Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma jön a 15:47es áttétel, jövő héten tesztelem
remélem nem lesz miatta 6 literes vagy több fogyasztásom......
Tegyél fel róla képet ide, ha jó állapotú én benne vagyok! Saját
gyártmány?
használt van ithon azthiszem meg kell nézzem nem is tudom 1500 hoz mit sólsz +a posta
Akkor új, vagy használt lenne a lánckerék, és mennyi lenne összesen egy 13-as? Nem akarok filléreken sz*rakodni, aztán akkor igényelném is, ha nem eget rengető összeg.
Oké, visszatérünk rá, csak jövő héten jön 15 rugó környéke apróság hozzá, ki vettem a lengőkart, a láncvezető végett. Az is 12 pénzbe került, sok kicsi sokra megy. De én ezt a motort tuti megtartom egy ideig, azért is költök rá! Ja a Neo's robogóm is megadtam magát 21 ezer km-nél, de legalább akkor annak is új a belseje. Próbálom megadni ami jár nekik.
a posta többe kerülne mint amit ér az egész azért nem gyártanak 13 mert gyárilag az alap a 14 de én olyat csinálok amilyet akarok
Sokat nem akarok rászánni, mert nagy kerékhez hosszú lánc kellene. Ha 13-as lenne elől, az már 15-50-nek felelne meg (15-44 helyett), ami tuti sokat változtatna, mivel az xt-n is sokat változtatott, sokkal jobb lett. Annyit kérdeznék, hogy miért nem árulnak újban hozzá 13-ast? Valami biztonsági oka van? Mennyi lenne postával egy 13-as? (új, vagy használt lenne?)
ttr hez van aszem 50 vagy 51 es lánckerekem meg aszem 13-14 is van még ha gondolod kicsipénzért elküldöm tuti tatszeni fog ha megy mint állat így tudnád variálni de szerintem a 15/ 44 igen hosszú én 13/ 48 használtam elégedett voltam vele nagyon
Nem tudom, neked volt e rajta óra, de kemény terepen hosszúnak érzem az áttételt. Ez nálam úgy is örökös téma lesz, de úgy kipróbálnék egy 14-50-es áttételt, hogy mi lenne vele. Most 15-44 van rajta, az XT-n is ennyi volt. Blokk majdnem ugyan az, de a TT pörgősebb. A láncszettem jó, addig meg nem dobom le. Most 2.-ban 80-al megy a TT. Endurópályán 4.-et nem igen használok. Hozzáteszem, technikás pálya, de nagyon jó. Nem tudom a tiéd mennyivel és hogy ment. A cr meg büntet, de nem vagyok megesve érte. Annyira nem jön be, meg nem is tudok úgy motorozni.
remélem segítettem am csak ügyesen a vassal mert tud bü
ntetni is
Köszi szépen, ahogy lesz időm, megnézegetem, most már tudom, mit merre.
természetesen igen ha kiveszed űvölt majd mint az állat ( a szomszéd) és hangos is lesz itt egy két érdekesség ttr 600 drz dobbal http://youtu.be/vrtyjh5ptJA és it egy általam gyártott dobbal http://www.youtube.com/watch?v... szóval az a folytás a végében ami kb 15 cm hosszú ott van még egy köralak még egy lyukkal szóval még kivenni sem egyszerű
A skála középről le vagy fel működik azaz hajtsd be teljesen majd ki teljesen számold a kattanásokat majd felezd meg ha neked 20 akkor evidensen 10 et hajts be és az az úgy nevezett alap be állítás így jön ki a 10-10 állítási lehetőség ha teló teteét megnézed nyíl jobbra balra is mutat ez a (teló két irányú) a többi amit le írtál az kb úgy is néz ki a valóságbban ha kitekered puhább lesz betekered keménybb de csak 1-2 kattintást egyszerre az alsónál ugyan ez a helyzet oda vissza majd fele és onnan kijjebb vagy beljebb nagyjából ennyi a telók és a tátsó gátló akkor van jól beállítva ha a motod mellé álsz 1 kézzel fogod a kormányt a lábtartot egy határozott mozdulattal lenyomod és a motor eleje és hátulja egyformán egy időben indul el lefelé és felfelé mintha csak egyetlen rugó lenne remélem értehető ahogy így leírtam és remélem tudtam segíteni ha van még kérdésed nehabozz kérdezz
enyém is valami ilyesmi, de azt úgy néztem hogy van egy kivehető része is
a csavarnál látszik hogy van egy lemez a menetes rész felett
A szimeringeket én rendeltem meg,és itthon nálunk szerelte össze a szerelő srác aki a Yamaha szervizbe dolgozik.
Ma mikor elindultunk semmi füst nem jött belőle,már kezdtem örülni hogy jó,de nem sokáig tartott az örömöm :(
Kb Másfél óráig nem jött,aztán megint elkezdett alapjáraton füstölni,de úgy hogy kb mentem 20 percet akkor semmi füst,utána 2-3 percig füstölt
Ez egész nap így ment,függetlenül hogy mennyire téptem a bajszát neki.
Olajszint egy már csak egy picit van feljebb a maxtól tehát azzal szerintem nincs már gond.
Most már teljesen tanácstalan vagyok hogy mi lehet a baj vele
lehet crossnál máshogy van, lent húzó, fent nyomó....
Találtam egy ilyet: Cikk

De még mindig nem értem miért 10 lehetőséget ad meg, mikor mondjuk 20-at tudok rajta kattintani.
fent általában a húzófokozatot lehet állítani (rúgó kirugózásának a sebessége), lent pedig a nyomófokozatot ( rúgó összenyomódásának sebessége)
1-10-ig írja a manual, viszont én sokkal többet tudok tekerni mindkét száron. De ugyan annyit tudok mindkettőn, tehát nem nem működik, hanem nem tudom... . Alul, felül mit álltok rajta?
ha teljesen be van tekerve akkor a legkeményebb, ahogy tekered kifelé, úgy puhul....gyorsabban enged át a szelep
Szevasz Kopaszkak1!

Érdeklődnék a TTR első teleszkópját hogyan lehet állítani? Van Soft és Hard írás rajta. A manual 1-10-ig írja. 1-4 Soft, gyári az 5-ös 6-10-ig pedig kemény beállítást ír. Ezt honnan kell számolni? Betekerem teljesen majd onnan vissza a 10, és akkor lesz legelső Soft beállításon? Azért kérdezem, mert én 10-nél több kattanást tudok rajta állítani. Van végállás, tehát nem rossz, csak nem tudom, hogyan is van pontosan. Ugyan ez van alul is egy dugó alatt. Felül mit álltok, és alul? Felül berugózást, alul pedig a kirugózást? Előre is köszi.
mire gondolsz? ez maga a dob vége, nem a becsavarozható szűkítő (db killer)
sikerült kipiszkálni?
én egy fél órát mókoltam vele e meg se moccant
Üdv!

Aki ért a kipufogókhoz, attól kérdezném, hogy a képen látható szűkítés a kipuf végén fog valamit a motor hangján?
van erről valami letölthető változat is? mert itt még azért is pénzt akar h odanézek..