Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Elcserélném motorhibás XT-m egy kisebb gépre,ha esetleg van elfekvőben valakinek egy,és érdekli akkor írjon.
Ha pár hétig nem kel el akkor megbontom alkatrészként is.
Hibája:leszakadt a szelep,hengerfej,dugó meg talán egy hüvely is kell hozzá.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Első főfékhenger?
van hozzá egy csomó cuccom ha esetleg érdekel fejidom féktárcsák dugó lánckerekek első hátsó stb stb stb
Biztos jó lesz majd, amúgy arra értettem, hogy teljesen máshogy mennek ezek a yamahák, mint az xr.
Nekem az volt a lényeg hogy siratózni tudjak vele de itt az alföldön is elmentem vele vagy van még ithon egy 52 fogas az is nagyon patent nyomatéknak nyomatékos az a motor szerintem minden tartományban0:45 mp től hasítok vele felefelé egy igen meredek lejtőn 52 es fogaskerékkel hányta a földet végig http://youtu.be/hrHOPjU8GGc
Köszi. Az 54-el milyen volt? Ezek a Yamahák mintha fordulaton mennének, főleg a hosszú áttétellel (persze van bennük erő azért). XR 600-al van összehasonlítási alapom, na azt hiába pörgetem nem megy sokkal jobban, viszont az tényleg lead alapjárat közelében mindent. AZ XT meg a TT is olyan 3500-4000 környékén indul meg rendesen. Naqgy lánckerékkel milyen érzés velük menni? Kemény lesz alsó fordulaton is?
Szia nekem itt az alföldön 48 volt rajta remeknek bizonyult mikor salgótarján hegyei közt motoroztunk tettem fel egy 54 eset az ott megállta a helyét de még az sem ért bele a láncvezetőbe
Szevasz Kopaszkak!

Egy gyors kérdésem lenne. Neked a TTR-en mekkora lánckerék volt hátul. Nekem most 44-es van rajta, de majd nagyobbat szeretnék rá következőnek. 50-re gondoltam, csak azt nem tudom, hogy az alsó láncvezetőbe nem fog így beleérni folyamatosan a lánc? Vagy hogy szokás ezt megoldani?
nem hangos én azért cseréltem le mert nekem hangos kellett http://youtu.be/Ej-wCVZNM3o
nem hangos?
nekem valami viszonylag halk kellene
majd féktárcsa ügyben is kereslek, az xt-re kellene egy hátsó
Probléma meg oldva köszi
komplett dob csővel ?
Patika masina nekem is ilyenem volt kb 3 évig nyustöltem de nyúhetetlen van egy csomó alkatrészem hozzá pl van olyan egyedi féktárcsa szettem ami az országban is egyedi ha esetleg érdekel átadom neked sokat dobna a szupermoto szetten
kipufogókérdés
esetleg valakinek van egy összekötőcsöve? vagy akár egy szétberhelt dobbal vagy ilyesmi
igazándiból a dob nem kellene, csak a cső
a gyári kipuffot nem akarnám szétvagdosni, az jó lenne műszakira
de egy kicsit javítani szeretnék a gép dinamikáján
Sziasztok !
Nagyon köszönöm a válaszaitokat !
Kéz ügyben : bírok már magammal,de egy ILYEN gépen ? :) Komolyan : jó egyben hazaérni a családhoz,és másokat is békében hagyni... 74,jogsi 92. pöff-pöff,(mint egy bizonyos márkával...) nézelődés,gyönyörködés... De előfordul,hogy 1-2-3 : tükör : hol vannak a többiek ? átjöttem a piros lámpán ? :) NEM ! és ezt úgy adja elő,mintha azt mondaná,kicsit megmozgattam magam... mondjuk 80% túrázás,20% csibészkedés.nem gyilkolom a gépet,mert nagyon kedvelem. Jelenleg "gyári" kerekekkel,sahara tip. gumikkal.képen látható sm kerekeket gondoltam átküllőztetni,és rájuk heidenau k 73 gumikat. Kékhold se -nél találtam...

Kellemes hétvégét ! r.
bárhol
ha jó a hossz tökmindegy milyen motor, egyforma tekerős mindkét vége
a régibe(vagy a cavivába? nem emlékszem de tökegyformák voltak) nekem valami robogóé volt betéve
amúgy a belét is lehet cserélni, autóét beteszed méretrevágva
Sziasztok
Budapesten hol kapnék km spirált?
próbálj egy kicsit betekerni a keverékcsavaron, hátha jobb lesz
Próbáltam úgy is,valamivel hamarabb megy de akkor is sokat kell rugdalni.
Melegebb volt akkor 1-re vagy max 2-re mindig beröffent.
Ennyire befolyásolja az idő,vagy beállítás kéne neki?
gyújtás nélkül rúgj rá párat, aztán gyújtással(honda mindig így röffen)
amikor leállítod járasd ki a benzint ha hosszabb ideig nem fogod használni
Kicsit lehűlt az idő,hideg indításkor néha rá kell rúgnom vagy 10-15-öt is mire beröffen
Van valami technikátok az indításra?
Ini jól mondja kezedtől függ, de szerintem simán elmész egy új supermoto gumi szettel 10-12ezer km-ert. Legalábbis amikor Nekem volt a dunlop d208as ennyit bírt nálam. Igaz nem Xt/TT-ém volt akkor.
gumikopás az javarészt a kezedtől függ
Én sajnos nem tudok ebben segíteni, de mutatnál képeket a TT-d ről? nagyon kíváncsi vagyok rá. Előre is köszi.
Sziasztok !

(Yamaha TT600RE 2004) tulajdonosként egy kérdésem,kérésem lenne Hozzátok : gyári és supermoto kerekek összehasonlítása,tapasztalatok.
Futásteljesítmény (gumik),strapabírás (város-terep-kátyúk...).

5 collosak a supermoto kerekek,egyik ktm-ről,másik suzuki-ról való.
Gondoltam átküllőztetem a gyári agyakra.Nagyon tetszik a supermoto stílus,de azt olvastam,hogy egy jó szakember tervezte ezeket a felniket japánban és megbízhatóak.

Köszönöm a segítségeteket ! r.