Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát oké, télen én is lecserélem benne az olajat meg a szimeringet, de annyira fogná a szárat az a kis felület az anyag miatt? Főleg, hogy rugó is nyomja? Na mindegy, majd számolj be a drágább szimeringről, hogy megoldotta e a problémát.
Na jól van akkor ha téged is rázott, akkor ennyi van az xt futóműben és nem egyedileg az enyémbe van a hiba...... akkor ezt el kell fogadnom majd felállok ha keményebb terepen járok...

41mm-es a villám 41x53x10,5 a szimeringátmérő ami kell bele.... de szimeing és szimering között is van különbség, ahogy olvastam.... van ami sokkal könnyebb mozgást biztosít.... gondoltam, hogy ha a porvédőt már úgyis onnan veszem, akkor kipróbálom, de szerintem nem az igazi..... majd rendelek nagyvasról vmi japánt.
Csak a belső átmérő miatt foghatja, 43-as a Tiéd?
Annyi a különbség, hogy ugyan azon a terepen nagyobb sebességgel tudsz menni. Huplis lejtőn, ahol rendesen kellett fékeznem és lassan kellett lemennem az xt-vel, ott a tt-vel sokkal gyorsabban fékezés nélkül jövök le. Kényelmesebb, nem dobál, nem üt fel. Vannak olyan részek, a pályán is, hol az xt rázott, a másik pedig kb mintha sima út lenne. Nem nagyon tudom jobban megfogalmazni.
Még sosem koppant le.... amúgy lehet egy wilbers progresszív rúgó segíteni rajta, de nem költök rá 30 ezret, még ha rendszámos lenne talán akkor igen.
Most ki akarom cserélni valami minőségi japán szimeringre a teleszkóp szimeringet, mert azóta nem érzem oknak mióta kicseréltem múltkorában valami "noname"-re 1050 ft volt 1 db.... úgy veszem észre, hogy ragad, lassabban engedi mozogni a csúszószárat, mintha nagyon fogná.
A rugók rövidebbek és gyengébbek és a csillapítás kevesebb az XT-n.
Nem lehet hogy sok benn a levegő és azért pattog ?
ki kell agyalni hogy lehetne gombnyomásra keménységet állítani rajta
pl egy vérnyomásmérő kompresszora simán megfújná a telót, csak ki kellene dolgozni az elektronikai részt
Sokszor kénytelen vagyok állni és úgy átevezni a terepen, úgy jó
Ja meg elég egyszerű szerkezet a teleszkópja, nem egy bonyolult, semmi szelepelés stb.
Hátha megázik a föld és kicsit javít a terepen, nem lesz csont kemény.
május-júniusig van idő
pl pádison még idén májusban is volt nem kevés hó, de a fogaras meg simán le volt még akkor zárva
az xt-től ne várj csodát
elég tekintélyes súlya van, szóval sosem lesz olyan mint egy 100kilós gép
meg aztán annak kell némi kompromisszum is mivel aszfalton is közlekedik(tervezés szerint)
pl én ha kilágyítom az első lábakat akkor lekopog a nagyobb lyukakban, de ha fújok bele több levegőt kirázza a murva a fogaim
igaz az enyém alapból 2 mázsa aztán még pakoltam rá vagy 20 kiló vasat
Okay, sietni nem sietek sehova, úgyhogy ráérünk majd. Meg nézek majd valami fasza útvonalat.
miben nyilvánul meg, hogy szar(abb) az XT futóműve.... van összehasonlítási alapotok, azért kérdezem, amúgy nekem se tetszik.... tú pattogósnak érzem, mintha nem bírná az egymásutáni hupplikat elnyelni és ráz vagy nem is tudom milyen érzés....
vannak szép helyek aszfalt mellett is
ha nem sietünk sehová akkor minden megoldható, max a szerpentinezés után kell rám várni
ellenben neked kell kiagyalni az útvonaltervet
Igen, ezen már gondolkodtam, hogy ezt, hogy oldom meg. Aztán azóta is bízom benne, hogy eljössz Erdélybe úgy is, hogy nem megyünk le az aszfaltról.
itt azért az a z750 szarul fog ám teljesíteni:

Nézegettem sok félét, de lehet egy kawasaki z750 lesz végül vagy hornet. Elakarok menni messzebbre is túrázni. Nézegettem rendszámos endurokat is, azok is tetszenének, de most van rá lehetőségem, így kipróbálok egy sor4et.
Milyet tervezel?
Nálam is hasonló, ajánlatok vannak, főleg cserére, ami nem érdekel. Egy férfi hívott, aki városon belül lakik, hogy őt érdekelné a motor, csak el kell adnia elsőnek az övét. De ahogy lesz pénze hív. De nem is baj, ha megmarad télire, úgyis csak február, március körül veszek másikat, akkor olcsóbbak.
Ajánlat jön mindennap vagy 4-5 is,de eddig értelmes nem volt még.
Volt aki motorhibás kinai robogót akart adni,volt aki szakadt Etz-t a szamáron kívül már minden volt
Hát igen a futómű az tényleg gyenge sajnos,de a TT-k nél már az is oké!
Megszerettem már a TT-t de az Xt-vel valahogy jobban szerettem és tudtam menni,nem értem hogy miért de azzal élvezetesebb volt mindig a "szántás"
Az XT-t nem viszik?
Az Xt futóműve nagyon kevés a krossz motorokéhoz képest. A ttr-é már sokkal jobb, és ha nem is a motorerő miatt, de a súly, a gyors manőverezés miatt lehet velük gyorsabban, játékosabban menni, mint a "nagy dögökkel". Szerintem hétvégén újabb élményekkel gazdagodom, majd meglássuk milyen terepen.
Inkább úgy mondanám, hogy a motorozási tudásom hiányosságait bátorsággal pótolom.
Akivel többet motoroztam mostanában annak egy 250es rm-je van, lehet vele tartani a lépést persze, de én küzdök az xt-vel mert nehéz meg a futóműve se olyan jó, a srác meg az rm-el látszódik, hogy olyan könnyedén motorozik. Amúgy szerintem ha akarna otthagyna mint a szart, amikor nyit a power és megindul a 250 2t, na olyat még sose éreztem az xt-n. Van, hogy csak kapaszkodom a 2t-n és nem sok közöm van a dolgokhoz.
Ha le van áttételezve az XT,akkor szerintem tudja azt mint egy 250 2t cross.
Nem vagyok hard enduros,de egy 250 Ktm-el tudtam tartani simán a lépést,sőt néha el is mentem tőle.
Igaz cross pályán esélytelen,de föld úton nem tud elmenni