nagyon hirtelen gázra mind megtorpan
a levegőcsavar legyen 2 fordulatra kitekerve aztán onnan ilyen 1/8fordulatokkal lehet állítgatni
az úszószint legyen a csészetömítés alatt 5-7mm között(középen)
teikei y27pv fúvókái
alapjárat 48
fő 165
segéd 125
a többi karbiról nincs fúvóka adatom
Testpontokat nézd meg a kormány körül meg mindenhol. Mert engem egy nagyon megszívatott. Nem tudom hogy Te találsz-e egyáltalán ott olyat de nekem volt, és csak akkor érintkezett ha a kormányt nyomtam lefelé. Az index kapcsolónál volt egy szál lekötve testre. Ameddig a kuplung bovdent le nem szedtem nem volt semmi baja, aztán csak nyűglődött. Mozgasd át a vezetékeket járás közben. De szerintem ott karbi baj lesz.
Üdvözletem mindenkinek !
2kf XT 600-al kapcsolatban lenne kérdésem. Hibajelenség hogy alapjáratról hirtelen gázadásra befullad és meg is állna ha nem engedném vissza alapjáratra. Karburátor 3-szor lett pucolva , gyertya , szikra jó , légszűrő tiszta. Játszottam már a tűhelyzettel , az alapjárati benzin levegő keverékkel , a segédkarbiban lévő pillangószelep állásával és a tűvel ott is , van egy kis membrán a karbiben azt is cseréltem , másik tővel is megpróbáltam. Fogalmam sincs mi lehet vele , nekem már nincs ötletem. Még egy benzinszintet nézek a karbiba és mást nem tudok már ........ebben kérném a segítségeteket. Előre is köszönöm . Üdv.
Ja a KTM-et azért írom, mert szinte csak azokat hoznak az osztrákok. Elvétve vannak japán motorok, de Husaberg, KTM, HUsqvarna, ezek nagyon mennek. De nagyon ritka a 7-8 éves motor. Inkább ilyen 2008-tól felfelé vannak. 2013, vagy 2014-es Yamaha yzf 450 is volt már kinn, aminek rejtett a tanksapkája
Volt XT-m, de eladtam, mert dolgozni kezdtem. Vettem egy robogót, azzal járok minden nap. Aztán 2 hónap munka után vettem egy TT-t, mert nem bírtam motor nélkül. Milyen az XT-hez képest? Fék futómű sokkal jobb. Motorereje is nagyobb, de hosszú áttételt ez sem tolerálja terepen. Viszont a 29 éves XT-m jobb állapotban volt. Ezt is javítgatom, de munka mellett nagyon lassan megy. Ha van időm, akkor meg inkább hajtom, bár alig-alig. Hogy mentem 250 2t-vel, nagyon tetszik, de nem tudnám fenntartani. Oké a TT is majd tönkremegy valamikor, de a 2t meg tuti hogy tönkremegy, mivel üzemórás. Tehát nagy vonalakban a TT jó annyira, hogy érdemes rá költeni komolyabb összegeket. XT már nem kéne, nem lenézem, mert szerettem, de nem oda való, ahova használom.
Biztos jó lehet a KTM is, de a drága alkatrészek miatt én nem vennék, nem tudnám fenntartani. Igaz ha azt is így használom mint az XT-t sosem romlik el
Milyen a TT-R véleményed szerint? Nem tudom volt-e XT-d ha volt akkor ahhoz képest milyen?
Mondjuk én is kezdek egyedül maradni motorozásban, bár csak ketten voltunk. A CR-el nem tudok lépést tartani erdőben. Endurózni nem jön vele én meg nem krosszozok. Majd tavasztól megyek szépen az osztrákokkal. Úgy is jó érzés, mikor van pár kezdő fullos KTM-el, aztán nem megy neki a téma.
Megcsinálom a csapot, veszek bele egy ilyen lengőset aztán kalap-kabát.
Skeleton
Az a baj hogy nincs társ akivel lehetne menni motorozni. Mert ha lenne valaki akkor Ő úgyis mindig rángatná az embert hogy menjünk motorozni, vagy valami. Vagy csak elmeséli hogy volt motorozni és milyen jó volt, jó nagy sár semmi autó. Már ez is egy picit sarkalná az embert hogy csinálja meg rakja össze, de semmi.
Boldog Új Évet Mindenkinek!
a levegőcsavar legyen 2 fordulatra kitekerve aztán onnan ilyen 1/8fordulatokkal lehet állítgatni
az úszószint legyen a csészetömítés alatt 5-7mm között(középen)
teikei y27pv fúvókái
alapjárat 48
fő 165
segéd 125
a többi karbiról nincs fúvóka adatom
2kf XT 600-al kapcsolatban lenne kérdésem. Hibajelenség hogy alapjáratról hirtelen gázadásra befullad és meg is állna ha nem engedném vissza alapjáratra. Karburátor 3-szor lett pucolva , gyertya , szikra jó , légszűrő tiszta. Játszottam már a tűhelyzettel , az alapjárati benzin levegő keverékkel , a segédkarbiban lévő pillangószelep állásával és a tűvel ott is , van egy kis membrán a karbiben azt is cseréltem , másik tővel is megpróbáltam. Fogalmam sincs mi lehet vele , nekem már nincs ötletem. Még egy benzinszintet nézek a karbiba és mást nem tudok már ........ebben kérném a segítségeteket. Előre is köszönöm . Üdv.
Milyen a TT-R véleményed szerint? Nem tudom volt-e XT-d ha volt akkor ahhoz képest milyen?
Skeleton
Az a baj hogy nincs társ akivel lehetne menni motorozni. Mert ha lenne valaki akkor Ő úgyis mindig rángatná az embert hogy menjünk motorozni, vagy valami. Vagy csak elmeséli hogy volt motorozni és milyen jó volt, jó nagy sár semmi autó. Már ez is egy picit sarkalná az embert hogy csinálja meg rakja össze, de semmi.
ini
A szarhoz meg?