Igen, lehet egyszer kiveszem, van itt pesten egy rugógyártó cég, szerintem meg tudnák mérni az erősségét, aztán 1.5-2x erősebbet gyártatni velük. Csak gondolom 40e felett kezdődne az ára.
nem kompatibilis az xr rúgó?
én ezen is meg voltam lepődve, hogy rátámaszkodtam teljesen és 1mm-t se ment össze, még le vagyok ragadva az mz teleszkópnál :D
Mert lehet nem is szedték szét pedig az időszakos karbitisztítás szerintem olyan alapvető dolog mint a légszűrő, olajcsere.... qrva szar kiszedni mert nekem pl szét kell bombázni hozzá a motort, de nem árt... pl legutóbb én fullra kitisztítottam (azt hittem), etanolban ázott x napig,de akkor nem mertem kiszedni a tűszelep házat, mivel az úszó levétel az előző karbin nem jött össze és letört a rögzítőcsap egyik füle (ezzel a főkarbi kuka, max a benne lévő cuccokat fel tudom használni, de a ház az KO) így ezen a karbin hozzá se nyúltam!
Nem gondoltam, hogy eltörik de most óvatosan,megfontoltabban kiszedtem és a tűszelep ház alján lévő kis szűrőn jó, hogy folyt még benya, olyan dzsuvás volt, kutyaszőr, fű minden fszom, nem is értem, hogy került bele, mikor a benzincsapon is van szűrő, lehet még előző gazdánál.....
Ezt látva szerintem a tank és a karbi közé rakok be még benzinszűrőt.
Akár terhelve akár terheletlenül a segéd karbin fúvóka csere lett mer eltört 130-as helyet 125-et kapott benzinszint rendben levegő csavar meg negyed fordulatonként volt tekerve igazán sehol nem volt jó
Milyen félútnál csuklik? Terhelve, terheletlenül? Lehet, hogy csak a levegőcsavaron kell igazítani. Ha a fúvókák nem voltak csesztetve akkor maximum még benzinszint igazítás gyári értékre.
Örülj neki hogy nem kellet szétszedned. De lenne hozzád egy kérdésem miért csuklik meg ha gázt húzunk neki az egyik haver most újította fel a mocit és has gázt húz neki kb fél útnál becsuklik és már nem tudom mit csináljak neki.
Nem jött ki kézzel, mivel fogta az O gyűrű, de akkor már cseréltem. az úszó csapja is szépen kijött, nem lógott benn semmi. A TT-n meg azt sem tudom hol a karbi, még rá sem néztem. Szívócsonkok szép feketék, annyit pillantottam rá.
kézzel kihúztad pl a tűszelep tartóját? én alapból nem tudtam megfogni így csak fogóval, de ha nem lett volna új alkatrészem nem biztos, hogy nekiállok fogóval kiszedni mivel rögtön nyomot hagy a puha fémben.... elvileg a fúvókákat sem lenne szabad keményfém csavarhúzóval basztatni....
(eddig nekem sincs problémám, csak már ha megvettem a felújító szettet hát nem porosodjon a polcon)
Az sem biztos, hogy jó, mert pl ha a tűszelep tartó csak úgy hopp kijött minden "erőlködés" nélkül, akkor ott az O gyűrű már nem igazán látta el a szerepét.... én tegnap raktam bele új tartót, O gyűrűt és össze se ment olyan könnyen, kifelé meg már csak nehezebb lenne, fogó nélkül szerintem nem is lehet kivenni, ha jó az O gyűrű.
én ezen is meg voltam lepődve, hogy rátámaszkodtam teljesen és 1mm-t se ment össze, még le vagyok ragadva az mz teleszkópnál :D
elsősorban alu színben érdekelne
Te hívogattad, hogy mi a helyzet vagy ő hívott ha volt vmi? (szétszedte, megnézte, kész van....)
Nem gondoltam, hogy eltörik de most óvatosan,megfontoltabban kiszedtem és a tűszelep ház alján lévő kis szűrőn jó, hogy folyt még benya, olyan dzsuvás volt, kutyaszőr, fű minden fszom, nem is értem, hogy került bele, mikor a benzincsapon is van szűrő, lehet még előző gazdánál.....
Ezt látva szerintem a tank és a karbi közé rakok be még benzinszűrőt.
ilyen szűz karbit még életemben nem láttam, úgy nézett ki mint amit a gyári összeszerelés óta nem szedtek szét
(eddig nekem sincs problémám, csak már ha megvettem a felújító szettet hát nem porosodjon a polcon)
a 2 karbi közti gumicső ha szar azt egy fecni résolajcsővel lehet a legeredményesebben pótolni