Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy emlékszem ki kell húzni azt a kis tengelyt, amire a gázbovdenek vannak beakasztva, ahol szimering is van a karbiban. Igazából hülye voltam, hogy nem néztem meg akkor, amikor le volt véve. Különös problémám nincs vele, ugyan olyan mint volt, csak hátha indokolatlanul elrakták valamelyik irányba. Bár a csavarokon csavarhúzónyom nincs, egyedül az úszóházat szedték le (szerintem), annak a csavarjain volt nyom.
Villantasz egy borítékot,meg viszel pár patkolószeget,akkor bármelyik magyar orvos megoldja.A karbiból meg ki tudod húzni talán,ha van elég hely felette a váznál,de hogy a csavarhúzó odafér e?Meg ha a tűt elrakod,lehet be se fog indulni.Azt meg mire összelövöd...
XT/TT főkarbiban a tűn tudok úgy állítani, hogy nem veszem le a karburátort? Nem lehet igaz?
Vissza kéne mennem, aztán megmondani, hogy amit szétszedett, azt rakja is össze!
Bocs!Nem lehetett kihagyni.
Nagyon csúnyán kinyomta a tűsarkú orrát?
Mondjuk én nem veszek ki belőle, maximum Te
Ha épp 9-es fokozaton lesz jó, vagy még azon sem akkor meg maximum veszek ki belőle egy szemet. Nem nagy dolog. Amúgy én is VX2-t szeretnék, esetleg van gerecsén JT lánc is abban a minőségben. Mindegy is, mert mostanában szerintem nem motorozok, levették a bal nagylábujjam körmét a sebészeten, így megint ráérek hülyeségeken agyalni.
Értem,nekem is Jt kerekek vannak rajta DID VX2-vel csak nem tudom, hogy ha előre dobok egy 13-ast mennyit engedne a láncom,mert most ha jól emlékszem középen lehet a feszítő,de végül is ezen a láncon nem hiszem,hogy majd nagyon kell feszíteni úgy tudom elég jól bírja a strapát.
Mivel az XT-re kapni 13 lánckereket, ezért te előnyösebb helyzetben vagy. Én azt ajánlom, hogy előre egy 13-ast vegyél és hagyj meg mindent. Jelentős lesz a különbség. Tapasztalatból mondom. Ha nem tetszik, akkor még mindig ott van a lehetőség a nagyobb hátsóra és a láncra.
14-44 van rajta, de 50 lesz hátul. JT lánckerék és did láncra gondoltam.
Heló Belsod,én is áttétel cserét szeretnék az XT-re
te milyen osztást teszel rá és milyen fogaskerék márkát?
Nekem most 15\45 van rajta de ennél kicsit pörgősebbet szeretnék . Kopaszka 14\50 vagy 13\48-at ajánlott csak az a baj, hogy ő már nem csinál ilyet.
Valakit egy 112 szemes gyűrűs SMC lánc patentszemmel nem érdekel? Sok infót nem találtam róla, félve is tettem fel egy kicsit, de a motorom nem nyújtott raja semmit kb. 500km alatt, pedig használtan vettem én is. Még fenn van a motoron, de áttételt szeretnék rövidíteni, csak amiatt venném le róla.
Ide szoktam járni, holnap reggel itt kezdek.
Én a helyedben ide látogatnék el: http://www.hulita.hu/ személyesen.Ha egy ilyen helyen se tudnak hozatni,akkor marad a gyári.
nem semmi a teljesítményadó
nekem a huskyra 3000 a ténérére 3500 (az astra meg 9300) de ha még a futót is beleszámítom akkor sincs annyi mint neked arra az egy motorra
rabló banda
Kerestem neten, de semmit nem találtam. Majd hétfőn megpróbálok egy tömítésboltot.
Valakinek egy utcai első gumi, és egy Hilfofiltro HF 143-as olajszűrő? A gumit hirdetem, a szűrő bolti ára 2000ft, feléért odaadom.
Ha be tudsz menni egy csapágyboltba a régi kiszedett alkatrészekkel,szám és méret alapján tuti adnak,vagy hozatnak.Feltéve,hogy nem a leghülyébb emberrel beszélsz egy barkácsboltban.
Valaki tudja, hogy a képen bal fent látható tömítés kapható-e külön és mi a pontos neve?
http://www.quadmoto.com/bilder...
Ez szimering? TT600-ba kellene, a főtengely végét tömíti. s7 14 27 6 hs ez van ráírva, de semmit nem találtam róla.
Köszi, gyári szín, egyedül 2007ben gyártották. Nincsenek rajta még hátul indexek, mert előző tulaj vett rá led-es hátsó lámpát és bele van integrálva az index is. Ami nem jó, mert szerintem annyira nem lehet észrevenni, főleg ha fékezek is. Vissza fogom rakni a gyári lámpát, meg azoknak az indexeknek a párját ami most elől van. Egyedül egy sportdob van még rajta, de kaptam minden gyári alkatrészt hozzá, hála ég vigyáztak rá nagyon. Van amúgy fent galéria róla, csak amikor rajta vannak a táskák, azokat eladtam és vettem más fajtát annyi változás történt, meg van benne egy k&n légszűrő a gyári helyett.
Te én nem tudom, ezen a motoron van valami alakítva? Azt látom, hogy a rendszámtáblatartó az le van véve, de még valami? Ez valami gyönyörű, esetleg a színösszeállítás nem gyári a fekete fejidommal? Tényleg nem pucsolásból, de tényleg cefetül néz ki!
Nekem nagyon tetszik egyenlőre, kényelmes, utassal is. Itt hála ég nincs olyan gond mint a z750nél, az az egyik nagy kedvencem, de barátnővel halál, állandóan rám csúszkált, tankot se érte el rendesen. Itt a hátsó kapaszkodóval meg a tankon való kitámasztással tök jól tartja magát. Fogyasztása 6liter, ami furcsa, hogy csal az üzemanyag visszajelző, kevesebbet mutat, de valójában több van benne, legutóbb azt mutatta, hogy félig van rátankoltam belement 6.5liter és 18literes a tankja. Állítólag az összes ilyen. Fék, futómű nagyon jó, r1ről van mindkettő. Kicsit talán lehetne puhítani rajta, elég szarok az utak felénk aztán pattog. 6.ban is 90ről megelőz minden autót, de azért jó visszarakni 3-ba, az a gyorsulás...
210 volt vele eddig a legtöbb, 1esbe 140nél szabályoz. Vettem hozzá már nagyon fasza givi oldaltáskákat, jövő hétvégétől meg ezzel fogok Pestre is járni, végre nem kell vonatozni. Biztosítás se vészes 24ezer 1évre, úgy hogy nem volt a nevemen semmi már vagy 4-5éve. Teljesítményadó kicsit húzósabb az 33e de jövőre az is már csak 25lesz. Egyenlőre hátrányt nem vettem észre. Cordura nadrágomba nagyon kényelmetlen 50-60km után, tavaly novemberben még mentem vele farmerben vagy 80-100km-ert, azzal nem volt ilyen probléma, úgyhogy már be is szereztem egy protektoros farmert.
Pár hete már majdnem voltam vele földúton is, csak ott volt az a fránya környezetvédelmi terület tábla, így inkább kihagytam.