Bingó!De az nem csúszhat fel,mégha nincs pereme akkor sem.A szimering a szelepszáron szerintem max 0.5 mm-en fog.A vezetőre meg ráül szorulva egy centit.
Így utólag,azzal kellett volna kezdenem,hogy kinyitom a kaput.Második lépésnek csinálok egy piros kipufogótorkot,és ha utána is köpi az olajat szétszedni.
Mindegy.Bemarattam a szelepeket,cseréltem szimeringeket,összeraktam faszán,és kapott egy hézagolást.A karbit meg belövöm,de ezúttal nem kisszékről az udvarban.Kap a pofájára,aztán csavarok rajta valamennyit.Utána szerelgesse a méhtelepes.
CSő!Szerintem sok volt benne az olaj.Nem értettem én se.Összeforoghattak volna a gyűrűk?az is hülyeség.Összeraktam,és most nem füstöl.A sok sztenderen alapjárattól feldolgozta gondolom az olajat.
Nem tudom mennyire gyenge a motorod,ha gyenge egyáltalán.Ez nem KTM meg traktor(sajnos).Mondjuk ha jó tovább alattad marad mint a KTM (Kein Tausend Meter) motorkerékpár.A kipuffal gyakorlatilag hangot csinálsz,teljesítménynöekedést gyakorlatilag nem(okosok mérték).A súbereket át tudod akasztani,ha kihúzod a síktolattyúkat(asszem úgy hívják) amibe vannak.Annyira azt sem ajánlom,mert nehéz utána beálítani,de előbb az mint az átfúvókázás.Megveszed aranyért,és utána vagy indítani nem lehet rendesen,vagy simán sokat kap,te meg vakarózol,mert megint nem fogod tudni beállítani.A japán nem hülye,az kitalálta.Legyen tiszta a légszűröd,és hagyd a gyári beállításokon,ha most működik faszán.EZ ennyit tud.Ha meg gyenge,akkor vagy kopott a henger,nincs elég kompresszió,vagy a veztengelyed bütyökmagassága kopott le,és nem szellőzik át a hengered ahogy kell,ergó erőtlen a és nem pörög a fostalicska.Vagy ilyesmi,de sajnos a jóisten sokat unatkozik.
Erre gondoltál?
Télen szétszedjük az enyém is,addig meg kibírom azt a kis füstöt
És kiderült hogy miért füstöl a géped?
akkor lomizok valahol egy alig használtat