Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

120 km mentünk kb,szinte semmit nem ment lejjebb az olajszint.
Bingó!De az nem csúszhat fel,mégha nincs pereme akkor sem.A szimering a szelepszáron szerintem max 0.5 mm-en fog.A vezetőre meg ráül szorulva egy centit.
Én hagynám amíg látványosan nem füstöl,meg töltögetni nem kell az olajat minden motorozás után.Mennyit vitt el az olajból tegnap?
Ha egyre gondolunk,akkor a belső felén van és azt a célt szolgálja hogy ne csússzon fel a szelepszárra!
Erre gondoltál?
Annak tudod hol van a pereme amúgy?
Így utólag,azzal kellett volna kezdenem,hogy kinyitom a kaput.Második lépésnek csinálok egy piros kipufogótorkot,és ha utána is köpi az olajat szétszedni.
Am amiket beraktunk szimeringeket,nem volt semmi pereme sem
Akkor mákod van!
Télen szétszedjük az enyém is,addig meg kibírom azt a kis füstöt
Mindegy.Bemarattam a szelepeket,cseréltem szimeringeket,összeraktam faszán,és kapott egy hézagolást.A karbit meg belövöm,de ezúttal nem kisszékről az udvarban.Kap a pofájára,aztán csavarok rajta valamennyit.Utána szerelgesse a méhtelepes.
CSő!Szerintem sok volt benne az olaj.Nem értettem én se.Összeforoghattak volna a gyűrűk?az is hülyeség.Összeraktam,és most nem füstöl.A sok sztenderen alapjárattól feldolgozta gondolom az olajat.
Szia!
És kiderült hogy miért füstöl a géped?
Ja ok.Nem értettem igazán mi bajod.Amúgy tt 600 S 94.
Bocsi meghülyült a cucc, elküldte megint.
Ha nincs képem róla nincs is motorom?
Mi a baja? Milyen évjárat? Rendes képed nincs?
Az nincs.Igazából szétszedtem hogy összerakhassam (igen.a marha).A zt hittem beégett az olajlehúzó gyűrű,mert okádta az olajat.
Hát az szívás.Passzolok.Bocs!
Mi a baja? Milyen évjárat? Rendes képed nincs?
Kéne mi?
Ilyenem van.
Nem tudom mennyire gyenge a motorod,ha gyenge egyáltalán.Ez nem KTM meg traktor(sajnos).Mondjuk ha jó tovább alattad marad mint a KTM (Kein Tausend Meter) motorkerékpár.A kipuffal gyakorlatilag hangot csinálsz,teljesítménynöekedést gyakorlatilag nem(okosok mérték).A súbereket át tudod akasztani,ha kihúzod a síktolattyúkat(asszem úgy hívják) amibe vannak.Annyira azt sem ajánlom,mert nehéz utána beálítani,de előbb az mint az átfúvókázás.Megveszed aranyért,és utána vagy indítani nem lehet rendesen,vagy simán sokat kap,te meg vakarózol,mert megint nem fogod tudni beállítani.A japán nem hülye,az kitalálta.Legyen tiszta a légszűröd,és hagyd a gyári beállításokon,ha most működik faszán.EZ ennyit tud.Ha meg gyenge,akkor vagy kopott a henger,nincs elég kompresszió,vagy a veztengelyed bütyökmagassága kopott le,és nem szellőzik át a hengered ahogy kell,ergó erőtlen a és nem pörög a fostalicska.Vagy ilyesmi,de sajnos a jóisten sokat unatkozik.
hát köszi
akkor lomizok valahol egy alig használtat
tuti nincs ilyenem
BleroTT, neked milyen TT-d van? (Ha az van). Képet tudsz róla mutatni?
Oké, majd tegyél fel képet légy szíves, aztán ha tetszik, mihamarabb kéne is.