Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd meglátjuk hogy veret a murván
szereztem kerekeket, hétvégén megcsapágyazom, aztán már csak gumi kell rá
nem egyszerű aszfaltos gumit találni a 21-18 méretre
Dede, pörgős fajta. Az R1-nek a butított blokkja van benne, 30lóerővel kevesebb csak mint az. Futómű, fék szintén r1ről van. Igazából sok tesztbe nyomatékszegénynek írják le, hogy alul nem dolgozik úgy ahogy elvárnák tőle, szerintem ez egy nagy marhaság. Igaz ebben a motorban ki van kötve az exup szelep. 8-14ezerig meg hitperugrásnak írták a tesztekbe a gyorsulását. Van rajta egy sportdob is, első tulajos, végig márka szervízben szervizelt. Kapok hozzá tanktáskát, nyeregtáskát, csak túrázásra használták. Összes gyári alkatrésze meg van. Indexektől kezdve, rendszámtábla tartóig... Reméljük beválik majd.
Hát igen, 1000-es, abból sem a "pörgős" fajta. Ezen a képen nagyon jól néz ki. 10 ezernél már le adja a max lóerőt nem?
Ismerős, nekem is vigyázni kell ezzel. Nem próbálgattam még de állítólag 1esben is már 140nél szabályoz.
épp azért írtam hogy nem indítom be
a ténérével is amikor elönt az adrenalin megyek mint a barom
Nem akartam vele dicsekedni, de ha már így rákérdeztél... Meg is van meg nincs is. Le van foglalózva, hiteles volt a motor, az előző tulaj kifizeti a hitelt róla elvileg jövőhéten nála van a törzskönyv. Mondtam neki, hogy csak akkor fizetem ki és viszem el ha nála van. Erre várunk.
Olyat tol alulról is, hogy beszarsz. Felpakoltam neki 65-70nél 5.be vagy 6.ba, már nem emlékszem, úgy megindul... 150lóerő, nem játék.
te kis vadorzó
nem a motortól félek hanem magamtól
Félni egy motoron?
Nem is vagy te motoros
fz1 meg van már?
azért 1x kipróbálom milyen ülni rajta
de nyugi, beindítani nem fogom, félek az ilyesmin
Hétvégén valaki egy Dobogókői gurulás?
Vigyázok én a ménesre
Szevasz
Helyes
Megváltoztattam a felhasználónevem, már pár éve úgyse aktuális ez a balint-aprilia.
Azért vigyázz, nehogy szétszaladjon a ménes.
Sziasztok tehenészek
Olyan jó lett a vasam,hogy be sza be hu
Sziasztok!

Az alábbi alkatrészeket keresem 2004-es Yamaha TT250R motoromhoz (műanyag tankos). Gyári és utángyártott egyaránt érdekel.
- önindító szabadonfutó
- hátsó villára láncvezető
- hátsó láncvezető lánckoptató betétje
- gyári 2 bovdenes gázkar, bovdenekkel együtt

Ha valaki tudná, hogy esetleg nem egyezik-e meg másik motor láncvezetőjével a TTR-é, akkor ne tartsa magában.
Itt egy kép róla: http://www.joatmoa.co.uk/ttr25...

Illetve vannak itt a fórumon TT250R tulajok?

Köszönöm:
Gábor
még azt gyorsan meg tudod nézni, hogy a spirált feltekered az órára, a kihajtás felől pedig megforgatod fúrógéppel. Ha hajtja akkor a kihajtás a rossz. A belső részének éles négyszögnek kell lenni. Ahova meg beledugod ugyan úgy élesnek kell lenni és passzosnak. Ha kikopott akkor gáz van!
Sziasztok
Vez.lánc gondom meg oldva
Yamaha xt és srx vez.lánc feszitő közt van 11mm külömbség kicseréltem srx-re és fasza a gépem megint
Levettem, a spirálnak semmi baja, nem volt tekerevde, szépen forog. Egyelőre mást nem teszteltem :).
A kis időt a motorozásra szántuk ismét, sikeresen elnyaltunk, elég ronda lett a jobb lában, rámdőlt a mocesz :). Földesúton hosszírányba vízfolyás, hátsó kerék belecsúszott és már b@szott is minket oldalra...
Föld kőkemény, szerencsére ha 10-15-el mentünk, így nem lett nagyobb baj a zúzódásaimon kívül. Most egydarabig pihi lesz, gépnek semmi baja nem lett.
legalább olyan közel laknék pörthez mint te,nem kéne duplán utazni
vékonyat nem tudom tudna-e......
meg aztán nem akarnék pestre futkosni örökké
ejj bazdki,és még azt mondod hogy nem lenne,aki megoldaná a hegesztést a kipufogódra? ejnye individor!
nem szokott
Aha,és nem füstöl a géped?
Van egy kolléga,neki is hasonló problémája van,és azon tanakodunk hogy ez lehet a füstölés oka.