Vettem rá gumiharmónikát így nem látom hogy mi a helyzet, de szerintem teljesen jó!
Potom pénz volt, főleg a porvédő valami 900 akármennyi darabja motorosboltokban pedig horror árakon adják!
Teljesen méret azonos és vettem rá harmónikát is így még kevesebb por jut oda, mert nekem gyárilag nem volt rajta!
Szerintem próbáld ki, ahogy láttam már linkelték az oldalt ahonnan én rendeltem!
Sose szegyeltem, most meg mar, hogy furdott a dunaba buszke is vagyok ra
Leakartam fenykepezni ott ahol hajokat beleengedik a dunaba, ugy hogy kicsit benne van a vizben,de ugy csuszott az a szar lejaro, hogy kicsuszott oldalra a kereke es a bal oldalat megfurdettem.
Igen, nekem is bejött az XT, erdei utakra kiváló! Nem rug vág, de öreg motorhoz képest nagyon kezes. Én még most is azt mondom, hogy nem kell szégyelni azt a motort, legalább is szerintem.
Inievel mentem en csak egy kis kort, nagyon tetszett a futomuve, hogy jo kemeny, sajnos xté nagyon puha ahhoz kepest, meg a fekek nagyon jol fognak. Jo kis gep, de hosszu tavon az xt kenyelmesebb.
Az első teleszkóp szimeringek hogy bírják? Egy kicsit szenyel nekem is, ki kéne cserélni. Gyári méretet tudtál bele venni szimeringből és porvédőből is a Germalex-nél? Mennyi is lett így pontosan? Gyáriba a szett 50e lenne, utángyártottban 8e a 2db szimering. Én lehet porvédőt nem veszek, hanem inkább teleszkópharisnyát, talán többet ér. (vagy gumi harmonikát)
odafelé kikerültük patajt ordas felől valami tsz területen át
aztán nem lett meg a duna csak a holtág, majd a gáton eltekertünk hartáig
vissza már aszfalton mentünk szelidre mert szorított az idő
ha megvolna a régi gps-em akkor meg lehetne csinálni ott is a földutakat, csak arrafelé lusta a nép nem küld be semmit a tuhu-ra
Aha, sok minden. De jó irányba szerintem, a régi töltésre szokták terelni a forgalmat ha valami gáz van, baleset, stb. Egyébként nyugodtan lehet rajta menni, ilyen bicikliútféle lett az is.
Ha jól sejtem pataj szelid közt jöttetek ki aszfaltra? Patajon keresztül mentetek? Szelid csak ilyen 3-4 hónapig él, amíg a nyár tart kb. De jó bulik szoktak lenni, utcabál stb.
ott
hihetetlen sokminden megváltozott arrafelé..... nem jártam arra olyan 88 óta.......
nem a gáton megy az 51es....mindenfelé bicikliút van a parton.....
de a legmeglepőbb hogy aszfaltos a tótól a rétre vezető út egy része(pedig arrafelé voltam pár éve) akkor még nyoma sem volt
ellenben ez a szelid nem változott semmit az elmúlt 20évben(csak a túlfelén a nyaralók)
a kempingben is ugyanaz a putri épületek vannak mint voltak stbstb
A lényeg hogy lejutottatok.
Lehet megpróbálok majd egyel nagyobbat, még egész jó állapotban van a szett is, meg ezzel a kis kerékkel eléggé nyalja a lengővillát.
Én is most értem haza, mentem egy 50-est vígaszképp.
Betonüzemnél lőttétek a képet?
tegyél előre nagyobbat többet meg majd végre
nem jutottunk el feléd, inkább mentünk tökön-paszulyon keresztül
vélhetően nem a jó úton próbálkoztunk mert villanyos pásztort mindig találtunk
nem lennék ilyen lusta egyszer rászánnék egy napot az utakra aztán meglenne a dolog
14-50 van most fent, egy kicsit kevés nekem ide, errefelé kb. 50 km-be ha 5 kanyar van, de lehet sokat mondok...Amúgy nekem 40-50-él is simán bírja ezzel az áttétellel az 5.-t.
sokat nem lehet írni.
eltéptünk a vadkerti tótól hartai dunapartig 95% aszfalt mentes úton
visszafelé kicsit több volt az aszfalt
néha (víz)toronyiránt mentünk mert valahogy elfogyott az út
számottevő veszteségünk nem volt
Látom Te is hazaértél. Én is, csak meg volt a jól megérdemelt vacsora.
belsod-nek meg: Én kereken 230km mentem ma, pont az udvarban fordult át 230ra a km óra. Gond nélkül bírták a motorok, kivéve annyit, hogy nekem kiesett az egyik kipufogó csavarom, azt kellett pótolni más nem volt. Találkoztunk már régebben is 1szer Inivel.
