Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem inkább a jövő héten menjünk, még nem vagyok 100-as, és elég hideg is van reggel, nem akarnék visszaesni ebbe a takonykórba
Esetleg aki mostanában vett vezérműlánc vezetőt, megtudná mondani, honnan és mennyiért vette?:)
Sziasztok!
19colos kereket szeretnék, a 21 colos első kerék helyett.
Esetleg tudtok valami megoldást?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszi!
Üdv
Okés, én benne vagyok.
vadonat ujj tt tank eladó
van ott arrafelé valahol egy nyom is vagyis pár éve volt, ott egy jó nagy terület ilyen füves-dombos
izsák felé meg fás-dombos, egyszer arrafelé is elnézhetünk
yzf 250 van most ez a második volt 426 drz meg a többiek de mind között a 250 yzf a legjobb a legmegbízhatóbb a legkezesebb a kawasaki is nagyon jó volt de a yamahának a nyomában nem érhet
Látom volt több krosszod is. yzf van most, meliyk tetszett legjobban? Volt 450-esed is?
Sziasztok !
Érdeklődnék-segítség kéne 2004-es tt600 műszerfal ügyben.Valaki tud-e eladót,vagy merrefelé keresgéljek? NEM ebay-re gondoltam...
Köszi !
nekem a cr 250 volt ez első krosszom (csak pályáztam vele) de kb 1 év után rá jöttem nekem az nem kell túl erős túl vad kezelhetetlen endurozásra bíztos jobb de csak egyek dombok között emellett rengeteget fogyaszt olyan 7-10 l között / motorozás el is adtam maradt ugyan a krosszmeg a 250 is de csak a 4t ben az is büntet ha kell itt az élő példa a kawával milyet bukfenceltem http://youtu.be/QV3hTK0Utew
Venni biztosan nem veszek cr-t, ha úgy lenne maradnék a Yamahánál, de a csere nem mostanában lesz. A TT-vel sem mentem még olyan sokat. Endurópályán csak fél kört tudtam menni. Amúgy milyen a CR? NAgyon vagy, nagyon vigyázni kell vele? A 125-ös kb mint az xt, csak könnyebb, de pl dombon gyorsításnál elég harmat, ha nem megfelelő fokozatba van. :)
ájjjáj nekem volt a ttr mellet egy 99 es cr 250 en ég és föld a különbség ha kipróbálod vigyázz rabul ejt és belé szeretsz nehogy ttr/cr csere legyen a végén én így jártam vagyis nem is hogy lecseréltem hanem a ttr mellé vettem egy cr-t majd később a ttr adtam el :)
1.endúrózás közben nem eszik sokat

2.normális keverékkel, olajjal meg beállítással nem füstöl olyan vészesen

3.mivel kb fele annyi alkatrészből állnak, ezért nyilván könnyebben hibásodnak meg….

4.rendes 2t-hez még nem volt szerencséd ezekszerint, tudnak ám elég nyomatékosak is lenni

5.megszokás kérdése

6.1 vagy 2 percig tart kb megverni egy kanna vagy egy tank benzint
Hétvégén lehet hogy ki tudok próbálni majd egy cr 250-et 2004-ből. Én nekem bejönne biztosan. 125-el mentem az is cr volt, de nem kéne. Tetszett meg minden, de nem kéne. Ha lesz lehetőségem kipróbálni, akkor írok, hogy milyen.
Ismerős, Halas szélében a legnagyobb domb is magántulajdonban van, motorosokat nem szeretik arra felé se, igazából semmihez nincs közel a terület és semmit nem csinálnak rajta, szóval nem tudom miért zavarja őket, ha felmegy rajta pár motoros... Amúgy amikor voltunk motorozni volt az utolsó domb amire felmentünk, ahova ilyen kis ösvény vezetett felfele, az nagyon tetszett.
tudja valaki az xt 43f első teleszkóp szimering méretét,hol lehet legolcsóbban beszerezni és hogy mennyi olaj kell,és milyen.
felénk van pár jobb domb, bár némileg tanácstalan vagyok mi lett védett terület mi nem
mert mostanság üzlet lett a természetvédelmi terület, arra nagyobb állami támogatást kap a tulaj, szóval nem a környezet óvása a cél hanem csak a pénz halmozása
2T cross szerintem profiknak való vagy mint írod pályára, amin tudod mire számíthatsz.
Mivel forgatni kell (lassan nem igazán lehet vele haladni, mint pl a 4T-vel és egy amatőrnek az veszélyes).
Sokszor megyünk olyan helyen, hogy a fűtől nem látszik az út, nem tudod mi van előtted, alattad.... ott lassabb tempóval megyünk (4 T-vel az is élvezetes, motornak sem gond) de még így is majd fel borulunk, ha belemegyünk valami csontkemény keskeny nyomvályúba..... nem lehet benne megfogni, megtartani a motort.
Ha 2T-vel a nagyobb tempó miatt megfogsz egy ilyet, szerintem abból 100% bukás van....
Én nagyon bírom őket amúgy. Egyszer lesz még egy 250es crossom is. Sok ismerősömnek az van, de sajnos azok csak pályán élvezetesek itt az alföldön, messzire nem tudsz vele elmenni, igazán fasza dombok sincsenek... Nekem meg se utánfutóm, se kocsin vonóhorog, ha elakarok menni vele pályára.
kell egy másik barátnő

olajnak van lengéscsillapító hatása, nem olyan mint a szimó hogy csak azért van benne hogy tudjon folyni a szimering mellett
én biztos nem cserélném.... nekem kétüteműben a plafon a simson
Tőlem mondhatja bárki, hogy ilyen meg olyan erős,így-úgy megy, legyalázza a 4T-t stb....
1. leeszi a fejem
2. füstöl mint állat, csapatban való motorozásnál a mögötte lévők
a nap végére tüdőrákot kapnak
3. szerintem sokkal sűrűbben hibásodnak meg, több velük a
probléma
4. ahhoz, hogy érezd benne az erőt, forgatni kell, lent egy simson
is megeszi
5. ha nem forgatod undorító egy hangja van, dadog, zakatol,
mintha kihagyna a gyújtás (bár nekem sehogy sem tetszik a
hangja, egy nyígó szarság az egész)
6. kevergessem hozzá a benzint, mert hiába automata keverésű,
nem bíznék meg benne

Nagyjából ennyi a negatív oldala nálam, pozitívat nem is tudok mondani amiért kellene nekem!
Szerintem is csak annyi. Bár lehet majd jön aki jobban ért hozzá és megcáfol. Tegnap hívtak megint a motor miatt, egy 125ös rendszámos 2üteműt akartak érte adni. Kár, hogy barátnőmnek nincs rá jogsija, elcseréltem volna Neki. Mikor még meg volt az apriliám azt is mindig vezette.
ezekben az egyszerű teleszkópokban az olajnak mi a szerepe, csak annyi, hogy ne koppanjon le vagy más funkciót is ellát?
Mivel semmi állítási lehetőség nincs rajta, csak vmi ilyet tudok elképzelni, mint a simsonnál, ott is csak annyi szerepe van......
(itt se húzó, se nyomófokozat nem állítható)
Keményebb lesz a teleszkóp.
Holnap elnézek egy gumishoz, nem tudom lesz -e ott ilyen vagy hasonló szelep..... mindenhol, csak a "modern" szelepeket látni.
Egy helyet találtam, ahol vmi hasonló szelepet lehetne kapni, ha mégsem lesz a gumisnál megfelelő!

Egyébként ha nyomok bele levegőt, mit változtat?