Megmaradt, de nekem nagyon hangos ez a dob. Utalom ha Nekem ezt mondjak, de mondj te egy arat, en nem tusom mennyit er. Aztan majd ha tudom az elkelzelesed mondok ra en is valamit.
Persze relatív minden, itt még elég sokat lógatom a lábam, de ez az XT hibája is. A TT-vel 2 hónap kihagyás után "friss" motorral magabiztosabban mentem. Egyszerűen könnyebb vele menni, nem rángat a súly, nem érzed az gödröket úgy meg, jobbak a fékek stb. A videó nem adja vissza, de viszonylag tempósan próbáltam menni. Több kevesebb sikerrel.
augusztusban belekeveredtünk egy endúró verseny nyomba, ha nem lettem volna felcuccolva akkor egész jól ment volna a ténéré is
csak 2 oldaltáskával nem úgy megy az ember mint szeretné
jarvis tuti negyed idő alatt teljesítette a távot, és egyszer sem borult bele a szakadékba
volt egy hely hogy gyalog alig tudtam megállni, na ott eléggé szenvedős volt felcibálni a műszert
Én is szeretem a motorom, már mondhatni hülyeségbe is bele menetem tegnap, hogy nálam legyen az alkatrész hozzá. Jövő héten végig motorozom a szombatot. Amúgy a hard enduró nem az XT- Teneré-nek való, persze meg lehet próbálkozni vele, ha kíváncsi vagy rá. A Hard enduróba (nem mintha én annyira tudnék motorozni) az a jó, hogy nekem a pályán a 2 kör 30km és az elég egy napra, mert annyira kifáraszt.
Tudom nem nekem írtál de én nem szettem az xt-met hanem imádom és nincs az a pénz amiért oda adnám ja és imádom a terepet persze csak is a laza terepezést mert a hard az nem az én világom mert nem szerettném szét gyilkolni az xt-met
inkább május, és nem az eleje
idén május elején még egy csomó hó volt pádison, olyan 1200m felé lehet a magassága
de pl a fogaras ilyenkor még le van zárva, az inkább júniusi cél kb 2000m
gondolom nem csak a sima alföldi aszfalton akarsz tépni
Elforog ám, amúgy 11ezernél adja le a max lóerőt. Exup szelepről én is hallottam, hogy a nyomaték miatt van, de azt is, hogy nagy kamu az egész és csak a környezetvédelmi normák miatt van benne, mert alacsony fordulaton csukva marad, utána nyit ki. Ez csak egy pillangószelep, ami magas fordulaton nyílna ki elvileg. Nem foglalkoztat különösen amúgy, szerelőmet kérdeztem, hogy lehet-e ebből bármi gond, hogy ki van kötve, de semmi. Jövőhéten ha megjön a törzskönyve, akkor lábon hozom haza, 240km. Majd leírom a tapasztalataimat róla, de nem akarom szétoffolni a topicot.
nem ártana valami aszfaltosabb minta
igazándiból ilyenem még sosem volt......
egyenlőre a mofakert nézegettem az nincs tőlünk messze pl ezt ebből van 120as hátra
Arra gondoltam, hogy nem pörgős, hogy valahol 10 környékén leadja a maximumot, a nyomatékot meg talán 6-7 ezernél már? Tehát nincs eltolva jó magasra, mint pl egy sportmotoré. Ettől persze nem olyan mint egy XT vagy TT, egyértelmű hogy teljesen más és persze jobb tőle fényévekkel, meg nem is lehet egy lapon említeni őket. 14 ezerig elforog? . Az axup szelep meg ha jól tudom nyomatékot növelne alacsony fordulaton.
Nekem pont azért kell nyitott dob hogy otthon is hallják merre járok