Lenne egy kérdésem, talán tudsz segíteni.. családom örökölt egy személyautót.. utána néztem,hogy mennyi illetéket kell fizetni. Konkrétumot azonban nem találtam, hogy mi alapján osztályoznak.
Esetleg Te megtudnád mondani, hogy ilyen esetben mi a döntő, mi alapján állítják ki az illeték mértékét?
Mindegy is, mert eltörtem , fogóval akartam megnyomni, de már el is törött egyből. Hogy vannak ezek a karburátorok? A fő része mindegyiknek ugyan az belül, mármint a járatokra gondok! Ha ugyan az, akkor az enyém belsejét átraknám abba. Nekem egy üres fő rész elég lenne. Javítani biztos nem lehet mi?
Kiütöttem a kormány csapágyat, Koyo 320/28J volt benne, mellette Hi-Cap. Mit jelent a Hi-Cap a Koyo-nál? Találtam ugyan ilyet JR-ben, méretek egyeznek, viszont nem Hi-Cap. Érdemes a kormányhoz drága csapágyat venni?
Nem gyorsan kell a pénz és nem kurvázok
Ja és felraktam kicsit lehet horor áron de fent van
Imádom a motorom tehát apró pénz nem érdekel ja és el tekintve egy két apró hibától a blokk nagyon is rendben van most cserélek benne vez.láncot tehát az is rendben lesz meg mint tudod már kezd szép is lenni
ha megmarad az xt akkor meg simán lehet egy utcait venni
ha belegondolsz mennyiért lehet eladni akkor nemigen vagy előrébb
mert ha gyorsan kell a zseton nemigen kellene 200 fölött sokkal árulni
200pénz meg az ember elkurvázik egy hosszú hétvégén
ezek árán tudsz venni 2 transalpot is
van transalpos ismerős 6-8 ezres túrákat letol egy hét alatt
500 felé már nagyon patent gépek vannak
ha nem lennék ilyen idióta nekem is az lenne, de az sajna nem képes kicsi sérülésekkel végigmenni egy patakmederben
a régim nekem se
csak itt szerintem nem tudták hogy a dugó alatt is van zsírzógomb
mert mindenhol volt zsír, csak ott nem
bár a többi helyen se volt friss
kérdeztem egy bontottat annak is mozgott
mindent felszabályozni, perselyezni meg akkora meló hogy nem ár annyit
Esetleg Te megtudnád mondani, hogy ilyen esetben mi a döntő, mi alapján állítják ki az illeték mértékét?