majd meglátjuk hogy veret a murván
szereztem kerekeket, hétvégén megcsapágyazom, aztán már csak gumi kell rá
nem egyszerű aszfaltos gumit találni a 21-18 méretre
Dede, pörgős fajta. Az R1-nek a butított blokkja van benne, 30lóerővel kevesebb csak mint az. Futómű, fék szintén r1ről van. Igazából sok tesztbe nyomatékszegénynek írják le, hogy alul nem dolgozik úgy ahogy elvárnák tőle, szerintem ez egy nagy marhaság. Igaz ebben a motorban ki van kötve az exup szelep. 8-14ezerig meg hitperugrásnak írták a tesztekbe a gyorsulását. Van rajta egy sportdob is, első tulajos, végig márka szervízben szervizelt. Kapok hozzá tanktáskát, nyeregtáskát, csak túrázásra használták. Összes gyári alkatrésze meg van. Indexektől kezdve, rendszámtábla tartóig... Reméljük beválik majd.
Nem akartam vele dicsekedni, de ha már így rákérdeztél... Meg is van meg nincs is. Le van foglalózva, hiteles volt a motor, az előző tulaj kifizeti a hitelt róla elvileg jövőhéten nála van a törzskönyv. Mondtam neki, hogy csak akkor fizetem ki és viszem el ha nála van. Erre várunk.
Olyat tol alulról is, hogy beszarsz. Felpakoltam neki 65-70nél 5.be vagy 6.ba, már nem emlékszem, úgy megindul... 150lóerő, nem játék.
Az alábbi alkatrészeket keresem 2004-es Yamaha TT250R motoromhoz (műanyag tankos). Gyári és utángyártott egyaránt érdekel.
- önindító szabadonfutó
- hátsó villára láncvezető
- hátsó láncvezető lánckoptató betétje
- gyári 2 bovdenes gázkar, bovdenekkel együtt
Ha valaki tudná, hogy esetleg nem egyezik-e meg másik motor láncvezetőjével a TTR-é, akkor ne tartsa magában.
Itt egy kép róla: http://www.joatmoa.co.uk/ttr25...
még azt gyorsan meg tudod nézni, hogy a spirált feltekered az órára, a kihajtás felől pedig megforgatod fúrógéppel. Ha hajtja akkor a kihajtás a rossz. A belső részének éles négyszögnek kell lenni. Ahova meg beledugod ugyan úgy élesnek kell lenni és passzosnak. Ha kikopott akkor gáz van!
Levettem, a spirálnak semmi baja, nem volt tekerevde, szépen forog. Egyelőre mást nem teszteltem :).
A kis időt a motorozásra szántuk ismét, sikeresen elnyaltunk, elég ronda lett a jobb lában, rámdőlt a mocesz :). Földesúton hosszírányba vízfolyás, hátsó kerék belecsúszott és már b@szott is minket oldalra...
Föld kőkemény, szerencsére ha 10-15-el mentünk, így nem lett nagyobb baj a zúzódásaimon kívül. Most egydarabig pihi lesz, gépnek semmi baja nem lett.
szereztem kerekeket, hétvégén megcsapágyazom, aztán már csak gumi kell rá
nem egyszerű aszfaltos gumit találni a 21-18 méretre