Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Az a baj tele vagyok melóval meg nem csináltam még te meg már csináltál egy párat tuti meg tudnám csinálni de maradok a saját kapta fámnál
Szerintem ezt meg is dumáltuk kérdés mit kérsz cserébe?
Jövőre......

Ha kiszeded s kihozod, akkor megcsinálom.
Majd kb 2 nap múlva viheted...
Szeva mikor lesz kedved meg csinálni telomat mert egyedül nem álnék neki?
Üdv.
Proxot kapott, hajtókart is.
Láncból DID-et.
Csapágyból Koyo-t.
Olajból Castrol Actevot.
kizárt dolog ez nekem kényelmes
ő is irigykedik a kényelemért
Cseréld el vele!
Sziazstok ma meg ismertem egy ttr tulaját nagyon jó fej és oda van a motoromért
Köszi az informálást!
Ma is mentem vele endurózni nem volt gond, meg még megyek is csak dologidő van.
Metrikus nagy vonalakban: 10-es 12-es 17-es villáskulcs ás társai, meg van a colos, fél colos, negyed colos, meg még egy csomó van abból is. A mertrikus menet meg a normál menetemelkedésű menetfúró, attól van sűrűbb és ritkább menetemelkedésű. Ezt pl M8-nak hívják. Amúgy ha jól tudom a metrikus menetemelkedés a 1.5-es. A lényeg, hogy mink metrikus cuccokat használunk. Perkins motor colosat. :)
Üdv!

Szerszámoknál mit jelent az, hogy metrikus? Több helyen is találkoztam ezzel, hogy oda van írva pl villáskulcsnál, de akár menetvágónál is....
Na örülök, Nekem is mikor kezdte a durrogást elsőnek gyertyacsere meg minden szar volt. Aztán nem hagyta abba, szóval cdi csere, azóta tökéletes. :) Bár szeptember óta nem mentem vele.
Örülök, hogy tetszik a dob, szerintem is hihetetlen jó hangja van. Csak tényleg nagyon hangos. Városba még durvább a házak között, de kint a pusztában is lehet hallani szerintem 1-1.5km-ről. :D
Milyen dugó márka mellett döntöttél ha szabad megkérdezni?
Hajtókaros volt.
Csapágyak, hajtókar, dugattyú, fúrás, vez.lánc, hengerfej felújítás, olaj, stb....kompletten.
Hogy miért kellett széthúzni. Meg hogy mik lettek cserélve.
Mire vagy kíváncsi?
Váltónál volt valami?
Majd hívlak, de nem tudom mikor, a családot el kell vinnem holnap "legelni".
Fasz kivan....unatkoznak.
Komplett generált kapott.
Úgy mindent cserélni kellett...........170-be fájt.
Kettéhúztad a blokkot? Ha igen, mi történt vele, hogy meg kellett?
Ha esetleg meg szeretnéd gyújtani adok érte egy marmon kanna benzint
B:U:É:K Ja és hivjál már fel valamikor
Én meg múltkor kivettem a gyertyát, mondom nem indul, kipucoltam s ellenőriztem egy hézagot.
Utána sem indult csak kapkodott, pillanatra elindult és leállt.
Már bikáztam, úgy se semmi.....
Mondom akkor ismét gyertyapuccantás, meg szellőztetés.
Én állat meg nem dugtam rá a gyertyapipát a múltkor....

Na egyből beindítottam, s el is mentem motorozni, mert nagyon jó idő volt.
Hát a kipufogó brutálisat szól.
A városban egyedül nekem tetszett.....
Majd kell valamit fabrikálni, mert ez így nagyon gyalázatosan hangos....

Most lett generálozva a motorja, erre elkezdett mindenhonnan folyni az olaj, tiszta olaj az alja a blokknak.
Remélem nem a blokkfeleknél, mert felgyújtom a picsába ezt a retket már.
Hiába raktam új "O" gyűrűt, meg pasztát közé, nyomás alatt járó motornál ereszt.
Lehet összeragasztom a picsába, mert hogy szét nem szedem még egyszer ezért, az is biztos.....
Mindenkinek BUÉK!