Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg ahogy nézem a táv se teszi lehetővé.Ez egy minimális dolog ahhoz,hogy belenyúlj.Ezért kár lenne visszabontani blokkig.
Amúgy az olaj már elég fekete benn,nem annyira mint egy MTZ-ben,de hát elég keveset ment a csere óta!
Ebből mire következtetsz ?
Le nem doktoráltam belőle.Meg kb. annyit látnék,hogy füstöl.Csak szétkapásnál lehetne kisilabizálin miért lehet.
Örülj neki.Nézz rá a szimeringjeidre,cseréld ki,ha gondolod.De az megint hfej le,mert buzi erősek azok a rugók,és a helyén elég szar szétszedni.
Ha ennyire kened vágod szívesen megmutatnám élőbe,kíváncsi lennék a véleményedre nagyon!
Igen onnan is megy cső,de van egy a szelepfedélen is és egyiken se jön füst.
Lehet ez szívószelepnél is,ott meg aztán végképp nincs nyomás,csak vákum.
Meg retek fekete lenne az olajad.A hengerfejedbe nem tud felmenni nyomás ezeknél a motoroknál egy akkora résen amit mondtam,pláne nyitott kipuffnál(gondolom az van)
Alapjáratot mondtál.Kartelgáz kopott hengernél van,amikor a hasznos munkavégzés nyomása a dugattyú mellett lemegy a forgattyús házba.Az a cső meg a henger mögül megy a Blokkból a légszűrőházba nem?
Az elképzelhető lehet,de mi van azzal a dologgal hogy 20 percig semmi füst sincs,utána 3 perc füst?
Na erről mit gondolsz?
Amúgy levettem a szelepfedélen lévő levegő csövet,azon ütem szerűen jön a levegő,fordulattól függetlenül és semmi karter füst nincs rajt.
Nem sok híja volt,Most szedtem szét azt is.Ne tudd meg!Szép kék minden.Olajnyomás még volt,mert a pumpa lentebb van,úgyhogy a többi része nem kapott.A csapszeg kijött,a henger meg lógott mint Katiban a fasz,és nem bírt összesülni.
Max az jutott még eszembe,hogy állandó kis mennyiségű olajszivárgásod lehet,ezért látod alapjáraton,fordulaton meg az a mennyiség már láthatatlan a többszörös gáztávozás miatt.Mi van,ha valamelyik szelepvezetődnél repedt a hengerfej,mozog a szelepvezetőd a hengerfejben,és azon a résen minimális olaj szivárog le,ami enyhén látható füstöt erdményez?
És nem sült meg a gép ?
Úgy nem,csak alapjáraton vagy annak a közelében.
Pl:Ha motor fékezek és alacsony fordulaton van a motor.
fordulaton sose füstölt?Nem dobott pamacsokba kéket?
Az nedveskarteles.Nem locsolt már a főtengely olajat a hengerfalra,mert nem érte el az olajszintet,így nem füstölt.
A szimeringcsúszással szerintem a fordulattal egyenesen arányos füstölés lenne az eredmény.
Már nem volt benn olaj?
a szelepvezetők kopását néztétek,arra mit mondott a szaki?
Vagy 1 óra videót csináltunk,érdekes egyszer sem láttam füstöt így megmutatni nem tudom.
De volt hogy le álltunk és alapjáraton ment a gép,aztán csak elkezdte.
Na de ha nem szimering akkor csak lehúzógyűrű marad,az meg nem csinálja azt hogy egyszer átengedi az olajat egyszer meg nem.
Nincs igazam?
A haverom dr 600-ának elköpsz a henger meg a dugó közt.30 kilóméteren 1 teljes liter olajat csóvált el.Mire visszajöttünk,már nem füstölt.Ezt add össze!
Akkor elbasztad/ták a méretet.A szelepszárszimeringhez külön fogó is van kitalálva,csak annyira könnyen kell lejönnie.
Ha meg ez annyira idegesít,leveszed az ablakokat,fogsz egy zseblámpát,és beskubizol a szelepszárakra.Amekkora nyitása van a szelepnek ott kell fenn fityegnie a száron.Meg ha az egyszer felcsúszik,nem megy vissza kibaszásból a helyére,hogy utána ne füstöljön,te meg néha örüjjé.
Mikor leszedtük az eredetit az elég nagy ellenállással jött le,kézzel nem lehetett leszedni!
Amit beraktunk azt meg simán lehetett ki-be szedegetni,kb akkora ellenállása volt mint mikor a szelepszárra felhúztuk.