Tekerj még ki nyugodtan a csavaron.Az enyém is ezt csinálta,nekem is a fene tudja mennyit ki kellett csavarni mire jó lett.Az a 2,5 fordulat a gyári alkatrészes ÚJ! motorokra igaz szerintem.Ennyi éves gépeket örülhetünk ha be bírunk lőni,nemhogy gyári adat...
Mivel felújítottad,újra kell állítanod a karbit.Nemrég raktam össze egy motort.Kopott volt a henger-dugó,és bontottat is raktam helyette,de azt is hangolni kellett.Vagy összerakásnál szétvált szívócsonkod esetleg.A levegő állító csavart kezd el tekerni valamerre,majd rájössz merre,és be fog indulni.Nyugi!
Ha kitámaszt akkor azt érzed szerintem, mert könnyen lehet rugdosni, nincs "ellenállása".
Üzemanyag-levegő keverék be van lőve?
Gyertya is baszakodhat! Vagy a gyújtáselektronika, XT-nek az a gyenge pontja elvileg, nem tudom a TT-nél javítottak-e már rajta...
Segítségre lenne szükségem. Vettem pár hónapja egy TT600 36A-t. Fel lett újítva, össze van rakva, de nem indul. Pár rúgás után durran egy iszonyat nagyot a végdob. Barátom állítása szerint lángot is kitol, aztán meg füstöl. Dugó új, henger hozzá van fúrva. Új hajtókar, főtengelycsapágy. Szelepek be vannak csiszolva, szimmeringek cserélve. Vezérlés jól van összerakva. Karbit átmostam etanolba, o gyűrűket kicseréltem. Légszűrő tiszta. Kapott új NGK gyertyát. Szelephézag belőve. Januárban vettem a mocit, mostanáig garázsban állt, elég hidegben. Esetleg kitámasztaná a kipufogószelepet a deko? Vagy rossz a gyújtótekercs?
lenne 1 kis gondom.
vettem karbi felujító szettet O gyürük tűszelep cserélve úszó szint25mmbe állítva benya szint ok! frankón indul hidegen is melegen is,de a keverék csavarom az előírt 2.5fordulat helyett 5-nél van.
az a gondom terhelés alatt pl megyek 90-el és megnyelezem megtorpan és utánna elindul mind az orrvérzés. illetve tartom bizonyos fordulaton olyan mintha kifogyna ingadozik. valakinek ötlet mert én már kezdem feladni olyan szar leszedni a karbit h nem igaz.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni kuplung ügyben? Szét szedtem még majdnem fél éve a kuplungot és szét lettek dobálva a lamellák! Megvan mindegyik, csak a sorrendet nem nagyon tudom, mert két féle kopó lamella van! Meg van egy sima kis acél gyűrű aminek gondolom valami rugó szerepe van! A rajzon nem nagyon igazodok ki!
heló,olyan kérdés,hogy tt350-re milyen kipufogót ajánlotok, mivel a gyáriban valami kis kör alakú vasdarab letört és benne csörög, kivenni nem tudom,mert a kipuf. vége keskenyebb,mint a körvas ,ami letört....
a karbi guminak baja nincs különösebben,akkor meg próbálom azzal mit veszthetek?köszi az infókat.valakinek esetleg 350 es xt tankja jó állapotú?
Mert az én rozsdámon még van egy kis fém
mert szar a társaság
nekem pestet(mondjuk az pont buda volt) a zp jelentette
bár időnként ki-kimaradt pár kocka a filmből de nagyon ütős volt
mondjuk ha jobban belegondolok..... inkább az a pár kocka ami megvan
Hát ja.Laktam ott én is.A legjobb az volt Pesten,amikor lent lógtunk a haverral a Dunaparton.A téli kikötőnél,vasúti híd,zaklattuk a pecásokat...Fú okádék télen.Szürke és koszos.Persze akkoriban nekem is minden itthon volt,család-kocsi-haverok csak motorom nem volt akkor még.Tényleg szerintem kimegyek motorozni,rohadtul unatkozom.Megnézem a mezőőröket,úgyis akartak szerintem tegnap kérdezni valamit.
Sajnos vasárnap óta Pesten, csak péntek du-n, estefele szoktam otthon lenni, vasárnap max 15-16ig. Pedig elbírnék viselni több időt is otthon, nem tudom miért istenítik sokan Pestet, én Halason jobban érzem magam.
bízzunk benne h segít. De szerintem már túl szegény lesz így.