idén alig mentem a hondával, szóval nem kopott semmit
azért rákérdezek aki intézte, bár neki meg csuklótörése van szóval ő sem koptatja nagyon a gumit
a gurulást meg majd pénteken meglátjuk
Hát nem tudom hol fogok keríteni, mert ahogy neten nézem, mindenhol csak a szerelhető szelepek vannak és az a gumitönkös..... bár szerintem a szerelhető fém szelepet is bele lehetne rakni.
nemigazán
olyan mint a belsőkön lévő szelep, csak alul van egy kis perem(nagyobb mint a belsőkön van), felette egy műanyag alátét
és kb olyan hosszú a menetes rés mint amilyen a belsőknél van
régebben beszéltünk arról, hogy be akarom szelepelni az első teleszkóp zárókupakját!
Akkor mondtad, hogy nem nagy dolog, csak át kell fúrni és bele a szelep!
Milyen szelep kellene hozzá?Mint a tömlő nélküli kerekekbe van?
Szia!
Ha nem akad gazdája a gépnek akkor később lehet róla szó,de egyenlőre nem bontom meg.
Írd le a címemre hogy mi kell és szólok majd.
suskovics.jozsef@gmail.com
Amikor első teleszkóp szimeringet cseréltetek, akkor mennyire lehet érezni, hogy fog a szimering? (rúgó nélkül)
Nekem enyhén erősen húzni kell, hogy kifelé jöjjön a csúszószár, mintha vákumos lenne!
előbb is mondhattátok volna aztán rendeltem volna hosszabbat.......
hajdanán valamelyik motorosbolt hirdette hogy tekercsben van a lánc, aztán akkorát ad amekkora kell, körbe kell nézni
530asom van pár szem valahol, ha még megvan, de az szélesebb egy kicsivel
a rúgóval nincs is bajom, hogy a "gyengesége" miatt esetleg lentebb ül a hátulja.... mert eddig nem vettem észre, hogy leütött volna!
Inkább olyan mintha fent ütne. (de lehet tényleg csak ennyi az xt futóműve)
persze ezzel tisztában is vagyok, hogy nem egy versenyfutómű... csak szívesen megnéznék egy másikat, hogy az is ilyen-e (szóval ilyen az xt futóműve) vagy az enyémmel nem ok még mindig vmi!
(márcsak az 1 hónap garancia miatt is)
azért az xt futóműve sosem lesz olyan mint egy exc-nek
ráadásul ilyen 20+éves rugó, ami nem olyan mint a bor hogy idővel egyre jobb lesz......
egy új gázos rugóstag 200+ezer avval lehet jobb lenne
Na kipróbáltam ma az "új" hátsó gátlót..... nem is tudom változott-e vmi!
A rúgó a tényleg elég lágy, könnyű lenyomni, de az engem nem zavar, hogy esetleg lentebb van a hátulja, inkább az furcsa nekem,hogy olyan hamar visszaáll alap helyzetbe!Nem tudom, hogy ez normális, ilyennek kell lenni vagy nem úgy sikerült a felújítás ahogy kellett volna....
Plussz azt veszem észre terepen, hogy ha sűrűn egymásután vannak a gödrök, akkor olyan mintha ütne,vagy rázna.... fel kell hogy álljak,mert anélkül olyan szar érzés.
azért rákérdezek aki intézte, bár neki meg csuklótörése van szóval ő sem koptatja nagyon a gumit
a gurulást meg majd pénteken meglátjuk