a nagyvason sincs légszűrő?
a ténéréhez is meiwa gyártmány volt régen de nem forgalmazzák már itthon
a nagyvason találtam twinairt
be tudod írni a motor típust a keresőbe aztán kiadja mi kapható hozzá
mi a baja a szívócsonknak? elvált az alu meg a gumi?
szélvédőragasztóval meg lehet ragasztani, nekem a huskyn is így van, de már ragasztottunk xt csonkot is
Troják Zoltánt ismeritek? Ő is mondta, hogy 20-ér vannak új csonkaji. Na mindegy, nem kell, csak érdekességképp kérdeztem. A TTR 600-hoz nincs se Hilfofiltro, se Twin air légszűrő!
Rákéredeztem 1-2 alkatrészre a Yamahánál. Alap dolgokra, mint pl levegőszűrő, szívócsonk, légszűrőház fedél gyors zár (mint az XR4-en) stb. Na akkor mondom. Légszűrő 13300, csonkok 64903, gyors zár, 6500, ami a galériámba van anya, amit szétvágtam, na az 15 rugó. . Különben az kéne, hogy Venni egy 2t 250-et, ahhoz aztán azt legalább tudom miért kerül annyiba. De az a bajom, hogy ésszerű motort mit tudnék venni? Tartós is legyen és jó is! TTR az fasza, de brutál az alkatrész hozzá.
a tt az egy olyan mindenre jó motor
de fogalmazhatunk úgy is hogy semmire sem jó
mindenki azt a sort választja amit akar
ha nincs szopós terep ahol napi 57x kell felemelni és berugdalni akkor az első sor
Nekem nem olyan motor kell ami lenyugtat nemvagyok én "vad" ember nekem olyan motor kell amivel lehet uton is menni és ha kell akkor foldes úton is es ha meghuzom a száját picit akkor menjen. Szerintem a 600 as TT megfelel Volt már egy Xt m de ahhoz nemvoltak papirok azert kerdem hogy mennyire jo motorok ezek a TT - k
A napokban voltam pont ez ügyben SKF-nél Beszerezhető, úgy 8 ezer forint kb. az ára. Önbeállós. egyébb csapággyal méretileg nem helyettesíthető, viszont ha kiveszed, és egy másik pozícióban visszarakod, elméletileg nem kotyog többé, mivel hogy csak 2 ponton kap terhelést alol, meg felül.Jobb , bal oldalán kicsi drót seeger fogja
2003 as TT 600 R re gondoltam :) Belsod én is kamionokat szerelek Volvókat de csak minden másik héten mert sulis vagyok :P Ami most van Yz - m azert adom el mert szeretnék papirosat hogy uton is tudjam hasznalni mert igy csak erdő meg így...
Nem tervezek semmit. Az a baj, hogy tényleg nem nagyon tudok vele foglalkozni. Én teherautókat javítok, tehát ki élem a szerelést nap mint nap, és hétvégén inkább kikapcsolódásra vágyok. Az meg hogy elmegyek az erdőbe annyira nem jön be, keményebb terepen meg kipurcanok secc- perc, el kezd zsibbadni a kezem meg minden, mivel egész héten erőltetem. Az hogy kivegyem a teleszkópot, 3 hétig erőltették a haverok, én meg csak szilveszter után álltam neki, de hogy mikor rakom össze, nem tudom... Nem is érdekel, igényesen szép lassan, aztán kész. Mondjuk a teleszkópot már el kellett volna küldenem Csikának, de este 5 után rongy után kutatni a padláson nincs energiám :) Megoldom, csak vannak fontosabb dolgaim is már.
TTR 600? Gazda függő, de nagyon jó motorok. Bár én most szétszedtem az enyémet karbantartás céljából. Ha összerakom meghirdetem, Tudom hülyeség, de alig használom. Mikor megvettem hajtottam, utána jó ideig nem, aztán ősszel megint mentem vele párszor hétvégente, aztán megint abba maradt a motorozás. Így szétszedtem, rendebehozom, és nyugodt szívvel fogom hirdetni, hogy tényleg nem lóg rajta semmi, meg nem folyik.
Nem igen látni, de ha megfogod a belsejét, akkor azt tudod mozgatni (és mintha gömb alak lenne)? Mert ha igen, akkor szemcsapágynak hívják, ha meg valami gumis alkatrész, akkor szilentnek.
szerintem a fogaskerék gyártó nem hülye, ne véletlenül 55 hátra, 17 előre a méret választék.ezekkel a fogakkal. Ha terepre akarod hangolni akkor szerintem jó választás lesz Nehéz döntés mert tapasztalat kellene hozzá. Gugliban xt fórumokat vizslatni esetleg, tuti van már ebben valakinek tapasztalata, és le is írta azt.
Hát szerintem ne én döntsek helyetted. Én vállalnám, mit veszíthetsz, lesz egy pörgős mocid jó rövid fokozatokkal. Ne használj majd kuplungot,gáz elvétellel szinkronban húzni a váltókart és csodálkozni, vissza meg gázfröccsel szinkronban kuplung nélkül és élvezni a megnövekedett motorféket
a ténéréhez is meiwa gyártmány volt régen de nem forgalmazzák már itthon
a nagyvason találtam twinairt
be tudod írni a motor típust a keresőbe aztán kiadja mi kapható hozzá
mi a baja a szívócsonknak? elvált az alu meg a gumi?
szélvédőragasztóval meg lehet ragasztani, nekem a huskyn is így van, de már ragasztottunk xt csonkot is