88as évjárat a 3aj ténéré hátulja
háááát ha nem fér bele a posta akkor egye fene fizetem
ha nincs benne semmi minta az sem baj, majd faterral fúratok rá lyukakat az eredeti alapján
Hello! Az mitől lehet hogy az egyik ismerősöm motorjának a 2 szívó szelep közül az egyiken mintha egy kis fehér lerakódás lenne a szelep járatában meg a szelep belső felén. Nem vastag réteg csak akkor látható ha belevilágítok valamivel. Nagy lehet a szelephézag? A kipufogószelepek jók, ott nincs semmi fehér lerakódás.
akkora ez a 47es lánckerék mint egy diszkosz
kicsit meg is ijedtem tőle
le is mostam a motor alját mert villa kiszedéssel oldom meg a lánccserét, a régit meg elteszem csak aszfaltos utazásra
ma is húztam egy kövérebb gázt aztán egykerék majd jobb oldal
nekem olyan 50 felé ráz mert elég ordasan meg van ütve az első felni
olyan 130ig semmi hiba felette még nem voltam
de
milyen az első sárvédőd? nem lobogtatja a szél?
a honda volt ilyen arra tettem sárvédő merevítést, azóta elmúlt a szitálás
nem emlékszem a régin mekkora volt de az sokkal ütősebb gépezet volt
bár azon a kipufogó is más volt
a gyári 15:45 a mostani 15:40(extraszar) és lesz 15:47
fogyasztás azért fontos dolog ilyen 1000-1500km túrákon bár nem fogok belerokkanni abba a 5-7 ezres túlfogyasztásokba
csak azért nehogymár annyit egyen 80as tempóban mint egy 1000sornégy 200-nál........
Engem a fogyasztás nem érdekel, úgysem 10L. Persze nem is 3L. Endurópályán is használom, ott úgysem lehet spórolni a fogyasztáson. Nem ütöm vágom a motort, de hát használati eszköz. Fel is rakod a lánckereket? Nekem az xt-n a 3 fog rengeteget számított, de a TT ugyan azzal az áttétellel jelentősen jobb. Na most még azt rövidítem ("hátul 6 foggal"), kíváncsian várom mi lesz. Ini, tuti, hogy egy "más" motorod lesz, sokkal fürgébb lesz, jobban fog tetszeni!
http://www.motorsportgoetz.com...
háááát ha nem fér bele a posta akkor egye fene fizetem
ha nincs benne semmi minta az sem baj, majd faterral fúratok rá lyukakat az eredeti alapján
valami nagyon-nagyon-nagyon akciós áron, most némileg legizdultam anyagilag
most még a régi áttétellel hasaltam
kicsit meg is ijedtem tőle
le is mostam a motor alját mert villa kiszedéssel oldom meg a lánccserét, a régit meg elteszem csak aszfaltos utazásra
ma is húztam egy kövérebb gázt aztán egykerék majd jobb oldal
Lehet igazad van majd leveszem és próba
olyan 130ig semmi hiba felette még nem voltam
de
milyen az első sárvédőd? nem lobogtatja a szél?
a honda volt ilyen arra tettem sárvédő merevítést, azóta elmúlt a szitálás
4ezres fordulat 90km/h
5ezres fordulat 110km/h
persze autópályán mentem 110el, mielőtt valaki rosszra gondol
bár azon a kipufogó is más volt
a gyári 15:45 a mostani 15:40(extraszar) és lesz 15:47
fogyasztás azért fontos dolog ilyen 1000-1500km túrákon bár nem fogok belerokkanni abba a 5-7 ezres túlfogyasztásokba
csak azért nehogymár annyit egyen 80as tempóban mint egy 1000sornégy 200-nál........