Ja tényleg régebben erről beszéltetek, hogy spaniferrel össze stb...
de a gáz miatt már egyébként sem tudnám megcsinálni és kitudja még mi mindent kell cserélni, mi számít kopottnak, mivel semmi tapasztalat. Még a simsonét se sikerült normálisan megcsinálni, mert elég lassan enged ki....
rugót összehúzod, aztán fent lehúzod a karikát ami támassza kipattintod a kis gyűrűt alóla és már lent is van a rugó
a többit nem tudom de biztos valami széttekerős, de az már nem érdekelt
a rugót simán lekaptam, szerintem szét is tudnám szedni, de a végeredmény kétséges lenne.......
meg nem lenne ám sokkal olcsóbb ha mindent megveszel hozzá
Jó véleményeket olvasok róla, hogy jó a munkája..... ez nem simson, hogy magamnak megcsináljam.
Az elejében még kicseréltem a szimeringet, porvédőt, olajat, de az első villák nekem nem egy bonyolult szerkezetek, semmi szelepelés....de néztem ezt a hátsót és még szétszedni sem tudnám, mert még azt sem látom, hogy a rúgó hogy jönne le stb.
Kösz szépen!
Ja kellene, mert ha nem reagál emailre, akkor holnap felhívom és beszélek vele.
Hogy ebbe gázt, hogy lehet tölteni az számomra rejtély, semmi szelep, se tartály..... de majd ő csak tudja, hogy mi a megoldás.
Az nem is sok kimaradás....
Én ha lenyomom rögtön felugrik, szinte üt amikor felér.... szóval ebben sincs már csillapítás szerintem, nem hinném hogy ez valaha fel lett volna újítva mióta a gyárból kijött.
Amikor megyek vele terepen már muszáj felállni amikor nagyobb huplikon megyek át, mert rendesen ütött, főleg amikor egymás után több van!
Heló! Szántam rá pénzt, de így már kár hogy eladtam az XT-t, hiába hozzám illőbb a TT, de drágább is, kevesebb pénzem maradt. De ugyan ezzel is el kell játszanom azt mint a tiéddel, sok kis "apróság". Az XT-t úgy gondolom ténylegesen költségmentesen adtam el, de nem úgy vettem, sőt a TT-t sem.
de a gáz miatt már egyébként sem tudnám megcsinálni és kitudja még mi mindent kell cserélni, mi számít kopottnak, mivel semmi tapasztalat. Még a simsonét se sikerült normálisan megcsinálni, mert elég lassan enged ki....
a többit nem tudom de biztos valami széttekerős, de az már nem érdekelt
meg nem lenne ám sokkal olcsóbb ha mindent megveszel hozzá
Az elejében még kicseréltem a szimeringet, porvédőt, olajat, de az első villák nekem nem egy bonyolult szerkezetek, semmi szelepelés....de néztem ezt a hátsót és még szétszedni sem tudnám, mert még azt sem látom, hogy a rúgó hogy jönne le stb.
meg a honda komplett cuccát, csak meg kell várni a karácsonyi áldást
Ja kellene, mert ha nem reagál emailre, akkor holnap felhívom és beszélek vele.
Hogy ebbe gázt, hogy lehet tölteni az számomra rejtély, semmi szelep, se tartály..... de majd ő csak tudja, hogy mi a megoldás.
húszas
3541698
molnar0819@t-online.hu
Én ha lenyomom rögtön felugrik, szinte üt amikor felér.... szóval ebben sincs már csillapítás szerintem, nem hinném hogy ez valaha fel lett volna újítva mióta a gyárból kijött.
Amikor megyek vele terepen már muszáj felállni amikor nagyobb huplikon megyek át, mert rendesen ütött, főleg amikor egymás után több van!
Mennyi ideig tartott a javítás?
Tiédnek mi baja volt?
Kifelé már nem igazán csillapít, rögtön kiugrik!
vagy valami ilyesmi
Én most szedtem ki az enyémet és az van ráírva a szárra, hogy magas nyomású nitrogén gázzal töltve.....