Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az XT 29 éves létére nem lógott. Ott egy nagyon picit megmozdult, ahol Te is mondod, de semmi.
ez a szopás
az újaknál nincs zsírzási lehetőség
pl nekem az xt-n mindenhol van
bár az egyik rejtve van azt nem is zsírozták lóg is kb 1mm
és pont azt amit cserélni sem tudok mert a lengőkar furata is ki van kopva
a huskyn van 2 zsírzógomb, de a többi helyen nincs
a hondán sehol sem volt
amikor ilyen 40-60ezer egy felújító szett akkor inkább rászánok 2 napot a ganézásra
ilyen keresetem sehol sem lenne, max ha nyuggereket kúrogatnék a gerbeaud-ban
Most nekem is ez lesz. Bár a himbát nyár végén zsíroztam, újra szétszedem. Sajnos nincsenek zsírzógombok. A lengővillatengelynél van csak.
ha ki van takarítva 1-2 évente a kormánycsapágyak akkor örök élet
1 flakon féktisztító és 2 deka zsír kell csak hozzá
az első akció kb egy óra, a 3. után már 20-25 perc
az xr4-en kimostam minden ősszel
bár én hülye vagyok mindent átzsírozok évente, a huskyt is miután megvettem már dobtam is szét, de a ténérével is ez volt bár avval mentem előtte 50km távot
NEkem nem szorult, hanem lógott, ha behúztam akkor meg rágott. Tisztában voltam vele mit veszek, azért is (alkudtam) és volt annyi amennyi. A felső az még lehet jó is lenne, az alsó sajnos berágott. Mondjuk ha jól tudom az kapja a nagyobb terhelést. A teleszkópokat meg elküldöm LM-nek. én nem izélek itthon vele, aztán lehet ugyan úgy folyik. Olyan áron dolgozik, ha én megveszek mindent meg a posta, ugyan ott vagyok, aztán még én dolgozok vele. Szerelek én eleget egész héten, nem még hétvégén is.
szedd szét zsírozd meg
nekem is szorult aztán most faca
pedig egy picikét be van rágódva az alsó csapágy
Én is előre gondolkozom, tervbe volt a kormánycsapágy tavaszra, hát mondom szétszedem. Azon a véleményen, hogy egyből mindent nem kell ledobni a motorról. Így is nyert az ember fél évet.
egyszerű ez
előre kell gondolkozni
én pl mindig akkor veszek alkatrészt amikor van pénzem
fékbetétek olajok bowdenek szűrők stb mindig vannak tartalékba
A kormányt nem fogom szét bontani mostanában.. :) Szeptember előtt kaptam szét, ki lett cserélve a szimering meg az olaj a teleszkópokban úgy ment vizsgázni :)
Láncot kell cserélne majd.. vissza térve erre a pénzes dologra.. Az a baj, hogy sok bolt csak utánvétellel küld, ami drágább, mint az utalás.. ráadásul az összes olyan bolt ahol forgalmaznak ilyeneket kurva messze vannak tőlem :/
Másrészt nincs munkám, tanulok még... szóval nekem se mindegy hogy 5ezer vagy 15 :S
Én vettem meg a Te láncodat, de azóta az jó ha futott 100km-t
Új JT lánckerekeket vettem rá még akkor, hát még a festés se kopott le róla a fogaknál
Van akinek 4, 7, 19 + posta a láncszett. Hipp hopp 30-35 rugó és mondjuk alig keres 100-at? Akkor azért meg kell gondolni hogy mire költ az ember. Jójó, "egyszer" kell megvenni, de utána másik hónapba meg mondjuk más jön be stb. Nem egyszerű.
Ha nem érződik semmi, nehogy szétszedd! Elég nagy meló. Bár zsírozni illene. De ha nem darabos akkor nehogy cseréld!
Én az XT-re meg a TT-re is használt láncot vettem, mert a lánckerekek jók voltak, Mindkét esetben jót küldtek, az XT-re valami 25 ezer FT-s lánot adta 7ezerért. A TT-re valami RMC-t, google nem is találja meg, de nem nyújtja, pedig idegenkedtem tőle. Amúgy fél délelöttöm ráment míg szétfürödtem az elejét, de meg lesz csinálva igényesen. Ebben kúpgörgős koyo csapágyak voltak, és úgy néz ki csak alul rossz. Ott pattogzott ki. Párban lesz cserélve! Teleszkópot meg a Csika bácsihoz küldöm el, nem játszok vele, nincs rá időm.
Akkora hátsó lánckereket nem gyártanak mint ami nekem van, ezért csináltattam.
A lánc pedig 5 ezer volt, azért nagy a különbség a 15-höz és mivel nem rendszámos, csak terepen használom sosem vennék rá újat, mert felesleges.
És mint írtam 5-ért olyan láncot adtak mintha új lett volna, fél óráig néztük, hogy ez most új vagy használt, hogy lehet összekeverték, lehet valami gépen cseréltek láncot, ki volt téve, akivel meg én üzleteltem (mert ha jól tudom többen vannak a műhelyben) becsomagolta és elküldte
Mindegy, lényeg, hogy OK!
Azt a 10 különbözetet inkább olajra költöm meg levegőszűrőre, annak nagyobb jelentősége van!
nem sóherség kérdése, természetesen nem ezeken meg az olajon fogok spórolgatni :)
xt-hez
első lánckerék: 2804
hátsó lánckerék: 5719
xgyűrűs did lánc 15488
egyik sem nagy összeg, ennyire már ne legyen valaki sóher
Nem tudom..... én előre JT-t vettem, hátra csináltattam.
Hát ja, CBR-re én sem raknék használtat. Pénz ügyileg a használt mellet állok, de az újjal meg nyugodtabban indulok világgá.
Fogaskerekeket is akarok cserélni, múltkor találtam könnyűfém fogaskereket.. szerinted az milyen lehet, mennyire tartós?
Már nem tudom kinek, de itt a fórumon mondtam régebben ezt valakinek, először idegenkedett tőle, de végül ő is vett és teljesen elégedett volt!
Viszont az ellentéte is bejöhet.... olyan ez mint a használt autó/motor vásár, zsákbamacska.
A CBR-re sosem raknék használtat, de az XT-re meg csak azt.
amúgy ezen a használt láncon gondolkodtam én is.. megérné e vagy nem :S Mert ahogy te is írtad, majdnem újat küldtek..ismerős is tőlük vette, neki is valami kurva drága verseny láncot küldtek az eredeti ár töredékéért
a tiéd rendszámos, arra megéri venni újat, de az enyémre sose vennék új láncot.... gerecsétől vettem bontott RK láncot, de olyan volt mint az új.....
Enyémnél még nem érződik semmi szerencsére, de nyárra lehet azt is be kell iktatni :S
Én lánc-szettek akarok cserélni majd, az sem lesz egy leányálom anyagilag.. ..dehát ezért élünk!
XT-be még nem, de már kellene, mert mikor meg van emelve az eleje és forgatom már érzek enyhe akadást, szóval már be van verődve.... de gondolom még a gyári csapágy van benne.
Nagyvason is árulnak kúpgörgős csapágyat.
Fasza meló lehet amúgy, főleg levarázsolni a tengelyről a csészét, egyik CBR-es tavaly cserélt és nem 5 perces művelet
JOE, te már cseréltél?
Győrben van egy motoros bolt, én tőlük szoktam rendelgetni ezt-azt. Csípem az eladókat, nagyon segítő készek! Nem bontó, de tudnak beszerezni alkatrészeket, mint pl csapágy... http://motoroswebaruhaz.hu/ ők azok. Ha kell valami egy telefont megér.