Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt a "mipicsa" gumikat csak mosd el jól aztán mehet vissza a helyére
mivel úgy is meg lesz töltve zsírral(azért vannak a zsírzógombok) nem számít ha kicsit kopott
néha pumpálsz rá zsírt aztán jólvan, kb örök élet ha kenve van rendesen
van egy csomó zsírzógomb nyomogasd rendszeresen
de mielőtt csapágyakat rendelsz mind mosd el és nézd meg lógnak-e ha mozog kár költeni rá,
a sok fém műanyagosításában nem látok nagy értelmet, jó ha nyernél rajta 10 kilót...... aztán egy csomó pénz
aztán hogy 160 kiló vagy 150 nagyon tökmindegy
a belsős javítás meg csak annyi hogy kivágsz egy gumilapocskát beteszed a menesztő 2 fele közé és úgy teszed rá a lánckeréktartót
ha nem megy össze akkor nincs is nagyon megkopva
Szabicr125-nek megígért képek...
akkor a haspáncél marad!
a gumimenesztőket hogy érted? (a belsős megoldás érdekelne)
himba-lengőkar: a lengővillánál akadnak problémák,de már beszéltem telefonon szabicr125-el aki lehet tud nekem intézni tűgörgőket és az adott alkatrészeket. a lengővillában lévő himbát meg ki se tudtam szedni.... nagyon nehezen mozog legalább is kézzel de az nem kotyog csak kicsit erőltetett a mozgatása ismétlem KÉZZEL!
kormánycsapágy: majd a hét valamely napján jutok el odáig
motorikus részhez én is gatya vagyok, de én meg szeretném tanulni mi hogy... oda majd gyártatni kell tömítés szett-et, esetleg te tudsz? (tűzálló parafa vagy ami megteszi a dolgát)
cross-túra: inkább úgy írnám ahogy először: túra-cross: túra motor cross gumikkal, könnyített alkatrészekkel pl: műanyag fékfolyadék tartály, műanyag tank és műanyag olaj tartály, alu kormány, fék és kuplung kar stb... Röviden csak úgy írnám le hogy ,,Komolyabb hegyre felmászó gépsárkány''
se pörgetni, se üveghangot nem akarok hallani, mivel nyomatékból felmegy akárhol...

A képeken látható a lengővilla és a rugóstagnál található tűgörgők illetve a lengővilla-blokk találkozásához való fém (nem tudom őszintén hogy mi a p*csa lehet, az a gumi + amibe megy fém rész)
Igy én még nem Jártam szerencsére:D de ja jobb lemérni és utána nézni
a szám néha csal
a dt80 váltóban volt egy tűgörgős csapágy
ugyanavval a számozással találtam 3 féle külső átmérőben(20-21-22mm) mindegyik gyártmány más méret volt
elvileg van rajta szám olvasd le ha nnincs akk hivj fel 06302718893
szerintem a haspáncél teljesen jó, akadtam már fent vele párszor hibátlan megoldás
a gumi menesztőket akkor kell csak kicserélni amikor sokat enged
lehet kicsit tuningolni olcsó módon: gumibelsőt vágsz közéjük
vagy zsugorcsövet melegítesz rá a fém részre
ezek egy darabig jó megoldások
újat nem szabad venni mert szarok és drágák
az xt660 klub honlapján van info ki tud rendes gumiból csináltatni
az egész himba-lengőkar rész csapágyait mosd át zsírozd újra ha nagyon kotyog akkor csere (ami nem lesz olcsó)
kormánycsapágyat is mosd ki zsírozd meg
a motorikus részhez nem értek sosem szedtem szét és nem is akarom
a cross-túra mit akar jelenteni?
ebből sosem lesz cross gép, reggeltől-estig elmászkálhatsz erdőn-mezőn de az ilyen ugratásokat, üveghangon pörgetéseket stbstb nem fogja szeretni hosszútávon
Esetleg itt nézz körül és kérdezd meg az itteni profikat hogy mit mondanak róluk... Hátha jók, de lehet nem!

http://www.futarmotorosbolt.hu...
Van valami paszta 1200C-ig hő álló 24 óra száradás ideje de utána beton kemény lesz és formázni is könnyen tudod, Nekem is van lefényképezem és elküldöm ha érdekel, írj majd vissza!
Én is felkaptam a fejem erre, ha mondjuk egy ilyet nézek bele akkor mire számítsak? (Meg fogok halni? )

