Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyertya tuti jó?
kb 1000x leírtam már de engem a gyertya szopatott halálra már fúratni akartam a motort olyan ócskán indult, egyenlőtlenül járt hidegen meg néha le is állt (pedig új ngk gyertya volt)
Annyira nem értek hozza hogy en betudjam allitani de kipucolni kipucoltam de semmi egyéb viszont én még gondoltam hátha a membrán vagy az uszoszint a rossz melegen pik-pak elsore indul akkor nem is durrog olyankor minden kiraly
Karburátor állítással hogy állsz?
Üdv a következő lenne a problémám: hidegen elég nehezen indul a motorom szivatóval még rosszabb a szívócsonknak nincs baja! ja és míg be nem melegszik durrog is mint az állat :( (Yamaha TT600)
Szoktam én is tőlük, meg nagyvasról is..... de ha lehet akkor inkább magánszemélyektől, mert azért ők földi áron adják.(legtöbbször)
Azért kíváncsi lennék rá, hogy pl egy komplett karbit ők mennyiért adnának.....
Tőlük általában csak akkor rendelek, ha máshonnan nem tudom beszerezni vagy sürgős, nincs idő vadászni.
Te honnan szoktál rendelni? Én szinte csak a gerecsétől. Nagyvastól egy fékbetét jött az xt-bem Motormanntól pedig a felszerelésem. Gerecse nem rossz, mert vannak bontott alkatrészek is. Gyáriakat is beszereznek, amiben talán hiszek, hogy minőség lesz :)
csak egy árat írtam,neked mennyit ér?
értem....
Gerecse(ék) olcsóbban adja, pedig ők aztán mindent a reális ár felett adnak....
Azért kösz a választ!
De azért ha mégis érdekelne az ajánlatom a csere ügyben szólj van rá idő mert csak télen állok neki a fejidot szabni varrni meg festeni de ha kész lesz már nem cserélek
köszi!
oké el gurulok valamikor feléjük és meg dumáljuk mi legyen
ha megcsinálják akkor elküldöm postán
csak legyen biztos hogy megoldják
kéne valami minta és le gyártják kb ennyit fognak mondani mert ismerem őket
2db,5ezer
mennyi ?
Sziasztok tt 350 hez keresnék passzos összekötővel kipufogódobot valami jót, ami nem a gyári
ok.
ha végre elhúz az asszony almát szedni hívlak és megyek
amíg itthon van nem akarok, mert ha én költök akkor ő is akar
kapja be aki kitalálta ezt az egyenjogúságot
a tankom üresen vagy 10kiló
fejidom, idomtartó lámpák összesen legalább 15
na de kemény vagyok mint a vídia
küldök kipufogóról képet,raktam már fel tt műanyag tankról képet,vadonat ujj,róla is küldök hátha megtetszik
Figyú mokolás nélkül nincs tuning
De igazából nem lényeg mert teljesen jó így a motorom és már meg is szoktam csak szimlán azért izgatja a fantáziám mert úgy szebb volna az de ha azt nézem így meg sokkat könnyebb
van lábtartóm
persze el is cserélném ha jó lenne
de mivel mókolni kellene rajta így nem akarom
elméletileg létezik műanyag tank az 1vj típusra(szinte olyan forma mint a tiéd eredetiben) de olyan ritka mint a becsületes kisebbség
akkor a rugóra meg kérdezz már rá ha arra jársz, nem sürgős, szóval nem kell azonnal indulni
Már ne haragudj te írtad kicserélnéd a tankot meg a fej idomot kissebre ezért ajánlottam fel a cserét neked kell a müanyag tank nekem meg nem igazán terepre kell a motor és leg inkább városban használom ezért szeretnék rá nagy tankot meg nagy fej idomot de terepre persze jobb így mert könnyebb ha nem cserélünk az se baj mert szépre csinálom ezt ami rajta van
azért nem kell fosni az üzemórák miatt
pl a 20 órás olajcsere ugyanaz mint az 1000km-es olajcsere
az xr4-en is ajánlatos 1000km távonként csereberélni