ennek a pusztaságnak Neki?
sosem voltál itthon.......
a dombmászás is elmaradt
na de majd tavasszal edzünk, van olyan ismerős aki makóról jár ide annyira tetszik neki
Egy karter védőm van elfekvőbe ha érdekel.
Jó az a kartervédő nagyon, főleg, hogy gyárilag rajta van Ezeken. Bár a 2kf-en csak körbe van csövezve vagy mipicsa Annyi hogy a sár megáll benn. Mondjuk én ha mosom minden hol kimosom. Tank , ülés, kartervédő le és mosom. Légszűrőházat is kiszoktam öblitteni. Bár ott vigyázni kell, nehogy a kartergázcsövön felengedd vízzel az olajat.
Fémragasztó vagy mi? Küldj képet, kíváncsi vagyok rá!
Sose hívsz motorozni azért mentél keveset az xr4el.
Mintha régen árultak volna pár ezer ft-ért ilyet mint a miénk. Ha találsz olcsón lehet egyszerűbb megvenni azt.
Remek! Én akkor meg hallgathatom, hogy a blokkot mikor üti fel a kavics No de nembaj, akkor érdemes lenne alu lemezekkel telire csinálni? (mint ami nektek van) 1-2 heggesztés és kész van. Vélemény? (Természetesen igényesen lenne megcsinálva nem kókány berci módján! )
Sziasztok!
TTR 250-eshez keresnék műszerfalat,ha valaki tud segíteni megköszönném! :)
múlt évben szinte alig használtam, mentem vele vagy 500km távot
szóval egyenlőre nem
majd akkor amikor beleöntök a huskyba párszáz ezer forintot akkor lehet fogom majd sajnálni
a környéken sehol sem találtam trx400 blokkot, csak az usában volt pár eladó, mert nekem az is jó lett volna
ráadásul májerkodtattam volna a hátramenettel
Nem bánod amúgy, hogy elcserélted az Xr4et?
Üdv! küld az árajálatot is!:D demszab@freemail.hu
a felső van nekem is
az alsó kinézetű a hondán volt ilyesmi , pár helyen meg is nyomtam a vázat
Nekem is a felső van, de szerintem tökéletes. Szoktam hallani, hogy koppannak rajta dolgok.
Értem, mert én erre gondoltam hogy, erre cserélném le:

http://img17.aprod.hu/images_a...

Mert ami most van, az meg ilyen, ami a motoron látszik:

http://img06.aprod.hu/images_a...
mondjuk az én kartervédőm nem ilyen hanem alumínium
evvel a típussal nem volt még teszt