Megjött az első láncvezetőm. A régit levettem, a de csak a lengőkar kivételével lehet felrakni az újat. (a réginek nem számított ha törik,vagy szakad). Az újra kicsit vigyázni kéne... :)
Most ajánlottak a motorért egy arany pecsét gyűrűt, meg 20e kp-t. Komolyan mondom, hogy jobbnál jobb ajánlatokat kapok, nem is tudok választani közülük.
1,5 hónap? Általában segíteni szokott a nagy hidegben, bár akkor 0 körül szokott lenni. Eleinte nálam is nehezen indult, aztán kiáztattam etanolba a karbit és minden oké lett. (lehet hogy megint van vele valami?). Nekem a TT 3.-ra el szokott indulni. Szombaton egy hét állás után többet rá kellett rúgnom. Viszont vasárnap azt hittem nem megyek motorozni, annak ellenére, hogy szombaton ment, megint sokat kellett rárúgnom. Nem számoltam kb. 10-et, de 1 hét állás után, sőt másnap?
Legkésőbb ha csütörtökig megmondom az úgy még jó Neked? Szeretnék menni én is, csak mindig kb csütörtök felé tudom meg, hogy milyen hétvégi melót terveznek nekem otthon.
Láttam cserélnéd Te is az xr4-et, engem meg pénteken hívott egy srác halasról, állítólag hívni fog még, mert tetszik Neki, csak nincs rá még elég pénze. Kicsit örülnék ha elvinnék, első utam Erdély lenne jövőre.
Amit ini mondd azt megcsinálod és be fog indulni. Én idén tél után szívtam vele, rugdostam vagy 20-30percet, kint volt vagy 0-5fok és folyt rólam a víz. Aztán karbiból leengedtem a benzint és 2 rúgásra járt...
akkor zárd el a csapot engedd le a benzint(nem sok van ám benne) utána csap nyit és indul
bár ha hideg van, és nincs a gyertya kiégetve rendesen(értsd: kormos) akkor le tud csapódni a benzin rajta és elég szarul indul
szóval a gyertyavizsgálatot nem úszod meg ha a leengedés után se indul
Elkélne némi segítség a béna formámnak.
A hétvégén az Istenért nem tudtam elindítani az XT-t.
Lehet hogy valami a karbiban megakadt? Kb 1-1,5 hónapja be sem indítottam, üzemanyag csap el volt zárva. Mondom megyek 1 karikát az udvarban, 45 perc rugdosás után megúntam.
A technika:
1. csap megnyit
2. szivató ráhúz
3. berigókar lassan lenyomva amíg nem éreztem az akadás, kb lenn az 1/4-énél
4. Nagy rugás fenntról :)
Majd 3,4 ismételve, néha szivató visszahúzva hátha megszívja magát.
És semmi, még pöfögés sem, mintha nem kapott volna naftát.
Szétszedni nem akartam, a berugós világ kb 10 éve nem játszik az életemben, lehet én vagyok béna tudom.
Ötletek ettől függetlenül?
Belsod ha lenne rá vevőd, eladó lehet :). NEmigen használom, úgy nézem téves hobby irány volt ez részemről :)
az hogy 130 vagy 150 már szinte tökmindegy, ami 100 fölött van az nem könnyű
a másik meg hogy hol a súlypont, pl haver xl600asa tuti több mint 150kg és kurva jó gép mert valahogy lejjebb van a súlypontja
észrevehetően nehezebb az xr4 től de menet közben szinte észre sem venni
Igazából 131 szárazon. 10L benzin meg 3L olaj, az már 144, aztán netalántán 145-nek nézi és máris felfelé kerekít. Tehát azért van súlya, ha úgy nézzük, de attól függetlenül kezelhető motor!
nagy mázsán kár mérni kis súlyokat
a vasútnál akárhányszor mértem magam mindig más eredmény volt
ilyen 10-15 kiló mindig volt benne
ami azért egy 100tonnás mérlegen nem rossz eredmény
El is felejtettem, csak olvastam a XR fórumon, hogy mérték a motorok súlyát. Mi is megmértük az XR 600-at és a TTR 600-at is ilyen digitális mázsán, bár az teherautóknak való, emiatt kerekít 5-től felfelé. Tele voltak tankolva a motorok. AZ XR 140kg, a TT 150kg. Én az XT-m tartottam 150-nek, de akkor mennyi lehetett? 160-170? :O
fene tudja ez az sg teljesítményszint nem a legjobb.... új termék ilyennek már nem is jön ki.
igazándiból felesleges jobbat tenni bele mint a gyári előírás, jobban jár az ember ha előbb cseréli
nekem olyan 3500felé lehet a gépben mégis kidobom az olajat tél előtt
Sziasztok érdeklődnék hogy valakinek van e tapasztalata szintetikus motorolajok tekintetében tt 350 be szeretnék az előírt 20v 50 ásványi helyett jó minőségű szintetikus olajat tölteni http://wilker.fejlesztokhaza.h...
a viszkozitása megfelelő lenne csak nem ásványi olaj.
Üdv! eladó a képen látható fejidom foncsor nélkül. Gyárilag Aprilia RX de bármire felszerelhető.Ha érdekel írj itt, vagy a kispeter10@indamail.hu-ra Ár: 3000Ft
a teniszlabdás elsőkereket fogom tesztelni
szóval lehet haza kell ugrani egy gyors szerelésre
ettől csak bonyolultabb lenne mind
de az önindító is kellene
szombaton tépünk? mert akkor úgy intézem a dolgaim
bár ha hideg van, és nincs a gyertya kiégetve rendesen(értsd: kormos) akkor le tud csapódni a benzin rajta és elég szarul indul
szóval a gyertyavizsgálatot nem úszod meg ha a leengedés után se indul
ha hosszú ideig áll érdemes leengedni, nekem utána pöccre indult minden
Elkélne némi segítség a béna formámnak.
A hétvégén az Istenért nem tudtam elindítani az XT-t.
Lehet hogy valami a karbiban megakadt? Kb 1-1,5 hónapja be sem indítottam, üzemanyag csap el volt zárva. Mondom megyek 1 karikát az udvarban, 45 perc rugdosás után megúntam.
A technika:
1. csap megnyit
2. szivató ráhúz
3. berigókar lassan lenyomva amíg nem éreztem az akadás, kb lenn az 1/4-énél
4. Nagy rugás fenntról :)
Majd 3,4 ismételve, néha szivató visszahúzva hátha megszívja magát.
És semmi, még pöfögés sem, mintha nem kapott volna naftát.
Szétszedni nem akartam, a berugós világ kb 10 éve nem játszik az életemben, lehet én vagyok béna tudom.
Ötletek ettől függetlenül?
Belsod ha lenne rá vevőd, eladó lehet :). NEmigen használom, úgy nézem téves hobby irány volt ez részemről :)
a másik meg hogy hol a súlypont, pl haver xl600asa tuti több mint 150kg és kurva jó gép mert valahogy lejjebb van a súlypontja
észrevehetően nehezebb az xr4 től de menet közben szinte észre sem venni
a vasútnál akárhányszor mértem magam mindig más eredmény volt
ilyen 10-15 kiló mindig volt benne
ami azért egy 100tonnás mérlegen nem rossz eredmény
igazándiból felesleges jobbat tenni bele mint a gyári előírás, jobban jár az ember ha előbb cseréli
nekem olyan 3500felé lehet a gépben mégis kidobom az olajat tél előtt
a viszkozitása megfelelő lenne csak nem ásványi olaj.