Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lenne egy kérdésem, talán tudsz segíteni.. családom örökölt egy személyautót.. utána néztem,hogy mennyi illetéket kell fizetni. Konkrétumot azonban nem találtam, hogy mi alapján osztályoznak.
Esetleg Te megtudnád mondani, hogy ilyen esetben mi a döntő, mi alapján állítják ki az illeték mértékét?
Jogász, azon belül majd kiderül, lehet sose fogok "szakmán" belül dolgozni.
Ügyvédnek tanulsz?
De imádom ezeket a vizsgaidőszakokat, mindenki szerelgeti a motorját/motorozik. Én meg Pesten tanulom a jogszabályokat...
De mennék most az xt-vel.
Mindegy is, mert eltörtem , fogóval akartam megnyomni, de már el is törött egyből. Hogy vannak ezek a karburátorok? A fő része mindegyiknek ugyan az belül, mármint a járatokra gondok! Ha ugyan az, akkor az enyém belsejét átraknám abba. Nekem egy üres fő rész elég lenne. Javítani biztos nem lehet mi?
Szedem folyamatosan szét, viszont gáz van. AZ úszó tengelye nem jön ki a karburátorból. Ütni nem merem, mert JOE is eltörte. Mi legyen?
szerintem semmi értelme
se nagy súly se nagy fordulat
Kiütöttem a kormány csapágyat, Koyo 320/28J volt benne, mellette Hi-Cap. Mit jelent a Hi-Cap a Koyo-nál? Találtam ugyan ilyet JR-ben, méretek egyeznek, viszont nem Hi-Cap. Érdemes a kormányhoz drága csapágyat venni?
ja és a két motor sokkal jobb mint az egy
a három meg még jobb

szarni kell mindenre és szórni a pénzt
lehet szájjelvág a villamos még a héten aztán kár volt sóherkodni
nem ment a rinya csak nem adok érte sokat ennyi
szemlélet váltás volt azt ennyi
látom belenyúltál valami jóba
pár hete még egy 10 ezer forintos berúgókaron ment a rinya
most meg sporttúra
el hiheted nem érdekel a dolog nem kenyére kell
nem fogja meríteni a telefonod a sok hívás
Nem gyorsan kell a pénz és nem kurvázok
Ja és felraktam kicsit lehet horor áron de fent van
Imádom a motorom tehát apró pénz nem érdekel ja és el tekintve egy két apró hibától a blokk nagyon is rendben van most cserélek benne vez.láncot tehát az is rendben lesz meg mint tudod már kezd szép is lenni
ha megmarad az xt akkor meg simán lehet egy utcait venni
ha belegondolsz mennyiért lehet eladni akkor nemigen vagy előrébb
mert ha gyorsan kell a zseton nemigen kellene 200 fölött sokkal árulni
200pénz meg az ember elkurvázik egy hosszú hétvégén
De az is lehet sporttúra lesz a hiteles és akkor is meg marad xt
Hitelben gondolkodom és kicsit rá is másztam a dologra tehát lehet meg marad az xt is persze akkor át alakitom vissza mert meg marad varacskosnak
ezek árán tudsz venni 2 transalpot is
van transalpos ismerős 6-8 ezres túrákat letol egy hét alatt
500 felé már nagyon patent gépek vannak
ha nem lennék ilyen idióta nekem is az lenne, de az sajna nem képes kicsi sérülésekkel végigmenni egy patakmederben
Drága jó Ini haverom még nagyon képlékeny a dolog
Afrika twin ami nagyon tetszene meg nagyon tetszik a Bmw 1200 gs
Csak hát ezek drága motorok
transalp?
az tud menni földúton is
Sziasztok
Lehet eladó a gépem mert át térek sporttúrára mert nekem úgy is leginkább utcára kell a motor
Nekem szerencsére van a TT-n zsirzó szem :D hondán nem volt sajnos ped ez egy nagyon jó dolog
Nem hát! Pici lógással rengeteget elmegy. Akkor van gáz ha billented meg emeled a hátulját, aztán a kerék meg lent marad.
a régim nekem se
csak itt szerintem nem tudták hogy a dugó alatt is van zsírzógomb
mert mindenhol volt zsír, csak ott nem
bár a többi helyen se volt friss
kérdeztem egy bontottat annak is mozgott
mindent felszabályozni, perselyezni meg akkora meló hogy nem ár annyit