Te ennyire tudsz motorozni? Én nekem az tetszik a TT-ben is , hogy nem kell tőle félni és gyors is, ha kell. Amellett van ereje, de kemény terepre kell a rövid áttétel ennek is, mert endurópályán. 1-2-3-at használok csak. 14-50-el lehet ettől is majd kell félni, nem tudom mit produkál vele, de ez leghamarabb tavasszal derül ki, eddig bőven elmegy a láncszett. Mostanában nagyon keveset motorozok, kár volt eladni az XT-t. Amennyire most visszavettem a motorozásból, az is bőven megfelelne.
Én azt imádom, amikor hepehupás úton még 4.be is ha nyélgázon megyek amikor emelkedő jön akkor kiáll kerékre és fent tartja magát gázzal, nem olyan mint az xt, hogy az emelkedőn kicsit feljön az eleje majd rögtön visszaesik. Ami közel van hozzánk Kígyóson cross/enduro pálya, ott meg nem nagyon kellett 3-ba felváltani, szinte végig 2esbe mentem. Tetszett nagyon, amikor én már az xt-vel mentem haverom meg a crossával nem bírt lehagyni csak kigyorsításokkor, persze ez nem az én érdemem, hanem ő nagyon béna.
Régebben ígértem, hogy írok az első teleszkóp szimeringről és porvédőről infokat....
A porvédő hibátlan ennyi pénzért (nem is értem a motoros boltokban miért adják arany áron) a szimering is bírja, de valahogy mégsem tetszik, mintha nagyon fogná, ragadna, lassan tud a csúszószár mozogni.
Azt hittem, hogy az állópersely miatt "ragad" (hogy rosszul van visszarakva , ferdén...) de nem, ma szétszedtem és a szimering fogja vissza.... hogy ez normális-e vagy sem, nem tudom!
Lehet veszek athena szimeringet vagy japánt (nagyvasról) annak úgysem horribilis az ára.
Na mentem a CR-el. Hát azon fordulaton nem mentem vele, ahol el kezdett volna dolgozni. Nem mertem. Majd legközelebb. 2.-ban alapjáratról kis gázra emeli az elejét . Ez pl véletlen volt. Nagyon kemény gép, nem biztos, hogy kéne. Annyira nem tudok motorozni még.
nekem 2 centis volt benne, de most kiszedtem mert tettem bele egy renthall kormányt aztán ahhoz nem kell
gyári(görbe) kormánnyal mindig beleért a tankba
szelepet meg sem néztem... eszembe se jutott......
én is gondolkodom a beszerzésén, mert így nem férek hozzá a szelepekhez.... csak nem tudom, milyen magasat vegyek... hogy változik-e vmi, ha magasabban vagy 2-3 cm-rel a kormány...
nem tudja berúgni, túl lassan csinálja aztán mivel ebben nem akkuról megy a gyújtás lassú rúgásnál nem az igazi a szikra
pedig nem kell nagy erő én az xt-n ülve is berúgom
most is voltunk egy kicsit dombot mászni, tetszik neki, még a kuplung-gáz kezeléssel van némi hiba, technikás részeken sokszor lefullad
Na tök jóó! Elég mérges voltam, az udvaron dolgoztam egy pólóban, nagyon jó idő volt, remélem lesz még októberbe ilyen idő. Betudja már indítani az xr-t, vagy abban segítettél Neki?
Onnan nem, de ha pl. a vezérműlánc és a persely között lenne átszakadva, akkor ott átfolyhatna. Olyan is van ám, hogy a régi tömítéssel összerakják meg megpasztázzák.
Hasonlóképen vagyok én is ezzel,csak az a különbség hogy én nem tologatom sehova,eddig hozzám jött a szerelő
Azért apróságokat megoldok csak ilyennel nem találkoztam még.
Nekem 44-es van rajta, de fut rajta alánc (futott). Rajta is volt, múltkor nézem, nincs meg a görgőm , leszakadt. A felsőhöz nem ért még hozzá a lánc, azt az idő ette meg.
Egyre többet kell csalódnom a TT-be
Ma észrevettem hogy kifúj a hengerfejnél
Kék füst jön a kipuffból,állítólag mikor jönnek utánam akkor nem füstöl csak alapjáraton.
Lehet ez a tömítés miatt?
Küldenél egy email címet?
Régebben ígértem, hogy írok az első teleszkóp szimeringről és porvédőről infokat....
A porvédő hibátlan ennyi pénzért (nem is értem a motoros boltokban miért adják arany áron) a szimering is bírja, de valahogy mégsem tetszik, mintha nagyon fogná, ragadna, lassan tud a csúszószár mozogni.
Azt hittem, hogy az állópersely miatt "ragad" (hogy rosszul van visszarakva , ferdén...) de nem, ma szétszedtem és a szimering fogja vissza.... hogy ez normális-e vagy sem, nem tudom!
Lehet veszek athena szimeringet vagy japánt (nagyvasról) annak úgysem horribilis az ára.
gyári(görbe) kormánnyal mindig beleért a tankba
szelepet meg sem néztem... eszembe se jutott......
nagyobbat még nem láttam
Bár azt hallottam ezt a fajtát többször is fel lehet használni!
pedig nem kell nagy erő én az xt-n ülve is berúgom
most is voltunk egy kicsit dombot mászni, tetszik neki, még a kuplung-gáz kezeléssel van némi hiba, technikás részeken sokszor lefullad
Azért apróságokat megoldok csak ilyennel nem találkoztam még.
ha baj van akkor inkább eltolom egy szerelőhöz aztán oldja meg
én meg addig tévézgetek stresszmentesen
Na de a füst mitől lehet?
nem jöttél aztán az asszonyt vittem egy körre:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/wa
tch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
némelyik utángyártott cucc kritikán aluli
Úgy tudom oda egy csavar megy,onnan nem kaphat olajat.
Vagy mégis?
Ma észrevettem hogy kifúj a hengerfejnél
Kék füst jön a kipuffból,állítólag mikor jönnek utánam akkor nem füstöl csak alapjáraton.
Lehet ez a tömítés miatt?