Aha tudom.Ami a discoban is villog .Nem is fájna a dolog annyira,csak nekem 14-50 kerék van fent,a hátsó gumitól meg egy traktorosnak könnybe lábadna a szeme.Tehát MÉR NEM VESZI FEL GÁZRA?
Xt-m ugyanilyen volt, 2esbe meg csak kuplunggal jött fel. 15-45ös áttétellel. Karbim fel volt újítva, jól beállítva (legalábbis a szerelőm csinálta), gyújtás is jó helyen volt, nem tudom mi a neve, azzal a villogóssal lett megnézve.
szélvédőragasztó megfogja
megtakarítod utána kérsz egy mogyorónyit egy karosszériástól
aztán megvan ingyen
már ha rugalmas még a gumi
ha porlad-töredezik akkor bukta a ragasztás
így igaz,csak 43 lovas az a belgarda(jól írom?)meg nincs olyan magasan az ülése a kisebb rugó utak miatt.ez olyan érzést adott,mintha fent lett volna a súlypontja.meg szerintem vagy 20kg-mal nehezebb is mint sima mezei tt.am.szerintem egy igen jó is gép volt,mindig indult pikk-pakk,kivéve télen,akkor azért megkívánta a kanna meleg vizet a karbi.
az xr meg szerintem egy kategória a sima tt-vel,lóerőre meg mindenre(ugye nem kell bedőlni a sok baromnak a hirdetésekbe amikben 55-65 lovasokig hirdetik őket a sok hülye meg elhiszi a mesebeszédet).amúgy egy tényleg igénytelen motor,bánom is mint a kutya hogy eladtam...
Hát én nem tudom mit basztam el az enyémmel,de kötött talajon egyesbe csak visszabólintásból áll kerékre.Nem akar hirtelen pördülni.Vagy a karbit babráltam el,vagy nem jó jelhez állítottam volna a vezérlést?Elfelejtettem,hogy az egy vagy a két vonalas jelhez volt állítva.Beállítottam az egyikhez(már nemtom)átfordult=jó,és összeraktam.Így viszont nem biztos,hogy a megfelelő időben kapja a szikrát,lehet azért nem ugrik.HA VALAKI TUD SEGÍTSEN!Köszi!
Én megmondom őszintén, hogy levált nekem is az aluról, a 84-es XT-men meg nem, na mindegy. Én loctite 5910-el ragasztottam meg. Az minden álló, remélem sokáig bírja, mert tényleg húzós. Annyi, hogy nekem rugalmas hibátlan a gumi, annyi, hogy levált.
hellótok.tudna nekem valaki segíteni eseteleg abban hogy xt350 re szívócső kellene,mert levált hogy hol lehetne ilyet beszerezni?bontók végig telefonálva,nincs sehol sem,az új ára meg 48 pro stück(állítólag).esetleg ismerőse valakinek aki vállalna vulkanizálást?
Az már hülyeség, hogy hazaérek munkából, nem is eszek, iszok hu*yozok, be se köszönök, csak leszállok a robogóról. Egyből rúgom a nagymotort és elmegyek egy 20km-es körre?
Elméletben ha csak 0,001-ed kopás van,már akkor sem úgy feszül fel.Amúgy meg ha neked így működik gazdaságosan a rendszer,akkor nincs is miről beszélni.Nekem nincs okom cserélgetni,használt szett után jön az új.Viszont én szoktam fújkálni.Így is az a baj,hogy a mostani szettemből már vagy 20 szemnél kiette a gumigyűrűt.
ez igaz lenne ha mondjuk egy félidős lánchoz tennéd az új lánckereket
de én olyan sűrűn cserélem hogy sokszor állítani se kell még 2 csere után se, inkább elkopik a homoktól mint nyúlna
a hondán 6 ezer után 2-3 kattintás lett utánállítva asszem 3 hely van a 2 szám között szóval alig nyúlt
ellenben a görgők oda voltak.....nemigen kenegetem a láncot csak ha nyikorog
az xt az más ott nem kap annyi homokot 4 ezer után még szinte újszerű a cucc ott minden túra előtt van lánckerékcsere
Én csak D.I.D-t használok.Az legalább jó,és inkább megéri.A cserélgetésről meg annyit,hogy ha belegondolsz,az új lánckerék fogai és láncszemei egy adott x távolságon vannak.Ha minden jól megy,és a két anyagminőség(a láncé és a fogaskeréké)igazodik egymáshoz kopás-nyúlásba,akkor ugye a hajtó lánckeréken és a hajtotton több fog veszi fel a terhelést menet közben.Ha beteszel egy új lánckereket,az ugye megint x méret.A nyúlott láncod meg mondjuk pl: x+0,05mm,akkor kapásból mindig a forgásban soron következő láncba nyúló fog,és akasztott láncszem veszi fel egyedül a terhelést,mert az előttük lévőkön feszülés helyett mindegyiken ott az a +0,05mm nyúlás.Tehát eteted az új fogaskereket,és még nagyobb koptatást adsz a láncnak,mivel egy szem viszi a terhet.Ez persze csak az én agyam torzulmánya,és lehet a gyakorlatban a láncnyúlást és kopást nem lehet ilyen állandókkal számolni.Minden esetre én ezért nem variálnék bele egy használt szettbe.Nekem 14-50 van fent,az mindent visz ami nekem kell,utána jön az új,de nagysokára!
én cserélgetni szoktam az első lánckereket x óránként-kilométerenként
olyan negyedével többet bír 2 első fogaskerékkel
persze rendes lánccal, nem ilyen 5-6ezres reginával
megtakarítod utána kérsz egy mogyorónyit egy karosszériástól
aztán megvan ingyen
már ha rugalmas még a gumi
ha porlad-töredezik akkor bukta a ragasztás
az xr meg szerintem egy kategória a sima tt-vel,lóerőre meg mindenre(ugye nem kell bedőlni a sok baromnak a hirdetésekbe amikben 55-65 lovasokig hirdetik őket a sok hülye meg elhiszi a mesebeszédet).amúgy egy tényleg igénytelen motor,bánom is mint a kutya hogy eladtam...
hétvégén nem tudom mi lesz, meg kellene járatni a ténérét mert a végén rozsdás lesz a bele
mondjuk visszafelé is kellene de mindig elfelejtem vinni a kencét
de én olyan sűrűn cserélem hogy sokszor állítani se kell még 2 csere után se, inkább elkopik a homoktól mint nyúlna
a hondán 6 ezer után 2-3 kattintás lett utánállítva asszem 3 hely van a 2 szám között szóval alig nyúlt
ellenben a görgők oda voltak.....nemigen kenegetem a láncot csak ha nyikorog
az xt az más ott nem kap annyi homokot 4 ezer után még szinte újszerű a cucc ott minden túra előtt van lánckerékcsere
olyan negyedével többet bír 2 első fogaskerékkel
persze rendes lánccal, nem ilyen 5-6ezres reginával