csepel neked messze van? oda el tudnám küldeni
mert nem ér annyit a dolog mint a 2x postaköltség
bár most nagyon jól elvan evvel a hts2000 forrasztással
Megnéztem a 18-as felni anyagát és alu, viszont ami most van bent 17-es az acél, azért hittem azt hogy acél a 18-as is.
Így nekem is alu hegesztőt kell kerítenem, ami nehezebb!
Értem, hogy a súly miatt van előnye az alu felninek, de itt a negatív oldala, szerintem az acél sose repedne el (max extra körülmények között).
milyen anyagból van egyébként a felni? acélfelnik ezek még és nem alu igaz? Na majd hozzávágok egy mágnest!
Ha acél akkor elvileg meg lehetne hegeszteni nem?Gondolom ilyen "felni klinikákon" is hegesztik és lecsiszolják jó sok mátyásért cserébe!
Ilyen bokorugróknál mit számít, ha nem tökéletes, bár lehet ki lehetne centírozni hegesztés után.
Na majd megkérdezem nagybátyámat mit lehet kezdeni vele ő úgyis speckó hegesztő.
Lehet nem is törne tovább, de jobb lenne a lelkemnek ha tudnám, hogy javítva van.
A forrasztást el se tudom képzelni, nekem az egyenlő cinezés
a hondán is elrepedt a ráf az összeillesztésnél, gyorsba nem találtam olyant aki meghegesztené aztán megforrasztottam
azóta is úgy van.....
nem szép de a sár eltakarja
Azért mégsem hibátlan a felni, ahogy most tüzetesen átnéztem!
2 helyen a ráfnál ahol a küllő jön ki, meg van repedve kicsit.... nem tudom lehet-e orvosolni az ilyet (hegeszteni vagy fszom tudja mit...).
Extra terhelést nálam nem fog kapni (ugratás, hard cross stb.), lehet elmenne még sok évet, de ha lehet javítani és nem horror áron akkor megcsináltatnám!
Már 1 éve megvettem a 18"-os felnit, de csak bíztam benne, hogy jó lesz az enyémbe +olyan lusta voltam, hogy nem bírtam magam rávenni, hogy belepróbáljam!
De ma megszállt vmi és kiszedtem a 17"-os kereket és bepróbáltam a 18-as felnit és teljesen belevaló, minden stimmel, a lánckerék, a féktárcsa, a távtartók... szóval csak a "-t csökkentették (de mi a fsznak, hogy ne lehessen rá gumit kapni)
Úgyhogy mostmár ha hátsó gumi vásár előtt állok majd újra már nagyobb lesz a választék, mert 17"-ból vagy 3 gumit tudok és kész!
19" még faszább lenne, de ne legyek már telhetetlen
Azt nem ertem az ilyennek minek kell motor?! Amit meseltem en is haverokrol, 3an is felujitottak a motorjukat 100-130ezerert, azota meg eltelt x ido meg raktak bele max 800kmert. Inkabb adnak el, aztan nem bosszantana, hogy sose jonnek.
ja hátul van vakszelep.... de múltkor is elöl szakadt ki a szelep.... oda nem lehet rakni?
Amúgy biztos szokni kell hogy csúszkál az eleje enyhén, de elvileg meg kell fognia a guminak ha nem olyan vészes a helyzet
kezdetnek engedd le 1 barra aztán meglátod meddig engedd le még
ha kemény köves gyors a terep akkor elég is lesz mert kicsípi
hátul legyen valszelep mert eltekeri ha lapos
pl volt olyan gumim ami 0 nyomással is elég jól ment aszfalton simán tudtam menni vele 40-50 tempóval persze olyan "jeges" érzés volt
annál a 0.5 mindenhol jó volt
persze ez a lényege, minél laposabb annál jobb
csak ekkor van hogy össze-vissza csalinkázik kemény felületen
a hondával sárban olyan 0,5 barral mászkálok, de függ a gumitól is
szárazon meg aszfalton én felfújom 1,5-re is egyrészt hogy ne csalinkázzon, másrészt meg hogy csak a közepe kopjon mert akkor még fel tudom használni a ténérén is
mert nem ér annyit a dolog mint a 2x postaköltség
bár most nagyon jól elvan evvel a hts2000 forrasztással