Én csak akkor mosom, ha nagyon dagonyás és nem lesz az következő motorozás után. Amúgy nem tesz neki jót ez a magasnyomású, könnyen beveretsz neki minden hova. Slaggal meg nem lehet lemosni, ha sáros.
Ez lényegében kazántömítő, ez nem lesz jó oda. Fémragasztó kell, meg is csinálom valamikor, de ba**ok rá egy nagyot. Teleszkópok csikánál, kontra anya amit levágtam esztergályosnál. Karburátor úton cseténybe. Szóval lassan halad, de meglesz tavaszra csinálva és ez a lényeg. Most lemosva van a bakon, tehát nem is rohad rajta a sár.
Alkalmazási Terület: Pasztaszerű tömítőanyag, amely megszilárdulás után kemény, hőnek ellenálló réteget alkot. Alkalmas pl: kandallók, grillezők, kémények, tűzálló kövek ragasztására, tömítésére.
Felhasználás: A felületek legyenek tiszták szárazak, zsír és pormentesek.
Utókezelés: 10 percen belül pl: szappanoldattal
Jellemzők: +1200C-ig hőálló, azbesztmentes, jó tapadási tulajdonságok a legtöbb építőiparban használt anyagon.
Szavatosság: +6C és +25C-között, álló állapotban max. 9 hónap!
- akkor azok a "mi a picsa" gumik mennek vissza
- zsírzógombokat eddig nem is tudom mire szolgáltak de ahogy elmondtad beugrott, amúgy azok csont szárazok voltak mikor szedtem szét a mocit(egyiknél volt egy kis olaj iszap...)
- könnyítésben meg össz-vissz 18kg-t spórolnék + ha a lengővillát is cserélem akkor 34kg-t összesen. (ami szerintem nem olyan rossz már)
- belsős javítást kipróbálom
Jó az a kartervédő nagyon, főleg, hogy gyárilag rajta van Ezeken. Bár a 2kf-en csak körbe van csövezve vagy mipicsa Annyi hogy a sár megáll benn. Mondjuk én ha mosom minden hol kimosom. Tank , ülés, kartervédő le és mosom. Légszűrőházat is kiszoktam öblitteni. Bár ott vigyázni kell, nehogy a kartergázcsövön felengedd vízzel az olajat.
Remek! Én akkor meg hallgathatom, hogy a blokkot mikor üti fel a kavics No de nembaj, akkor érdemes lenne alu lemezekkel telire csinálni? (mint ami nektek van) 1-2 heggesztés és kész van. Vélemény? (Természetesen igényesen lenne megcsinálva nem kókány berci módján! )
múlt évben szinte alig használtam, mentem vele vagy 500km távot
szóval egyenlőre nem
majd akkor amikor beleöntök a huskyba párszáz ezer forintot akkor lehet fogom majd sajnálni
a környéken sehol sem találtam trx400 blokkot, csak az usában volt pár eladó, mert nekem az is jó lett volna
ráadásul májerkodtattam volna a hátramenettel
Felhasználás: A felületek legyenek tiszták szárazak, zsír és pormentesek.
Utókezelés: 10 percen belül pl: szappanoldattal
Jellemzők: +1200C-ig hőálló, azbesztmentes, jó tapadási tulajdonságok a legtöbb építőiparban használt anyagon.
Szavatosság: +6C és +25C-között, álló állapotban max. 9 hónap!
- zsírzógombokat eddig nem is tudom mire szolgáltak de ahogy elmondtad beugrott, amúgy azok csont szárazok voltak mikor szedtem szét a mocit(egyiknél volt egy kis olaj iszap...)
- könnyítésben meg össz-vissz 18kg-t spórolnék + ha a lengővillát is cserélem akkor 34kg-t összesen. (ami szerintem nem olyan rossz már)
- belsős javítást kipróbálom
a dombmászás is elmaradt
na de majd tavasszal edzünk, van olyan ismerős aki makóról jár ide annyira tetszik neki
TTR 250-eshez keresnék műszerfalat,ha valaki tud segíteni megköszönném! :)
szóval egyenlőre nem
majd akkor amikor beleöntök a huskyba párszáz ezer forintot akkor lehet fogom majd sajnálni
a környéken sehol sem találtam trx400 blokkot, csak az usában volt pár eladó, mert nekem az is jó lett volna
ráadásul májerkodtattam volna a hátramenettel
az alsó kinézetű a hondán volt ilyesmi , pár helyen meg is nyomtam a vázat
http://img17.aprod.hu/images_a...
Mert ami most van, az meg ilyen, ami a motoron látszik:
http://img06.aprod.hu/images_a...
evvel a típussal nem volt még teszt