Hát most lesz durván 1 éve hogy hozzám került... Télen hozták ide akkor nem használtam inkább rendbe tettem, nyár elején szétszedtem vezérműlánc cserére, november elején elvittem szerelőhöz megcsinálta azóta csak áll. Meg hát egész nyáron állt.
kb. 4-5x használtam akkor is 1 max 2 órára.
Nem nagyon tudok itt a környéken ilyen műhelyről..
De nem variálok már, összepakolom a mocit aztán eladom. Persze a csapot azért megcsinálom rendesen.
A gyújtáskapcsoló a gázkar mellett hogyan működik? Ha lefelé van kapcsolva van gyújtás, ha felfelé akkor megszakítja?
1 éve nem ment a motor, még ezt is elfelejtettem
ha van gázautós a környéketekben akkor bontottan tök olcsó a benzinszelep
tudnék én is szerezni de nem érné meg postázgatni
aztán rákötöd a gyújtásra és egyből nyit
ha meg pl kimerült az akku betekered kézzel
én asszem 500ft-ért vettem pár éve egyet
ez nem zár el simán átfolyik a benzin rajta
a szívócsonkon van egy kis csövecske onnan kapja a vákuumot és az mozgatja az ac-ben a membránt ami pumpálja a benzint
esetleg egy elektromos benzinszelepet beépíthetsz olyant mint a gázos kocsikra is tesznek http://metroman.unas.hu/spd/M0...
ezt áram nélkül is tudod nyitni-zárni
Ezek a pumpák hogyan működnek?
Keresgéltem a neten de nem nagyon találok róla semmit. Nekem meg jó lenne mert az XT-n meghalt a benzin csapom nem zár el rendesen...
Kicsit húztam szét a rugóján is ha jobban nyomja befelé a forgós részt akkor lehet zárni fog de csak nem akar
Ha leállítom a motort, akkor ez is elzár nem enged több benzint a karbi felé? Tudnál nekem írni erről hogy hová kellene kötni és mit? Vagy ha van valami leírásod az is jó lenne!
Sziasztok volna egy kis bajom kéne valami jó ötlet kicsit sok benzint hagy a tankban ma is meg szivtam tehát rugdostam mint egy barom csap tartalékon erre kiderült nem kap benzint
Igen egy a véleményünk de azért tényleg keresgélek én is és ki tudja
Természetesen én is segítek amit tudod de szerintem ezt érezted már
De vissza térve nekem az is jó ha te jössz
Nagyon boldog új esztetendőt neked és kedves családnak is!
Nem oldja meg az idő.
Nem akarok haverkodni.
Volt sok haverom, de mivel túlontúl ismerem az embereket, s sok emberen átlátok, és messzemenően kritikus a természetem, ezt sok ember nem tűri.
Pedig a segítségemből nincs hiány, csak hát ilyen vagyok.
Sok embernek segítettem már az életemben, neked is fogok, de ezek után nem akarok haverkodni, meg egymás szájáról levevős sörös italozós partykat.
Öregszem lehet.
Nem benned van a gond, hanem bennem.
Családom van, ők lekötik 100%-osan az életem.
Haverom is van elvileg több száz, már beszéltünk róla kávézás közben, de pont te mondtad, hogy azok nem barátok.
Nekem egy igaz barát kéne.
Azt meg nem gondolja senki komolyan.
Úgy látszik az igaz barátok is kétszínűek.
Nem folytatom tovább, jó éjt és BUÉK mindenkinek!
Bocsi, de elvből nem engedek senkit a műhelybe.
Akkor inkább megbeszélünk egy időpontot ha jó az idő, s bemotorozok hozzád.
Addig beszerzed a hozzávalókat, s pikk-pakk összevágjuk.
Úgy jó?
Én viszont inkább Hidraulika olajat használok teleszkópba.
Abból is a sűrűbb fajtát.
Mivel ezeknek nincs szelepelésük, hanem egy 8-as furaton mászkál az olaj, így jó ha minél sűrűbb a cucc.
