Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeretnek, de majd csak ev vege fele.
azért valahogy illesz be a költségvetésbe egy rendszámos endúrót
ezeknek a régi lomoknak nem olyan nagy pénz a fenntartásuk
Fzre veszek egy cross gumit es akkor domb se marad, lebontja az egeszet.
Jaja elvittek, ez a srac aki elvitte, itt lakik Halason, mar aznap hivott mikor felraktam, ma meg mar jott is erte. Amugy vasarnap raktam fel.
a sört?
hanem
akkor jól beszívtad, mert az fz1el párszor elkaparsz a homokdombok között
Elvitték a motorod? Gyorsan ment!
Sajnos akkor rosszul jártál. Pont az előbb vitték el.
hát meg nem mondom már.... de ha ezért nem is, de más jó ötletért jár a sör
pl az első teleszkóp szétszerelésénél, a csúszószár belsejében lévő "csavar" kontrázása, hogy alul az inbuszt ki lehessen venni.... na ehhez igen jó ötlet jött, azóta is így szedem szét
ezt is én mondtam?
mert akkor innen is várom a söröket
kicsi a májam, fel kell turbózni
nekem most az jött be, hogy kijáratom a benzint a karbiból és úgy rakom le.... 2-3 rúgásra indul is, múltkorában elfelejtettem, rugdostam is egy ideig
2 sör lesz
indításonként
De kurva hideg van kint... Ini módszere kurva jó, emlékszem tavaly 2x20percet tuti rugdostam a motort, baszott bármit is csinálni ,most október eleje óta nem volt beindítva, kiengedtem karbiból a benzint, rárúgtam vagy 8-9et és már pöfögött is.
Az zsír!
ha már úgy érzed hogy lefagy a tököd is akkor nem kívánod a nagy tempót
elsején jött ki ilyen fogyasztásom, olyan 4,5 körüli
Az nagy élményt nem nyújt
séta tempóban ki lehet hozni 5 alatti fogyasztást is
de akkor semmi extra, 40-60km tempóban földutas poroszkálás
Ja olaj legyen benn, meg ne szívjon port sehol. Meg ne forgasd, max 5000-ig.
Ha úgy rúgod ahogy írom és minden rendesen be van állítva akkor nem nehéz indítani. Fogyasztás? Fa*z tudja. Erdőbe 7, endurópályán 8, nagyon óvatosan 6,2 de akkor nem éltem a motort!
Menyit esznek max? Gyâri âttêtel? Mire kell inkâbb figyelni hogy hosszu êletű legyen a gêp
Inditani nehéz?
20w40, de 20w50 elterjedtebb!
Gyárilag nem tudom, de nekem ez vált be.
Gyàrilag is 20w50 kell bele?
Ha jól van beállítva a dekompresszor akkor nem nagy was ist das. fentről indítod a berúgót és max 1,5-öt kell hajtanod a berugón és már csattan is a kipufogó. Ha csattan, akkor meg is áll, visszaengeded a kart és rúghatod. ha nem indul, más a hiba, vagy hidege van. Hidegben előfordul, hogy többet kell rárúgni, az kb. nem baj.
20w50, kb 2.5liter.