van egy komlett blokkom! :D mondjuk nekem van egy TT 600 asom Öninditos a berugorészt átrakom bele!:D meg a henger fej se eladó :D meg joljön akár mi van meg szerintem a váltó se :D ÜDV!
Teleszkópszimeringnél mit jelent ez a számozás?
Pl.: 46x58,1x10,5/11,5
46-os belső átmérő
58,1-es külső átmérő,
de a magassággal mi a helyzet? Van ilyen is, hogy 46x58,1x9,5/11,5-és és simán 10,5-ös is. A lényeg, hogy a ...x10,5/11,5 mit jelent?
20-at még megér egy kis motorozás! Ha azt mondod, hogy még használható akkor kell. Van hozzá más alkatrészed is? Bár remélem a váltónál megúszták nagyjából a dolgok! Ez a blokk már úgyse lesz sose százas! Várom a képeket.
Nézd meg a karbi szívócsonkjait,nem szakadt e el valahol.Ha menet közben a rázkódástól farsot szív,akkor is durroghat.Meg lehet időnként felkap valami retket a karbi,illetve ki kéne takarítanod.Lehet,csak valami takony miatt nem kap elég benzint.Vagy időnként felragad a benzin elzáró gumi csúcs.A cdi nem hinném,hogy szakaszosan produkál hibát.Esetleg szedd ki a gyertyapipából az ellenállást,és nézd meg!Vagy megunta a gyújtáskábeled,a végeiből vágj le 2-2 centit,és tekerd be újra!
Igen, volt olyan motorozásom amikor egyszer sem csinálta, volt amikor meg végig. Sőt eleinte az a módszer működött, hogy amikor durrogott, otthagytam rajta a gázt és kb 5-6mp után abbahagyta és elkezdett gyorsulni utána akkor egy darabig megint nem csinálta. Idővel azonban nem "lendült" túl ezen a durrogáson és bármit csináltam vele nem segített. Ha gyorsan elváltogattam akkor kb 50-60ig feltudtam vele gyorsítani, de után ha húztam gázt egyből ledurrogott.
Remélem nem, megpróbálom a gyertyacserét, meg az alap dolgokat. Amúgy az ha elkezdett durrogni, akkor menetközben volt hogy megjavult és újra lehetett forgatni a motort rendesen?
Kimentem motorozni, de valami miatt el kezdett durrogni, de csak akkor ha nagyot bukkant a gép, huplison mentem. Mondom lehet túlfolyik. Utána jó lett, mentem vele, megint. LEgutoljára ha megpörgettem után is csinálta, de nem tudom mi lehet vele. Annyira durrogot "szabályzott", hogy nem lehetett gyorsítani. Kis és nagy gázzal sem, aztán egyszer csak megjavult. Hazafele megint csinálta egy húzatás után, aztán eljöttem haza, elvégre karácsony van :). Vasárnap is csinálta, de akkor megint huplison mentem felfelé nagy tempóval az endurópályán. Még egy kört mentem azonnal, és semmi. pedig ott melegszik is meg lötyög is a benzin rendesen. Nem tudom mi lesz, de most jár az agyam. Ja üresbe nem csinálja, csak terhelésen.
szerintem nem akartok olyant venni,több 10ezer zseton lenne
de kérdezzetek rá egy yamaha dílernél
próbáljátok megjavítani
egy tv szerelő apróért megcsinálja, csak vigyétek a rajzot mit tegyen bele
Pff az szar ügy,én is így jártam :S.Nekem felújításnál derült ki,mert amúgy ment vele csak már nehezen indult : .De azért is mert már oda voltak a gyűrűk :),meg a szoknya darabok beakadtak a váltófogaskerekek közé,az már gyanús volt! A hengert,dugót próbáld meg ezen a címen! gerippo@gmail.com
vazzeg most jutott eszembe hogy 100% villanyos km óra ráadásul a kihajtásnál van
haver mindig mondja hogy ha áttételt vált szarul mér az óra
akkor
elméletileg full egyszerű cucc a jeladó, de szerintem sufniban kevesen tudják megjavítani
nekem is van pár 3 vezetékes reed csövem de elég nagyok nem biztos hogy be lehet faragni
Teleszkópszimeringnél mit jelent ez a számozás?
Pl.: 46x58,1x10,5/11,5
46-os belső átmérő
58,1-es külső átmérő,
de a magassággal mi a helyzet? Van ilyen is, hogy 46x58,1x9,5/11,5-és és simán 10,5-ös is. A lényeg, hogy a ...x10,5/11,5 mit jelent?
Előre is köszi.
Tuti, hogy azért füstölt? Mert oké, hogy olcsón akarom összetákolni, de azért nem mindenáron. Jó messze laksz sajnos
Nézd meg a karbi szívócsonkjait,nem szakadt e el valahol.Ha menet közben a rázkódástól farsot szív,akkor is durroghat.Meg lehet időnként felkap valami retket a karbi,illetve ki kéne takarítanod.Lehet,csak valami takony miatt nem kap elég benzint.Vagy időnként felragad a benzin elzáró gumi csúcs.A cdi nem hinném,hogy szakaszosan produkál hibát.Esetleg szedd ki a gyertyapipából az ellenállást,és nézd meg!Vagy megunta a gyújtáskábeled,a végeiből vágj le 2-2 centit,és tekerd be újra!
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek.
Kimentem motorozni, de valami miatt el kezdett durrogni, de csak akkor ha nagyot bukkant a gép, huplison mentem. Mondom lehet túlfolyik. Utána jó lett, mentem vele, megint. LEgutoljára ha megpörgettem után is csinálta, de nem tudom mi lehet vele. Annyira durrogot "szabályzott", hogy nem lehetett gyorsítani. Kis és nagy gázzal sem, aztán egyszer csak megjavult. Hazafele megint csinálta egy húzatás után, aztán eljöttem haza, elvégre karácsony van :). Vasárnap is csinálta, de akkor megint huplison mentem felfelé nagy tempóval az endurópályán. Még egy kört mentem azonnal, és semmi. pedig ott melegszik is meg lötyög is a benzin rendesen. Nem tudom mi lesz, de most jár az agyam. Ja üresbe nem csinálja, csak terhelésen.
Sárban gazdag ,de bukásoktól mentes új évet !
de kérdezzetek rá egy yamaha dílernél
próbáljátok megjavítani
egy tv szerelő apróért megcsinálja, csak vigyétek a rajzot mit tegyen bele
http://ttr250.com/Speedo_sende...
haver mindig mondja hogy ha áttételt vált szarul mér az óra
akkor
elméletileg full egyszerű cucc a jeladó, de szerintem sufniban kevesen tudják megjavítani
nekem is van pár 3 vezetékes reed csövem de elég nagyok nem biztos hogy be lehet faragni