Hossz: 320mm/10mm furat. Terhelhetőség 250kg. Több fokozatban is állí­tható keménység. Van belőle kisebb is...
ha a menesztőgumi az ami a 3.KÉPEN van akkor igen, 4db van 2-es párokban azaz össz-vissz 8db, nekem 1pár ami elvan szakadva. Most hogy 2-3mm-t mozgott azt már nem tudom pontosan megmondani. Mivel rutin lenne ezeket megnézni én a f*sz fejemmel csak akkor néztem meg mikor már itthon volt a moci, fogaskereket előre-hátra mozgattam és ott volt amitől tartottam mozgott/kotyogott. De ha ez nem akkora probléma, akkor hálásan köszönöm a segítséged és visszarakom a régit, képeket tudok felrakni hogy jobban meglesd milyen helyzetek uralkodnak pontosan, de amúgy jól néznek ki meg minden csak 1 pár szakadt és látszik abban a "rekeszben" a gumi csúszásának a nyoma. Mellesleg szép Teneréd van! Az enyémet Túra-Cross-ra szeretném megcsinálni, esetleg mi a véleményed, de akkor már mindenkitől kérdezném!? Haspáncélt vagy alu lemezekkel telire csinálom vagy nézek egy bontott teli haspáncélt. Cross gumik voltak - lesznek rajta. Műanyag tankot néznék még rá mert a gyári fém tank mocskos nehéz. Pazzaz 22mm kormány (piros eloxált), új, visszahajló fék és kuplung karokat (szintén piros eloxált vagy ha találok olcsóbbat akkor gyári) néztem rá, lánc fasza! fogaskerekek harapnak! berúgó hibátlan! blokk sérülés láthatólag nincs majd még át kell nézni, viszont a blokk belső részén elméletileg drámák vannak, másik fórumról ismerős mondta hogy főtengely csapágy problemasztika van mert enyhe gáznál kotyogás érződik/hallatszik a blokk és a hengerfej karbi alatti találkozásnál. Szóval tré! De mivel olvastam a motorról hogy már MAJDNEM, de csak majdnem "LEGENDÁS" így nagyon megtetszett és úgy vagyok vele összekapom a kapitányt hogy még jó sokáig hajózhasson a sártengereken! Amiket meg legelőször leírtam azok meg az apróbb esztétikai hibák kijavítása, mert ha már az enyém, akkor nézzen ki úgy ahogy én szeretném. És nevetséges összegek a hozzá tartozó alkatrészek. Csak most itt van az érettségi szezon kezdete és még esti gimin szívom a fogam miatta, de utolsó év most vagy soha! Utána meg felhőtlen örömök az XT-vel! (Ennyi szöveg után tutti hülyének nézel, de ha elolvastad kezet rá! )
Na akkor légyszíves előre dobj egy hátast mert baromságot fogok kérdezni... Középtől vagy széltől mérjük a csapágyat? mert én széltől-szélig mértem és azt hiszem 22 és 22,5mm jött ki. DE! Írd le légyszi hogy hogyan mérjük eme nagyszerű csapágyakat és pontosan leírom melyik mekkora... És majd az átvétel de, elsősorban az összeget hogyan oldjuk meg? Köszönöm hogy visszaírtál! Én most suli lázban meg érettségiben vagyok szóval későn tudok csak válaszolni de, válaszolni fogok!
Üdv!
Ádám
De ha lesz ugyan ilyen 30-as mint az enyém, akkor felrakom azt, tudom sok pénz, de a tudat, sokszor sokat számít.
Még esetleg arra gondoltam, hogy pillanatragasztóval odafogatni, majd ha megköt akkor oldalról átfedni a repedés mentén kétkomponensű fémragasztóval, a folyékonnyal.
esetleg meg lehetne próbálni gyurmából kialakítani
valami ilyesmiből: link vagy link
vagy valami ilyesmi
nem leszek itthon csak este, mindjárt megyünk rokonnézőbe
Valami jó ragasztóra gondoltam vagy nem tudom, nem is mersz ilyet?
Du-n Orgoványi homokbánya?
nem fér el mellette egy vékony lemezke amibe lyukat fúrsz a stiftnek és hozzácsavarozod a megmaradt részhez?
nem emlékszem mennyi hely van de egy 0,5ös acélosabb lemezke csak elférne egészen mini csavarokkal
És milyen tipped lenne a letört darab javítására? Vennék én másikat is, de attól tartok nem lesz, mert mindenhol ezt a 26-ost nyomatják, hiába gumimembrános. Megvan az ellendarabja, tökéletesen passzol. (olyan mint a tört hajtókar). Ott törött el, ahol a stift átmegy a lyukon. Na a lyuk az most félkör.
mennyire magas? nekem olyan 1600-1700felé van feltekerve, nem kedvelem a nagy motorféket
lehet a szivató rendszeredben van némi gebasz és azért volt/van feljebb emelve az alapjárat hogy ne álljon le hidegen
full szivatóval nekem 2000felett pörög
Én is szeretnék kérdezni valamit a karbival kapcsolatban! Az mitől lehet hogy hidegen szép alacsony alapjárat van, de bemelegszik a moci akkor sokkal magasabb lesz? Hidegen csak szívatóval indul Kb. 5-6 rúgásra.
Az alapjárati csavarral kellene mókerászni valamit? Gázt veszi szépen.
kisebb karbival jó eséllyel visszafogottabb lesz a motor
de biztos be lehet állítani hogy működjön elfogadhatóan
Szevasztok!

Mi történhet akkor, ha a felraknék a Teikei Y30 pv helyett egy Teikei Y26-os karburátort? Mindkettő gumi membrános a harmincasnak a fő és segéd karburátorjának is megegyezik az torokátmérője. A 26-nak kisebb a torka.

Valakinek esetleg van TTR-re karburátorja? Az Y30. 5CH2-es típuskódu motorra.

Mi a véleményetek?
mi a kihívás?
az árán kívül
én ennyiért vettem a rendszámos xt-t