Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ini ha szombaton nem esik, felőlem mehet a motorozás.
Megnéztem,könyve 30e ír elő.
Késő bánat de kár volt lecserélni a gyári olajat,lehet hogy még az első váltóval is menne.
Az a legnagyobb baj hogy nem bírok megválni a kocsitól,2 éve annyit költöttem a motorjára hogy egy sokkal fiatalabb kocsit kaptam volna érte!
Meg ezek a váltó problémák már az agyamra mennek!
Azért én csak terepen használom,nem akarom sokáig húzni a cserét de majd figyelem az olaj állapotát.
haver apja a seat váltójában cserélte le az olajat(előtte dacia volt neki)
elfosott benne minden, akkor mondták neki hogy ebben sose kell cserélni, valami 400pénz felett volt a váltójavítás
a szerelési könyv azt írja hogy 12ezer vagy évente
alle 12000km bedarf das öl erneuerung, mindestens aber einmal jahrlich
Nincs a városba aszem,máshol nem érdeklődtem még de fogok majd.
Ezzel se volt semmi gond addig míg nem cseréltem le az olajat.
Ahogy lecseréltem először mindjárt megjött a nyeles tengely hangja :(
Most a harmadik váltó van benn,de már abban is hallok valami kezdődő hangot,ha kicsit jobban megkergetem a kocsit!
Lehet igazad van,de max 2000-nél lecserélem akkor is!
Az tényleg nem nagy érvágás.
az autó forgalmazó nem tud adni?
nem kell azt olyan sűrűn cserélni a zsiguliban is 60ezrenként kellett
az új gépeken meg egyáltalán nem is kell
felesleges pénzkidobás.
nyugodtan mehet 3 ezret
a por nemigen megy ám a blokkba befelé
Ez egy öreg benzines Hyundai,amibe a gyári olaj 75w85
és nem kapok sehol normálisat,ha hígabbat teszek bele akkor az a baj,ha sűrűbbet akkor meg az!
Én csak terepen használom,pórba-sárba mindenbe,ezen nem akarok spórolni.
milyen kocsi?
én amikor műtöttem az opelt akkor opeltől vettem váltóolajat, olyan nagyonjó rumos süti illata volt
de amit leengedtem az is teljesen jó volt, semmi kosz az olaj faja tiszta pedig 100ezren túl volt már
le se cserélem többet
1000km?
a legvadabb terepen is ki kell bírnia 3ezret is
nekem lassan 4ezer lesz az olajban aztán semmi baja, pedig nagyon minimál cucc valami elf20w50 1000ért hozták literjét
Olyanról én se hallottam,valószínű sok évvel ezelőtt megszüntették a gyártását.
A kocsiba se kapok gyári váltóolajat,vagy csak nagyon rossz minőségűt,de az meg is érzi:(
10 év alatt 2 váltó ment ki alóla :(
Repsol 10w40-el mentem összerakás után 50km-t,utána Motul 20w50-t raktam bele azzal mentem kb 6-700km-t.
Most akarok egy olyant amit 1000km-enként cserélek.
Úgy tudom ezekbe nem is kell szintetikus olaj,akkor jó kell hogy legyen.
Ritkán siratózunk,főleg hogy az egyetlen helyről ahova jártunk,kitiltottak bennünket :(
Hétvégén elnézünk Babodra,ott van pár sirató de én annyira nem nyelezem a gépet ilyen helyeken.
Ha neked bevált akkor nekem is be fog válni.
a szervízkönyvében nem találok teljesítményszintet csak hogy 20w40 az ajánlott
20w40est nem is láttam még eddig
Szia! mindenki másra esküszik.
Én is ezt vettem az enyémbe sztem bőven jó ez!
főként nagy melegbe ha( falakat) mászol vele és nincs lég hűtése a hengernek.
Ami kell a gépnek elvileg ez tudja de nem akarok próbálgatni,vélemény mi róla?
Használt valaki ilyent?
http://www.premiumolaj.hu/20W5...
Üdv!

danamid, bonamid ugyanaz vagy más? ha eltérő, akkor melyik erősebb?
Egy próbát megér mindenképp akkor!
havernak megkentük, 2 évig használta utána eladta, hibátlan volt
hogy meddig nem tudom, lehet még mindig jó........ vagy szétesett......
Így van,elvált a gumi tőle.
Néztem az Xt-n is ragasztva van a szívócső,gondolom azt is olyasmivel ragasztották.
A szálvédő ragasztó bírja a hőt?
a szívócsonk gumi része elvált az alumíniumtól?
a szélvédőragasztó egész jól megfogja
csak legyen az alu fényes, a gumi meg nagyon-nagyon tiszta és frankón felérdesítve smirglivel-drótkefével
Próbáltam mindent de semmi nem használt neki :(
Egy ismerősöm volt nálam és kérte hogy rúgjam be neki,elkezdtem rugdalni és ő vette észre hogy prüsszög a szívócsonknál!
Én eddig nem láttam mert rajt ülve nem lehet látni.
Most gyors kötözővel megoldottam,pár rúgásra már hidegen is elindul :)
Gondolom így sokáig nem lesz jó,mivel kell megragasztani?
SZia! húzd le a benya csövet a karbiról és pumpával fujj bele.
lehet megragadt pöttyöt a tűszelep. Sok állás után
nekem multkor segített.