Skeleton, neked milyen van a TT-n? Nekem most 15-44 van, de kicsit sok az enyémnek is. Cefetül megy 2. és 3.-ban, de 4. , 5. sebességet inkább csak egyenesben, vagy pedig, ha csak lájtosan megyek.
az elsőn már nem tudok változtatni, mert a 14 a legkisebb ami kapható és egyébként sem jó az első ki lánckerék, mert sokkal hamarabb tönkremegy.... szóval mindenképpen csak a hátsóval tudok még variálni....
Simán észrevehető 4-5 fog különbség, én a 2-t is észrevettem mikor 48 helyett 50-est tettem fel. Hamarabb leforog, meg ugye a végsebesség csökkent. De az első lánckerék érzékenyebb ilyen szempontból, lehet érdemesebb azzal próbálkozni.
Vettem rá gumiharmónikát így nem látom hogy mi a helyzet, de szerintem teljesen jó!
Potom pénz volt, főleg a porvédő valami 900 akármennyi darabja motorosboltokban pedig horror árakon adják!
Teljesen méret azonos és vettem rá harmónikát is így még kevesebb por jut oda, mert nekem gyárilag nem volt rajta!
Szerintem próbáld ki, ahogy láttam már linkelték az oldalt ahonnan én rendeltem!
Leakartam fenykepezni ott ahol hajokat beleengedik a dunaba, ugy hogy kicsit benne van a vizben,de ugy csuszott az a szar lejaro, hogy kicsuszott oldalra a kereke es a bal oldalat megfurdettem.
Az első teleszkóp szimeringek hogy bírják? Egy kicsit szenyel nekem is, ki kéne cserélni. Gyári méretet tudtál bele venni szimeringből és porvédőből is a Germalex-nél? Mennyi is lett így pontosan? Gyáriba a szett 50e lenne, utángyártottban 8e a 2db szimering. Én lehet porvédőt nem veszek, hanem inkább teleszkópharisnyát, talán többet ér. (vagy gumi harmonikát)
aztán nem lett meg a duna csak a holtág, majd a gáton eltekertünk hartáig
vissza már aszfalton mentünk szelidre mert szorított az idő
ha megvolna a régi gps-em akkor meg lehetne csinálni ott is a földutakat, csak arrafelé lusta a nép nem küld be semmit a tuhu-ra
Ha jól sejtem pataj szelid közt jöttetek ki aszfaltra? Patajon keresztül mentetek? Szelid csak ilyen 3-4 hónapig él, amíg a nyár tart kb. De jó bulik szoktak lenni, utcabál stb.
hihetetlen sokminden megváltozott arrafelé..... nem jártam arra olyan 88 óta.......
nem a gáton megy az 51es....mindenfelé bicikliút van a parton.....
de a legmeglepőbb hogy aszfaltos a tótól a rétre vezető út egy része(pedig arrafelé voltam pár éve) akkor még nyoma sem volt
ellenben ez a szelid nem változott semmit az elmúlt 20évben(csak a túlfelén a nyaralók)
a kempingben is ugyanaz a putri épületek vannak mint voltak stbstb
Lehet megpróbálok majd egyel nagyobbat, még egész jó állapotban van a szett is, meg ezzel a kis kerékkel eléggé nyalja a lengővillát.
Én is most értem haza, mentem egy 50-est vígaszképp.
Betonüzemnél lőttétek a képet?
nem jutottunk el feléd, inkább mentünk tökön-paszulyon keresztül
vélhetően nem a jó úton próbálkoztunk mert villanyos pásztort mindig találtunk
nem lennék ilyen lusta egyszer rászánnék egy napot az utakra aztán meglenne a dolog
eltéptünk a vadkerti tótól hartai dunapartig 95% aszfalt mentes úton
visszafelé kicsit több volt az aszfalt
néha (víz)toronyiránt mentünk mert valahogy elfogyott az út
számottevő veszteségünk nem volt
belsod-nek meg: Én kereken 230km mentem ma, pont az udvarban fordult át 230ra a km óra. Gond nélkül bírták a motorok, kivéve annyit, hogy nekem kiesett az egyik kipufogó csavarom, azt kellett pótolni más nem volt. Találkoztunk már régebben is 1szer Inivel.
Simán észrevehető 4-5 fog különbség, én a 2-t is észrevettem mikor 48 helyett 50-est tettem fel. Hamarabb leforog, meg ugye a végsebesség csökkent. De az első lánckerék érzékenyebb ilyen szempontból, lehet érdemesebb azzal próbálkozni.