Én kemény csúszós terepen vettem észre, hogy nem tudtam menni a motorral felfelé. Lefelé is csúszott. Ha kicsit húztam neki már pörögtt is el, ha hátraültem emelte az elejét. Leengedtem, és és föld lett a változás. Teljesen motorozható lett a pálya. A kis nyomással viszont vigyázni kell. A cr-be nem volt sok és fel is ütötte a gyerek a felnit, pedig csak erdőben ment vele, tehát nem kőkemény terepen.
Én nem tudok egykerekezni, és nem is nagyon akarok. Ahogy előttem is írják a TT az egy olyan motor, ami erős a maga formályában, de nem kell tőle félni, mert nem fog hanyatt vágni. A hondát hagyjuk. Én Yamaha párti vagyok és hondám mostanában nem lesz. Megutáltatták velem!
milyen jó az már mikor mész felfelé valami trágya terepen és még arra is koncentrálni kell, hogy nehogy erősebb gázt húzzál és a nyakadba vedd a paripát.... biztos jó, de én sem vágyok rá
ja néztem őket is, hogy ők lennének a mo-i forgalmazók.... de ha van a nagyvasnak is, akkor jó onnan is.... vagyis én csak akkor költenék rá, ha papíros lenne a gép
de ez függ a gumitól is
tisztuláshoz meg pörgetni kell, ha csak gurítod akkor full laposan is berakódik
Gondolom minél alacsonyabbal...... csak olyankor nem rosszabb az öntisztulása a guminak?
Blokk ugyan az, ugyhogy biztos jó
XT600E-hez keresek balansztengelyt.
Ha valakinek kallódik otthon a garázs mélyén, ne fogja vissza magát, és jelezze.
én nem kedvelem ezt az emelgetősdit
az xr4 nem egy izomgép de eleinte dobtam pár hátast vele meredekebb emelkedőkön
amúgy a villarúgónál a sűrűbb résznek lent vagy fent kell lennie?
http://www.x-bike.hu/Wilbers_t...
én meg olyant nem tudok intézni nekik
Eddig várakozáson felül teljesít és nem is volt drága!