a levegő-üzemanyag keverék állító csavarnál van még O gyűrű, de oda kisebb kell, ilyen méretűt nem igazán tudok, hacsak nem a főkarbi oldalán lévő membrános cucchoz, ott is van egy kehely féle, mint a tűszelep tartója, de azt fogalmam nincs hogy lehet kivarázsolni, hogy ne sérüljön.....
nekem a segédkarbi fúvókarendszere ennyiből áll, nincs fúvókatartó sem mint a főkarbinál, hanem a karbinak az a hosszú háza menetes és abba kell beletekerni a fúvókát.....
a karbi felújító készletben van 2 db egyforma O gyűrű, az egyik a főfúvókához kell, de a másikra nem tudok rájönni, hogy hová....
( van egy a szívató kehelyhez, egy a tűszelep tartó alá, a két egyforma közül az egyik a főfúvókához, de a másik ugyanolyan méretű )
akkor jól működik
megkeresed hol keményszik fel, visszaengeded teljesen aztán rárúgsz egyet
láttam olyant is hogy lent tartják a berúgókart amíg nem indul be, hogy ennek mi értelme van nem tudom
igen láttam én is hogy az új az eléggé drága, pillanatra azt hittem hogy 1790 de sajna egy nullával több volt az ára.
És az automata dekompresszor az miért olyan mint ha egyszer működne egyszer pedig nem?Néha olyan nehéz mint ,ha valami betonpadkát próbálnék lejjebb rúgni
Melegen nincs füstje és könnyen is indul.
viszont az alapjárat magától el szokott állítódni nem tudom miért?!
A karburátor és a hengerfej közötti szívócsonkot mivel lehet ragasztani? sajnos el van repedve
Amúgy, ha melegen könnyen indul és nincs semmi féle füstje melegen, nem torpan, vagy ilyesmi, akkor maximum egy karburátor ellenőrzést tudsz csinálni. (benzinszint, fúvókák mérete, tűk állása). Én ezt eljátszottam az XT-vel, minden rendben volt vele. De a művelet kb. 6000 ft-ba került, mivel kellett egy úszóház tömítés bele akkor már, pedig nem folyatott, csak mikor másodszorra raktam össze és egy fúvóka, mivel elszakadt (pedig alig húztam meg)
Leginkább terepen,erdőben,dombokon föl-le.Annyira agyon nem hajtom.Hidegen kb 5-6. rúgásra indul aztán nagyon picit füstöl kb 10 másodpercig!
Nem csuklik,nem torpan,gyári áttétel van rajta!
automata dekompresszor szerintem szarakodik vagy nem tudom mert egyszer könnyű berúgni egyszer pedig rohadt nehéz!
Hol használod a motorodat? Mennyire hajtod? Hosszú vagy rövid áttétel van rajta? Ezek mind befolyásolják. Esetleg még olyat kérdeznék, hogy hidegen hogy indul, nem füstöl feketén gázhúzásra, vagy menet közben nem torpan, vagy csuklik gázhúzásra? Nekem a 84-es xt 6-8 litert fogyasztott. De úgy mondanám átlag 7-et :(
Sziasztok!
A következő lenne a problémám: Van egy TT 600 S (1993-94 es) yamahám és 8-9 litert fogyaszt,ami szerintem kicsit sok.
A kipufogó nincs gyári állapotában ,de így sem kéne 8-at ennie!
Mi lehet a probléma? esetleg a karburátor nincs jól beállítva?
előre is köszi
20 körül.....
Most rákérdeztem gerecsénél, hogy mennyibe lenne náluk egy bontott és 15e.... amivel megint lehet ott vagyok, hogy tavasszal kuka.....
Most már biztos, hogy még soha nem volt szétszedve mert nem lehet, ez ilyen eldobhatós lenne és elment 22-23 évet.
