Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem mindig lefolyik, pedig nem kellene, ki kellene takarítani az alját, de lesz@rom
Sziasztok!
Hosszabb állás után az olajtartályból le kell folynia az olajnak vagy elvileg nem szabadna neki?
En did-et raknek, szerintem lancokban jobb mint a prox.
Hát én nem tudom, de szerintem itt a fórumon vannak páran akiknek prox vezérműlánc van a gépben.
Ilyenkor van az hogy nem tudom mi legyen, melyiket vegyem...
Nyugodj meg ha rakok bele vez.láncot csak is did vagy valami minőség lesz
Poén volt wazeg
Haverom 250es yz-jébe a prox dugó bírt kb 10órát, utána letört egy darab belőle, azóta valami wössner van benne és semmi baja. Ini is szidta a prox szelepszár szimeringet, meg ahogy olvasgatom itt a fórumokat elég sokan szidják. Én did-et raknék az enyémbe.
Én meg agyalok ki e lehet szedni a vez.láncomból egy szemet
Menj csak most menj hisz most van jó idő
na akkor ennek örömére tépek egyet a mezőn
Mondom ha hozod amit hegeszteni kell meg csinálom neked szívesen
amúgy az a 34l váz a legtutibb
rövidebb mint az utána gyártottak és sokkal fordulékonyabb
szóval az álom ténéré ez lenne: 34l vázban a 3aj blokk, amibe be van építve az 1vj berúgószerkezete
arra gondoltam hogy elnézek feléd, de szerintem csak tavasszal, jövő hétvégém foglalt utána meg ki tudja milyen idő lesz
csak hogy beruházzak-e azokra az ördögi árú patentívekre
nem a kor a lényeg imádom ez itt a lényeg
Ha gondolod a hegesztést megoldom neked már csak az a kérdés,hogy legyen elhozod az anyagot vagy vigyek batyut de te jössz természetesen kapsz kv ha én megyek az rohadt drága mert transzporter sokat fogyaszt
szóval egy srx600 blokk van a legrégebbi 600as ténérében
vinnék patent íveket
szóval lenne hegesztés nem kevés
az a lényeg ne rázkódjon széjjel
1 xl a motor kodom váz kod meg 34l
Hegesztést megoldom de hajlitani nem tudok mert ahoz nincs szerszámom
hegeszteni tudsz rendesen?
bukócsövem kellene módosítani
ilyenre kellene mint a sárga vonal, csak ívesen
én nem spórolás végett csinálom magamnak ha nem magamba bízok másba nem nagyon és mivel értek hozzá ezért csinálom én és nem egy rendetlen szerelő
Mi a baj a proxal? Mit mondanak róla? Én is most akarok rendelni másikat. A D.I.D vezérműlánc az 19'000Ft, hétfőn kérdeztem a motorstyling.hu-tól.
én is meg tudnám csinálni ha akarnám, de nem akarom
opel motorját is cafatokra bontottam de rájöttem hogy nincs értelme
hiába spóroltam vele x összeget nincs sehol, szóval most már egy kormányösszekötő cserére is elvitetem szerelőhöz
Köszi de természetesen rá kérdezek ha rendelek