Vékony olajjal libegős a teleszkóp.
De végül is te tudod.
kb. 4-5x használtam akkor is 1 max 2 órára.
De nem variálok már, összepakolom a mocit aztán eladom. Persze a csapot azért megcsinálom rendesen.
A gyújtáskapcsoló a gázkar mellett hogyan működik? Ha lefelé van kapcsolva van gyújtás, ha felfelé akkor megszakítja?
1 éve nem ment a motor, még ezt is elfelejtettem
tudnék én is szerezni de nem érné meg postázgatni
aztán rákötöd a gyújtásra és egyből nyit
ha meg pl kimerült az akku betekered kézzel
én asszem 500ft-ért vettem pár éve egyet
Lengő benzincsap
Aztán a tankon ami van el se zárom többé
a szívócsonkon van egy kis csövecske onnan kapja a vákuumot és az mozgatja az ac-ben a membránt ami pumpálja a benzint
esetleg egy elektromos benzinszelepet beépíthetsz olyant mint a gázos kocsikra is tesznek
http://metroman.unas.hu/spd/M0...
ezt áram nélkül is tudod nyitni-zárni
Keresgéltem a neten de nem nagyon találok róla semmit. Nekem meg jó lenne mert az XT-n meghalt a benzin csapom nem zár el rendesen...
Kicsit húztam szét a rugóján is ha jobban nyomja befelé a forgós részt akkor lehet zárni fog de csak nem akar
Ha leállítom a motort, akkor ez is elzár nem enged több benzint a karbi felé? Tudnál nekem írni erről hogy hová kellene kötni és mit? Vagy ha van valami leírásod az is jó lenne!
az hogy nem fogyassza ki a tankból az összes benzint?
ha igen ez a megoldás:
http://www.egumotors.hu/4379-p...
Természetesen én is segítek amit tudod de szerintem ezt érezted már
De vissza térve nekem az is jó ha te jössz
Nagyon boldog új esztetendőt neked és kedves családnak is!
Nem akarok haverkodni.
Volt sok haverom, de mivel túlontúl ismerem az embereket, s sok emberen átlátok, és messzemenően kritikus a természetem, ezt sok ember nem tűri.
Pedig a segítségemből nincs hiány, csak hát ilyen vagyok.
Sok embernek segítettem már az életemben, neked is fogok, de ezek után nem akarok haverkodni, meg egymás szájáról levevős sörös italozós partykat.
Öregszem lehet.
Nem benned van a gond, hanem bennem.
Családom van, ők lekötik 100%-osan az életem.
Haverom is van elvileg több száz, már beszéltünk róla kávézás közben, de pont te mondtad, hogy azok nem barátok.
Nekem egy igaz barát kéne.
Azt meg nem gondolja senki komolyan.
Úgy látszik az igaz barátok is kétszínűek.
Nem folytatom tovább, jó éjt és BUÉK mindenkinek!
Akkor inkább megbeszélünk egy időpontot ha jó az idő, s bemotorozok hozzád.
Addig beszerzed a hozzávalókat, s pikk-pakk összevágjuk.
Úgy jó?
Én viszont inkább Hidraulika olajat használok teleszkópba.
Abból is a sűrűbb fajtát.
Mivel ezeknek nincs szelepelésük, hanem egy 8-as furaton mászkál az olaj, így jó ha minél sűrűbb a cucc.
Vékony olajjal libegős a teleszkóp.
De végül is te tudod.
ha pumpálós szelepes a telócsavar óvatosan tekerd ki mert könnyen letörik a szelep
én kézzel széttekertem az egyiket
Jó a kedveségem
kimosni meg egyszerűen benzinbe mostam
Ettől nem sír a szivattyú.
De mielőtt lelazítod az alsó befogókat, a kupakot lazítsd meg a tetején, meg engedd le alul az inbusszal az olajat.
Emlékszel mit mondtam hogy kell?