na én meg pont az ellenkezőre gondoltam, hogy engedek le kicsit és akkor jobban szétlapul és nagyobb felületen fog.... (akkor rosszul gondoltam)
Mekkora nyomással használjátok elől hátul a gumit?
Tegnap kapott a gép egy új első gummát... ma kipróbáltam és már értem miért van minden talajtípusra más-más gumi....
Ami eddig volt az kemény terepen elment, de már enyhe sárban is csúszkált... amit most vettem, az most csont kemény földúton eléggé mocorog, de néhol ahol találtam egy kis sarat belementem és ott úgy érzem szépen fog, de majd kiderül, ha elkezdődik az igazi saras ősz....
Lehet szerzek még 1 21"-os felnit és be kell állítani 2 típusú gumit, ami száraz kemény földútra jó és egyet ami lágy, sárosra.
tuti nem mert este már küldte az sms-t hogy ő bizony nem jön mert esik és csúszni fog, meg sáros lesz
pedig akasztón már van pénzbedobós nagynyomású mosó 200ft-ból kb tisztára le lehet veretni 1 perc alatt
tervben van hogy hétvégén feltérképezzük az utakat
a drz-s cimbivel megyünk szóval csak utakon
aztán ha megvannak az utak akkor már lehet akár köztük is navigálni hogy ne kelljen 5 km távokat a nádasban megtenni
általában ráérek hétvégente
Külön is adod az alkatrészeket vagy csak egyben? :O
Engem leginkább egy berúgókar és egy kuplung oldali dekli érdekelne.
Írnál árat?
Akár e-mailben polarisoutlaw@gmail.com-ra.
Köszi!
most azért másabb lenne ám a porolós rét
párszor tuti letennénk a kormányt
a héten vettem észre hogy nekem is elvesződött a ténéré kipufogócsavarja, úgy néz ki ez típushiba
Nem tudom enyémbe milyen van megmondom őszintén, repsolt vettem, de szerintem a 10es. Mindenképp a sűrűbbet raknám bele, nekem amúgy is puha az első teló, levegőt is fújtam még bele.
Szevasztok!
Egyik szelepcsavarom megvan szakadva,valamelyik középső és ereszti kicsit az olajat :(
Van valami tippetek hogy lehetne megcsinálni blokk kiszedés nélkül?
Mekkora nyomással használjátok elől hátul a gumit?
csak optimális időben és terepen használja
vagy fújd fel jobban és akkor stabilabb lesz
Ami eddig volt az kemény terepen elment, de már enyhe sárban is csúszkált... amit most vettem, az most csont kemény földúton eléggé mocorog, de néhol ahol találtam egy kis sarat belementem és ott úgy érzem szépen fog, de majd kiderül, ha elkezdődik az igazi saras ősz....
Lehet szerzek még 1 21"-os felnit és be kell állítani 2 típusú gumit, ami száraz kemény földútra jó és egyet ami lágy, sárosra.
pedig akasztón már van pénzbedobós nagynyomású mosó 200ft-ból kb tisztára le lehet veretni 1 perc alatt
a drz-s cimbivel megyünk szóval csak utakon
aztán ha megvannak az utak akkor már lehet akár köztük is navigálni hogy ne kelljen 5 km távokat a nádasban megtenni
általában ráérek hétvégente
Engem leginkább egy berúgókar és egy kuplung oldali dekli érdekelne.
Írnál árat?
Akár e-mailben polarisoutlaw@gmail.com-ra.
Köszi!
A blokk az egy xt 600-é?
Tudsz pár sort írni róla?
párszor tuti letennénk a kormányt
a héten vettem észre hogy nekem is elvesződött a ténéré kipufogócsavarja, úgy néz ki ez típushiba
15w cuccot
Milyen olajat tettél bele 5w vagy 10w?
Most cserélek teleszkóp szimeringet TT 600-ba, Athena szimeringet rendeltem,van valakinek tapasztalata vele hogy meddig bírja?
A másik,mennyi olaj kell bele száranként?és a 10w sűrűségű éves használatra jó?
Egyik szelepcsavarom megvan szakadva,valamelyik középső és ereszti kicsit az olajat :(
Van valami tippetek hogy lehetne megcsinálni blokk kiszedés nélkül?