Bocs már!Nem felspanolni akartalak az este,csak kicsit előjött Okostóni.A szimeringen belül mindig van egy akasztóperem,ami elszakad ha lehúzod,gondolom nem a régivel rakta össze.Ha meg egyszer felcsúszott volna,úgy is marad,és fordulaton füstölne tovább,mert ugyanúgy húzná a hengerfejből az olajat.A szelepvezető és a szelepszár méreteit amúgy mérte valaki?Mondjuk ha lóg is,új szimeringgel akkor se kéne füstölnie.Az is kérdés ki rakta fel a hengert a dugóra.Hogy forgatta el a gyűrűket?Van egy gyári forma hogyan kell.Amúgy lehet tényleg csak sok volt az olaj,egy száraz karteles motor nemigazán tolerálhatja,ha derékig pancsol az olajban.Amúgy szerintem hagyd a faszba,és kűggyed neki,mert úgy jársz mint én.Többet nézegeted,meg szereled,mint motorozol vele.
Amúgy állítsd nyugodtan a szívót 0,05-re,a kipufogót meg 0,10-re.Ahhoz amúgy is szarabb hozzáférni,és ha a 0,15-ös lappal állítanád,tuti sok lesz.A lényeg,hogy a 15-ös ne férjen be a 10-es után.Ha így csinálod,garantáltan nem lesz hangja.
Meg dugóig le,és mikrométerrel szabad kiméregetni,hogy hány századon van a hengered a dugóhoz,meg a gyűrűket se tudod ugyanoda visszarakni,ami ugye egyszer már majdnem összekopott a hengerrel.Hát elég macerás.
Ha bemelegszik,és abbamarad a füst valószínű a dugó hőtágulása végett csökken az olajrés,ez által szűnik a füst.Pont mint a kopott mociknál.Tehát teszemazt elfúrták a méretet. Értem ezt persze normál olajmenyiségnél.
Tartályból is leengedtem,de valószínű valamennyi mindig marad benn.
De figyelj,ha mindenen átmegy az ember,kicserél-felújít alkatrészeket akkor mitől füstölne?
Beszéltem a szerelővel akivel összeraktuk,egy dologra gyanakodott,mégpedig arra mikor a szimeringeket cseréltük akkor azok túl könnyen mentek fel a helyükre,és lehet felcsúszott egy a szelepszárra :( Remélem nem ez van,de ha füstölni fog akkor újra szétszedjük
Lehet egy béna hengerfúrás.Van olyan műhely,ahol "úgy fúrjuk mer benzines".Azt meg se nézik mi van a dugó dobozzára írva,hány századra kéne a hengert hónolni a dugóhoz.Viszont ha ilyen bajod van,akkor még a világból kimégy vele,anélkül hogy ézékelhető olajfogyásod legyen.
Nekem eggyel újabb van,abba 2,7 liter kell,ha jól emlékszem,de az összes olaj sose jön le,úgyhogy ha beleteszed a gyári mennyiséget,több lesz benne.Ha indítod állítsd függőbe,pörgesd,hogy vigye rendesen az olajat,és utána nézd a szintet.Ha 7-800 van benne,az nem jelenti,hogy nem füstölhet.Sajnos.
Akkor lehet úgy jártál mint én.Valamennyit feldolgozott az égéstérbe.Ha újra beindítod megint füstöl majd,mert a maradék olaj ott lesz a kipuff torokban.
Kb 700-800km van a motorba,nem szabadna neki semennyire sem,leengedtem kb fél litert,de már nem akartam indítani hogy megnézzem.Majd holnap kiderül füstöl-e még!
Nem tudom a tiéd mikor füstöl,meg mennyire.Lehet szelepszárszimering,simán kopott motor,beégett olajlehúzó gyűrű.Esetleg te is járattad,és most szívat.
Cső!Elképzelhető.Én is most szívtam ezzel,DE!Az enyémet sokat járattam alapjáraton,és egyik pillanatról a másikra nem láttam semmit a motor mögött.Valamiért felkapta az olajat.
Csak nem lesz gáz vele,ami még érdekes hogy alapjáraton füstölt csak
De figyelj,ha mindenen átmegy az ember,kicserél-felújít alkatrészeket akkor mitől füstölne?
Beszéltem a szerelővel akivel összeraktuk,egy dologra gyanakodott,mégpedig arra mikor a szimeringeket cseréltük akkor azok túl könnyen mentek fel a helyükre,és lehet felcsúszott egy a szelepszárra :( Remélem nem ez van,de ha füstölni fog akkor újra szétszedjük
Eddig alapjáraton füstölt,igaz nem sokat kb mint 2 cigaretta füst.