Én egy TT 350 -et nyüstölök, 13/51- es áttétellel, a gyári 14/50 helyett, de én betyármód megvagyok vele elégedve. 1. fokozatot nem is használom.Viszont 520 as rendszer.
54 fogút tesztelném az előre 17 fogúval. ezek 428 as kerekek sűrű fogazattal, 2 fog nem olyan nagy átmérő külömbség, mint mondjuk egy 520 as krossz osztásnál
Szia ez attol függ hogy mire is kell igazábol az xt. Terepre jobb ha fürgébb, vegyesre meg jó a gyári. Cimborámnak 1 hónapja rendeltem előre 17 fogút(gyári19) ő terepen éli a gépet, szerinte sokkal rugalmasabb, dinamikusabb lett a cserétöl
Sziasztok! Van egy xt 350-em! Segítséget szeretnék kérni,h szerintetek mekkora fogaskeret vegyek hátulra,és előre! Köszi,remélem van valakinek valami bevált! :)
Értem. Az nem baj, hogyha a felnire (ami mondjuk 100 széles), teszek egy 130-as gumit, amit a felni eléggé összehúz?
Pár guminál nem a normál "90/90 21" jelölés van, hanem "3,00 - 21".. utóbbinál a 3.00 számmal mit adnak meg, szélességét vagy magasságát?
amúgy ezek össze-vissza vannak
a huskyn is 110es van aztán semmivel sem keskenyebb mint a 120as
a 140est meg összehúzza a felni hogy kb ugyanakkora lesz mint a 120as
Nekem is a közepén van a feszítő, de mégis a 110es cross bügykei nagyon közel voltak a villához.
Tavasszal tervezem a lánccserét, ergo közelebb lesz a kerék, tartok tőle, hogy nem lesz jó.
Nekem a Mitas C18, 120-asba bütykön mérve 14,5cm széles volt. Most a másikon C04 van, az keskenyebb, pedig 120-as az is. Nem tudom mennyivel, még nem mértem, de legalább 1-1.5 cm-el.
Az XT-be szerintetek elfér hátra a 120-as TKC Twinduro gumi ?
Eddig 110-es cross volt fenn nekem, de annak a legeslegszélén a bütykök elég passzentosak voltak.
ha el van szakadva az összeköttetés a menesztőgumikon nem gáz attól nem fog kotyogni
nekem van egy komplett garnitúra ami olyan szoros mint egy 14éves, de nem adom olcsón
ellenben azok is szakadtak, elszakad ez mind
amúgy ha ilyen 2-3mm mozog az nem baj
nagy kamu hogy könnyebb a kuplungolás
a huskyn olajos van semmivel sem könnyebb mint bármelyik más motoromon volt-van
ellenben szar, mert folyik , aztán 40 környéke egy felső munkahenger
bowdengenerál meg 2000volt az xt-re
54 fogút tesztelném az előre 17 fogúval. ezek 428 as kerekek sűrű fogazattal, 2 fog nem olyan nagy átmérő külömbség, mint mondjuk egy 520 as krossz osztásnál
1"=25,4mm
Pár guminál nem a normál "90/90 21" jelölés van, hanem "3,00 - 21".. utóbbinál a 3.00 számmal mit adnak meg, szélességét vagy magasságát?
a huskyn is 110es van aztán semmivel sem keskenyebb mint a 120as
a 140est meg összehúzza a felni hogy kb ugyanakkora lesz mint a 120as
Tavasszal tervezem a lánccserét, ergo közelebb lesz a kerék, tartok tőle, hogy nem lesz jó.
igaz nekem kb középen van a láncfeszítő
Eddig 110-es cross volt fenn nekem, de annak a legeslegszélén a bütykök elég passzentosak voltak.
Ebayon pontosan a felébe kerül:)
Ki kell pucolni a bovdent, meg a kuplungkosár bemaródásait le kell reszelni.
Az enyém most fasza, szinte mint a DT volt.
nekem van egy komplett garnitúra ami olyan szoros mint egy 14éves, de nem adom olcsón
ellenben azok is szakadtak, elszakad ez mind
amúgy ha ilyen 2-3mm mozog az nem baj
a huskyn olajos van semmivel sem könnyebb mint bármelyik más motoromon volt-van
ellenben szar, mert folyik , aztán 40 környéke egy felső munkahenger
bowdengenerál meg 2000volt az xt-re