Magyarázta, hogy mit fog vele csinálni, szét kell esztergálni vagy mi a fszom,meg csinálni kell bele teflon ezt azt, mert 2 rendszerűre kell átalakítani, mivel gyárilag az olajjal együtt nyomatták bele a gázt vagy hogy, nem értem a rendszert, de a lényeg, hogy mivel nem külön gáztartályos így cumi.... szóval csak így itthon nem is tudna vele mit kezdeni az ember csak kiakasztod dísznek a falra vagy eldobod.....
Na akkor ezért lepődtem meg mikor más néven mutatkozott be a telefonban azt hittem rossz a szám vagy nem jól értettem....
Amikor meghallotta hogy XT600-é csak jajgatott mert nem egyszerű ezeknek a telója, igazából egyszerhasználatosak, ha vége akkor elvileg kuka.... mondta, hogy nem lesz olcsó mert át kell alakítani viszont utána már szétszedhető javítható.....
Vagy nem adom el a gépet vagy ha igen akkor szerzek egy másik telót és azzal vagy megfizetik ezt a telót....
( van egy a szívató kehelyhez, egy a tűszelep tartó alá, a két egyforma közül az egyik a főfúvókához, de a másik ugyanolyan méretű )
megkeresed hol keményszik fel, visszaengeded teljesen aztán rárúgsz egyet
láttam olyant is hogy lent tartják a berúgókart amíg nem indul be, hogy ennek mi értelme van nem tudom
mert az csak egy (kis) ideig működik
ha igen akkor nem tudom
És az automata dekompresszor az miért olyan mint ha egyszer működne egyszer pedig nem?Néha olyan nehéz mint ,ha valami betonpadkát próbálnék lejjebb rúgni
az új majd 20pénz
viszont az alapjárat magától el szokott állítódni nem tudom miért?!
A karburátor és a hengerfej közötti szívócsonkot mivel lehet ragasztani? sajnos el van repedve
Az enyém óránként 1-1.5 litert eszik és ebben mindenféle terep benn van.
Nem csuklik,nem torpan,gyári áttétel van rajta!
automata dekompresszor szerintem szarakodik vagy nem tudom mert egyszer könnyű berúgni egyszer pedig rohadt nehéz!
A következő lenne a problémám: Van egy TT 600 S (1993-94 es) yamahám és 8-9 litert fogyaszt,ami szerintem kicsit sok.
A kipufogó nincs gyári állapotában ,de így sem kéne 8-at ennie!
Mi lehet a probléma? esetleg a karburátor nincs jól beállítva?
előre is köszi
Most rákérdeztem gerecsénél, hogy mennyibe lenne náluk egy bontott és 15e.... amivel megint lehet ott vagyok, hogy tavasszal kuka.....
Most már biztos, hogy még soha nem volt szétszedve mert nem lehet, ez ilyen eldobhatós lenne és elment 22-23 évet.
Magyarázta, hogy mit fog vele csinálni, szét kell esztergálni vagy mi a fszom,meg csinálni kell bele teflon ezt azt, mert 2 rendszerűre kell átalakítani, mivel gyárilag az olajjal együtt nyomatták bele a gázt vagy hogy, nem értem a rendszert, de a lényeg, hogy mivel nem külön gáztartályos így cumi.... szóval csak így itthon nem is tudna vele mit kezdeni az ember csak kiakasztod dísznek a falra vagy eldobod.....
Amikor meghallotta hogy XT600-é csak jajgatott mert nem egyszerű ezeknek a telója, igazából egyszerhasználatosak, ha vége akkor elvileg kuka.... mondta, hogy nem lesz olcsó mert át kell alakítani viszont utána már szétszedhető javítható.....
Vagy nem adom el a gépet vagy ha igen akkor szerzek egy másik telót és azzal vagy megfizetik ezt a telót....
Jobb oldali enyém, bal oldali meg haverom csajának motorjáé. Mindkettő fasza lett nagyon.