Hát én nem tudom, de szerintem itt a fórumon vannak páran akiknek prox vezérműlánc van a gépben.
Ilyenkor van az hogy nem tudom mi legyen, melyiket vegyem...
Haverom 250es yz-jébe a prox dugó bírt kb 10órát, utána letört egy darab belőle, azóta valami wössner van benne és semmi baja. Ini is szidta a prox szelepszár szimeringet, meg ahogy olvasgatom itt a fórumokat elég sokan szidják. Én did-et raknék az enyémbe.
amúgy az a 34l váz a legtutibb
rövidebb mint az utána gyártottak és sokkal fordulékonyabb
szóval az álom ténéré ez lenne: 34l vázban a 3aj blokk, amibe be van építve az 1vj berúgószerkezete
arra gondoltam hogy elnézek feléd, de szerintem csak tavasszal, jövő hétvégém foglalt utána meg ki tudja milyen idő lesz
csak hogy beruházzak-e azokra az ördögi árú patentívekre
Ha gondolod a hegesztést megoldom neked már csak az a kérdés,hogy legyen elhozod az anyagot vagy vigyek batyut de te jössz természetesen kapsz kv ha én megyek az rohadt drága mert transzporter sokat fogyaszt
én is meg tudnám csinálni ha akarnám, de nem akarom
opel motorját is cafatokra bontottam de rájöttem hogy nincs értelme
hiába spóroltam vele x összeget nincs sehol, szóval most már egy kormányösszekötő cserére is elvitetem szerelőhöz
Hosszabb állás után az olajtartályból le kell folynia az olajnak vagy elvileg nem szabadna neki?
Ilyenkor van az hogy nem tudom mi legyen, melyiket vegyem...
rövidebb mint az utána gyártottak és sokkal fordulékonyabb
szóval az álom ténéré ez lenne: 34l vázban a 3aj blokk, amibe be van építve az 1vj berúgószerkezete
csak hogy beruházzak-e azokra az ördögi árú patentívekre
szóval lenne hegesztés nem kevés
az a lényeg ne rázkódjon széjjel
bukócsövem kellene módosítani
ilyenre kellene mint a sárga vonal, csak ívesen
opel motorját is cafatokra bontottam de rájöttem hogy nincs értelme
hiába spóroltam vele x összeget nincs sehol, szóval most már egy kormányösszekötő cserére is elvitetem szerelőhöz