Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nem nagyon, de valami mégsem jó, lehet az olajsűrűséggel van a gond....
pedig a simsonét el se lehet rontani
Ja tényleg régebben erről beszéltetek, hogy spaniferrel össze stb...
de a gáz miatt már egyébként sem tudnám megcsinálni és kitudja még mi mindent kell cserélni, mi számít kopottnak, mivel semmi tapasztalat. Még a simsonét se sikerült normálisan megcsinálni, mert elég lassan enged ki....
rugót összehúzod, aztán fent lehúzod a karikát ami támassza kipattintod a kis gyűrűt alóla és már lent is van a rugó
a többit nem tudom de biztos valami széttekerős, de az már nem érdekelt
Ilyen az enyém, de nekem első ránézésre már a szétszedés sem egyszerű.... de igen főleg a végeredmény lenne kétséges!
a rugót simán lekaptam, szerintem szét is tudnám szedni, de a végeredmény kétséges lenne.......
meg nem lenne ám sokkal olcsóbb ha mindent megveszel hozzá
Jó véleményeket olvasok róla, hogy jó a munkája..... ez nem simson, hogy magamnak megcsináljam.
Az elejében még kicseréltem a szimeringet, porvédőt, olajat, de az első villák nekem nem egy bonyolult szerkezetek, semmi szelepelés....de néztem ezt a hátsót és még szétszedni sem tudnám, mert még azt sem látom, hogy a rúgó hogy jönne le stb.
azt hiszem én is elküldöm majd a hátulját neki
meg a honda komplett cuccát, csak meg kell várni a karácsonyi áldást
Kösz szépen!
Ja kellene, mert ha nem reagál emailre, akkor holnap felhívom és beszélek vele.
Hogy ebbe gázt, hogy lehet tölteni az számomra rejtély, semmi szelep, se tartály..... de majd ő csak tudja, hogy mi a megoldás.
jaaaaaaa hogy kell az a szám
húszas
3541698
elfaxolnád majd az emailemre?

molnar0819@t-online.hu
motoromon megvan
nincs meg "csika" telefonszáma valakinek egyébként?
Az nem is sok kimaradás....
Én ha lenyomom rögtön felugrik, szinte üt amikor felér.... szóval ebben sincs már csillapítás szerintem, nem hinném hogy ez valaha fel lett volna újítva mióta a gyárból kijött.
Amikor megyek vele terepen már muszáj felállni amikor nagyobb huplikon megyek át, mert rendesen ütött, főleg amikor egymás után több van!
Kb 1hét. Abszolút nem csillapított már, első motorozásnál meg is lepődtem mikor visszaért, hogy ekkora különbségek vannak.
Meglátjuk mit ír, aztán ha úgy van akkor küldöm neki....
Mennyi ideig tartott a javítás?
Tiédnek mi baja volt?
Lehet javítani, csika csinálta nekem a hátsót, nagyon jó lett.
Szíve mélyén kawasakit akart.
Próbálom felvenni a kapcsolatot csikaval, ha lehet javítani akkor elküldöm neki.
Kifelé már nem igazán csillapít, rögtön kiugrik!
gondolom azért van benne hogy ne habosodjon az olaj
vagy valami ilyesmi
XT-ben nem olajos hátsó rúgóstag van?
Én most szedtem ki az enyémet és az van ráírva a szárra, hogy magas nyomású nitrogén gázzal töltve.....
Nálam eddig teljesen költségmentes, mivel (sajnos) nem si használom. Alig van időm... De majd alakul, állásában csak nem megy tönkre :)
Heló! Szántam rá pénzt, de így már kár hogy eladtam az XT-t, hiába hozzám illőbb a TT, de drágább is, kevesebb pénzem maradt. De ugyan ezzel is el kell játszanom azt mint a tiéddel, sok kis "apróság". Az XT-t úgy gondolom ténylegesen költségmentesen adtam el, de nem úgy vettem, sőt a TT-t sem.
végül is ez teljesen jó forasztás de ha reped vagy bármi bajod van csepel nem gond