Tudom én azt, kérdés, hogy mennyire terül szét. Na mindegy, vasárnap lemosom, aztán összerakom. Nekiálljak szerelővassal a hátsó guminak? Elsőt azt vassal csináltam, a hátsót annak idején géppel.
Megjött a lánc meg a lánckerék, hát hatalmaz az 50-es. Neked az 52-es elfért alul az alsó láncvezetőbe? Nézegettem képeket, nagy lánckerékkel sokaknak elfér a tt-n, és kopaszka is mondta, hogy még az 53-as is jó, de nekem fura, ahogy odamértem. Na a másik a gumi. Misclein cross ac10, 120-as, de bütykön mérve 145-ös, brutál mit mutat, remélem nem ér bele a kipufogóba.
Itt változatos a terep, ha kell akkor egyenes, ha kell akkor kanyargós, ha kell akkor dombos, hegyes.... szóval attól függ milyen körre vágyunk, abba az irányba indulunk el. (Ennyi előnye van BAZ megyének)
Nem tudom elképzelni ti milyen helyeken motoroztok, de amerre én, arra nincs 800m összefüggő egyenes! Folyamatos kanyargás, le-fől stb. De mondom endurópályán akarom használni már csak, ez az erdőben tötymörgés annyira nem jön be. Mutatok egy videót, jó ezek mondjuk a legnehezebb részek egyike. De mindig van könnyebb szakasz a kezdőknek, és azon sem lehet unatkozni.
Nem gyári, házilag gyártott saválló.... még a cbr-hez adták anno!
A hangja igen fasza így már és mondom teljesen más vele gép, mintha nem is a motoromon ülnék!
Az én gyári dobom is tele van labirintussal, alapjáraton nem is hallottad hogy jár, pedig már levágtam a végét minden, de maga a középső rész az van lefojtva.
A fojtásnak az egyik módszere a kipuf. telebszás, a másik a szívócsonknál való mókolás, meg a karbiban lehet még visszavenni, ha kisebb fúvókákat tesznek bele a gyáritól....
Nekem karbi OK, gyári méret benne minden, szívócsonk OK, most vettem rá 1,5 éve, úgyhogy a kipuf maradt!
14-52 (vagy53) az áttét, de nem értettem miért nem az igazi, pörgött meg minden, de nem reagált hirtelen gázra úgy ahogy én gondoltam, hogy kellene, de most már igen!
Tegnap áttisztítottam a levegőszűrőt is, még lehet olajat le kellene cserélni, bár nem sok km van benne (Motul3000 20W50.)...
Milyen dobról van szó? A héten jön az 50-es lánckerék meg a láncom, majd beszámolok, hogy megy vele. Nekem gyári kipufogóm van, de az tele van labirintussal, mint az xt-nek volt. Tiszta fura, hogy nyitott dobokkal, 5m-ről megcsiklandozzák a hajam a pálya szélén.
De azzal emeli még 3.-ban is ha hirtelen odarántom neki kicsit megemeli, 2.-ban meg rendesen felemeli.
Mintha más motorral mennék.... miért halogattam eddig a cserét, egy rohadt összekötőt kellett volna csak csinálni, ami eddig váratott magára.
Most már tényleg nem kell az 1-es!
Kösz!
Most tértem át a nyitott dobra, eddig a gyárihoz volt hangolva a karbi.
A múltkor levettem a gyári dobot és anélkül vágtam egy karikát és azt vettem észre, hogy erősebbnek tűnt a gépezet 2.-ban gázra emelte az elejét, a dobbal nem,mintha a dob visszafogná.
Az enyém Svájcból behozott, ott eléggé elterjedt a motorok fojtása,és pont az egyik esete a dobbal kapcsolatos.
a motor tudja
mentem én már olyan meredeken is fel hogy utána négykézláb alig tudtam felmászni a motorért, mert végül az út sehová sem vezetett és le kellett tenni a horgonyt(kormányt)
de ha kellőképp alacsony nyomással használod akkor ahol a talajjal érintkezik kiterül
http://youtu.be/1lwZZBQGTcQ
Lehet visszarakom a 15-set előre.
A hangja igen fasza így már és mondom teljesen más vele gép, mintha nem is a motoromon ülnék!
Az én gyári dobom is tele van labirintussal, alapjáraton nem is hallottad hogy jár, pedig már levágtam a végét minden, de maga a középső rész az van lefojtva.
A fojtásnak az egyik módszere a kipuf. telebszás, a másik a szívócsonknál való mókolás, meg a karbiban lehet még visszavenni, ha kisebb fúvókákat tesznek bele a gyáritól....
Nekem karbi OK, gyári méret benne minden, szívócsonk OK, most vettem rá 1,5 éve, úgyhogy a kipuf maradt!
14-52 (vagy53) az áttét, de nem értettem miért nem az igazi, pörgött meg minden, de nem reagált hirtelen gázra úgy ahogy én gondoltam, hogy kellene, de most már igen!
Tegnap áttisztítottam a levegőszűrőt is, még lehet olajat le kellene cserélni, bár nem sok km van benne (Motul3000 20W50.)...
Mintha más motorral mennék.... miért halogattam eddig a cserét, egy rohadt összekötőt kellett volna csak csinálni, ami eddig váratott magára.
Most már tényleg nem kell az 1-es!
Most tértem át a nyitott dobra, eddig a gyárihoz volt hangolva a karbi.
A múltkor levettem a gyári dobot és anélkül vágtam egy karikát és azt vettem észre, hogy erősebbnek tűnt a gépezet 2.-ban gázra emelte az elejét, a dobbal nem,mintha a dob visszafogná.
Az enyém Svájcból behozott, ott eléggé elterjedt a motorok fojtása,és pont az egyik esete a dobbal kapcsolatos.
Nyitott dobnál dúsabb vagy szegényebb keverék kell?
mentem én már olyan meredeken is fel hogy utána négykézláb alig tudtam felmászni a motorért, mert végül az út sehová sem vezetett és le kellett tenni a horgonyt(kormányt)
http://youtu.be/SUQCX20Nl4c