Metrikus nagy vonalakban: 10-es 12-es 17-es villáskulcs ás társai, meg van a colos, fél colos, negyed colos, meg még egy csomó van abból is. A mertrikus menet meg a normál menetemelkedésű menetfúró, attól van sűrűbb és ritkább menetemelkedésű. Ezt pl M8-nak hívják. Amúgy ha jól tudom a metrikus menetemelkedés a 1.5-es. A lényeg, hogy mink metrikus cuccokat használunk. Perkins motor colosat. :)
Na örülök, Nekem is mikor kezdte a durrogást elsőnek gyertyacsere meg minden szar volt. Aztán nem hagyta abba, szóval cdi csere, azóta tökéletes. :) Bár szeptember óta nem mentem vele.
Örülök, hogy tetszik a dob, szerintem is hihetetlen jó hangja van. Csak tényleg nagyon hangos. Városba még durvább a házak között, de kint a pusztában is lehet hallani szerintem 1-1.5km-ről. :D
Én meg múltkor kivettem a gyertyát, mondom nem indul, kipucoltam s ellenőriztem egy hézagot.
Utána sem indult csak kapkodott, pillanatra elindult és leállt.
Már bikáztam, úgy se semmi.....
Mondom akkor ismét gyertyapuccantás, meg szellőztetés.
Én állat meg nem dugtam rá a gyertyapipát a múltkor....
Na egyből beindítottam, s el is mentem motorozni, mert nagyon jó idő volt.
Hát a kipufogó brutálisat szól.
A városban egyedül nekem tetszett.....
Majd kell valamit fabrikálni, mert ez így nagyon gyalázatosan hangos....
Most lett generálozva a motorja, erre elkezdett mindenhonnan folyni az olaj, tiszta olaj az alja a blokknak.
Remélem nem a blokkfeleknél, mert felgyújtom a picsába ezt a retket már.
Hiába raktam új "O" gyűrűt, meg pasztát közé, nyomás alatt járó motornál ereszt.
Lehet összeragasztom a picsába, mert hogy szét nem szedem még egyszer ezért, az is biztos.....
Mindenkinek BUÉK!
Ha kiszeded s kihozod, akkor megcsinálom.
Majd kb 2 nap múlva viheted...
Proxot kapott, hajtókart is.
Láncból DID-et.
Csapágyból Koyo-t.
Olajból Castrol Actevot.
ő is irigykedik a kényelemért
Szerszámoknál mit jelent az, hogy metrikus? Több helyen is találkoztam ezzel, hogy oda van írva pl villáskulcsnál, de akár menetvágónál is....
Csapágyak, hajtókar, dugattyú, fúrás, vez.lánc, hengerfej felújítás, olaj, stb....kompletten.
Fasz kivan....unatkoznak.
Úgy mindent cserélni kellett...........170-be fájt.
B:U:É:K Ja és hivjál már fel valamikor
Utána sem indult csak kapkodott, pillanatra elindult és leállt.
Már bikáztam, úgy se semmi.....
Mondom akkor ismét gyertyapuccantás, meg szellőztetés.
Én állat meg nem dugtam rá a gyertyapipát a múltkor....
Na egyből beindítottam, s el is mentem motorozni, mert nagyon jó idő volt.
Hát a kipufogó brutálisat szól.
A városban egyedül nekem tetszett.....
Majd kell valamit fabrikálni, mert ez így nagyon gyalázatosan hangos....
Most lett generálozva a motorja, erre elkezdett mindenhonnan folyni az olaj, tiszta olaj az alja a blokknak.
Remélem nem a blokkfeleknél, mert felgyújtom a picsába ezt a retket már.
Hiába raktam új "O" gyűrűt, meg pasztát közé, nyomás alatt járó motornál ereszt.
Lehet összeragasztom a picsába, mert hogy szét nem szedem még egyszer ezért, az is biztos.....
Mindenkinek BUÉK!