Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még annyi kérdésem lenne hogy hogy lehet ebbe kicsit nagyobb erőt nyerni? karbi átfúvókázása? a súbertűn nem tudtunk állítani..
köszönöm szépen! tényleg!
Bocs már!Nem felspanolni akartalak az este,csak kicsit előjött Okostóni.A szimeringen belül mindig van egy akasztóperem,ami elszakad ha lehúzod,gondolom nem a régivel rakta össze.Ha meg egyszer felcsúszott volna,úgy is marad,és fordulaton füstölne tovább,mert ugyanúgy húzná a hengerfejből az olajat.A szelepvezető és a szelepszár méreteit amúgy mérte valaki?Mondjuk ha lóg is,új szimeringgel akkor se kéne füstölnie.Az is kérdés ki rakta fel a hengert a dugóra.Hogy forgatta el a gyűrűket?Van egy gyári forma hogyan kell.Amúgy lehet tényleg csak sok volt az olaj,egy száraz karteles motor nemigazán tolerálhatja,ha derékig pancsol az olajban.Amúgy szerintem hagyd a faszba,és kűggyed neki,mert úgy jársz mint én.Többet nézegeted,meg szereled,mint motorozol vele.
Amúgy állítsd nyugodtan a szívót 0,05-re,a kipufogót meg 0,10-re.Ahhoz amúgy is szarabb hozzáférni,és ha a 0,15-ös lappal állítanád,tuti sok lesz.A lényeg,hogy a 15-ös ne férjen be a 10-es után.Ha így csinálod,garantáltan nem lesz hangja.
Itt megtalálsz minden szutyvát amit csak akarsz.Ugyan az a blokk csak önindítós.http://www.scribd.com/doc/1785...
nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Most nem tudok majd aludni mert ideges vagyok már
Csak nem lesz gáz vele,ami még érdekes hogy alapjáraton füstölt csak
Az mind az Ő sara lesz,amúgy egy szervizen keresztül ment a dolog,tehát először őket csapom meg ha gáz van
Nem volt pereme a szimeringnek,ezért lehetséges hogy felcsúszott
Meg dugóig le,és mikrométerrel szabad kiméregetni,hogy hány századon van a hengered a dugóhoz,meg a gyűrűket se tudod ugyanoda visszarakni,ami ugye egyszer már majdnem összekopott a hengerrel.Hát elég macerás.
Ha elbaszta az új dugó,egy újabb túlméret,ha a hengered még bírja.Meg egy marék arany.
Komoly meccs lesz
Az a szimering nem tud csúszkálni.Az akad a vezetőn.Ha leveszed megtéped.Többet vissza se rakod.
Akkor visszaviszem az öregnek,és addig fogja csinálni amíg jó nem le sz Holnap megyünk szántani és kiderül mi van vele!
Ha bemelegszik,és abbamarad a füst valószínű a dugó hőtágulása végett csökken az olajrés,ez által szűnik a füst.Pont mint a kopott mociknál.Tehát teszemazt elfúrták a méretet. Értem ezt persze normál olajmenyiségnél.
Egy olyan szaki csinálta aki tuti nem hibázik,nagyon sok szerviz vele furattat.
Tartályból is leengedtem,de valószínű valamennyi mindig marad benn.
De figyelj,ha mindenen átmegy az ember,kicserél-felújít alkatrészeket akkor mitől füstölne?
Beszéltem a szerelővel akivel összeraktuk,egy dologra gyanakodott,mégpedig arra mikor a szimeringeket cseréltük akkor azok túl könnyen mentek fel a helyükre,és lehet felcsúszott egy a szelepszárra :( Remélem nem ez van,de ha füstölni fog akkor újra szétszedjük
Lehet egy béna hengerfúrás.Van olyan műhely,ahol "úgy fúrjuk mer benzines".Azt meg se nézik mi van a dugó dobozzára írva,hány századra kéne a hengert hónolni a dugóhoz.Viszont ha ilyen bajod van,akkor még a világból kimégy vele,anélkül hogy ézékelhető olajfogyásod legyen.
Nekem eggyel újabb van,abba 2,7 liter kell,ha jól emlékszem,de az összes olaj sose jön le,úgyhogy ha beleteszed a gyári mennyiséget,több lesz benne.Ha indítod állítsd függőbe,pörgesd,hogy vigye rendesen az olajat,és utána nézd a szintet.Ha 7-800 van benne,az nem jelenti,hogy nem füstölhet.Sajnos.
Akkor lehet úgy jártál mint én.Valamennyit feldolgozott az égéstérbe.Ha újra beindítod megint füstöl majd,mert a maradék olaj ott lesz a kipuff torokban.
Kb 700-800km van a motorba,nem szabadna neki semennyire sem,leengedtem kb fél litert,de már nem akartam indítani hogy megnézzem.Majd holnap kiderül füstöl-e még!
Nálam nem ilyen volt,megnéztem a szintet és majd kicsapott a tartályból.
Eddig alapjáraton füstölt,igaz nem sokat kb mint 2 cigaretta füst.
Nem tudom a tiéd mikor füstöl,meg mennyire.Lehet szelepszárszimering,simán kopott motor,beégett olajlehúzó gyűrű.Esetleg te is járattad,és most szívat.
Cső!Elképzelhető.Én is most szívtam ezzel,DE!Az enyémet sokat járattam alapjáraton,és egyik pillanatról a másikra nem láttam semmit a motor mögött.Valamiért felkapta az olajat.
Ha sok olaj van a motorba attól füstölhet a kipuff ?