hát meg nem mondom már.... de ha ezért nem is, de más jó ötletért jár a sör
pl az első teleszkóp szétszerelésénél, a csúszószár belsejében lévő "csavar" kontrázása, hogy alul az inbuszt ki lehessen venni.... na ehhez igen jó ötlet jött, azóta is így szedem szét
De kurva hideg van kint... Ini módszere kurva jó, emlékszem tavaly 2x20percet tuti rugdostam a motort, baszott bármit is csinálni ,most október eleje óta nem volt beindítva, kiengedtem karbiból a benzint, rárúgtam vagy 8-9et és már pöfögött is.
Ha úgy rúgod ahogy írom és minden rendesen be van állítva akkor nem nehéz indítani. Fogyasztás? Fa*z tudja. Erdőbe 7, endurópályán 8, nagyon óvatosan 6,2 de akkor nem éltem a motort!
Ha jól van beállítva a dekompresszor akkor nem nagy was ist das. fentről indítod a berúgót és max 1,5-öt kell hajtanod a berugón és már csattan is a kipufogó. Ha csattan, akkor meg is áll, visszaengeded a kart és rúghatod. ha nem indul, más a hiba, vagy hidege van. Hidegben előfordul, hogy többet kell rárúgni, az kb. nem baj.
ezeknek a régi lomoknak nem olyan nagy pénz a fenntartásuk
hanem
akkor jól beszívtad, mert az fz1el párszor elkaparsz a homokdombok között
pl az első teleszkóp szétszerelésénél, a csúszószár belsejében lévő "csavar" kontrázása, hogy alul az inbuszt ki lehessen venni.... na ehhez igen jó ötlet jött, azóta is így szedem szét
mert akkor innen is várom a söröket
kicsi a májam, fel kell turbózni
indításonként
elsején jött ki ilyen fogyasztásom, olyan 4,5 körüli
de akkor semmi extra, 40-60km tempóban földutas poroszkálás