Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem laposabban fog nagyobbat, nekem fullra fel volt nyomva mikor pofára estem júliusban, ezért is csúszott meg olyan könnyen valszinű.
na én meg pont az ellenkezőre gondoltam, hogy engedek le kicsit és akkor jobban szétlapul és nagyobb felületen fog.... (akkor rosszul gondoltam)
Mekkora nyomással használjátok elől hátul a gumit?
megvan neki a drz vagy 3 éve. valami 1400km volt benne amikor vette most lehet benne olyan 2500
csak optimális időben és terepen használja
Minek tart motort akkor? Egy ilyen figurával el se indulnék, gondolom képes kerülni 20 km-t egy kis pocsolya miatt.
a crossgumi megy össze-vissza kemény talajon, meg kell szokni.
vagy fújd fel jobban és akkor stabilabb lesz
Tegnap kapott a gép egy új első gummát... ma kipróbáltam és már értem miért van minden talajtípusra más-más gumi....
Ami eddig volt az kemény terepen elment, de már enyhe sárban is csúszkált... amit most vettem, az most csont kemény földúton eléggé mocorog, de néhol ahol találtam egy kis sarat belementem és ott úgy érzem szépen fog, de majd kiderül, ha elkezdődik az igazi saras ősz....
Lehet szerzek még 1 21"-os felnit és be kell állítani 2 típusú gumit, ami száraz kemény földútra jó és egyet ami lágy, sárosra.
tuti nem mert este már küldte az sms-t hogy ő bizony nem jön mert esik és csúszni fog, meg sáros lesz
pedig akasztón már van pénzbedobós nagynyomású mosó 200ft-ból kb tisztára le lehet veretni 1 perc alatt
Most tuti nem fogtok megfulladni a portól
tervben van hogy hétvégén feltérképezzük az utakat
a drz-s cimbivel megyünk szóval csak utakon
aztán ha megvannak az utak akkor már lehet akár köztük is navigálni hogy ne kelljen 5 km távokat a nádasban megtenni
általában ráérek hétvégente
Külön is adod az alkatrészeket vagy csak egyben? :O
Engem leginkább egy berúgókar és egy kuplung oldali dekli érdekelne.
Írnál árat?
Akár e-mailben polarisoutlaw@gmail.com-ra.
Köszi!
Szia!
A blokk az egy xt 600-é?
Tudsz pár sort írni róla?
Ha valakit esetleg érdekelne 06303604406
Most nagyon kiraly lenne menni. Jo sokat esik :) Oktoberbe ha gondolod mehetunk majd parszor, ha felazik minden.
most azért másabb lenne ám a porolós rét
párszor tuti letennénk a kormányt
a héten vettem észre hogy nekem is elvesződött a ténéré kipufogócsavarja, úgy néz ki ez típushiba
én fél-fél litert öntöttem bele
15w cuccot
Ezt meg nem mondom már Neked. Van szerelési könyvem hozzá, mintha abból néztük volna ki, de az vidéken van sajnos most.
És mennyit raktál bele száranként?
Nem tudom enyémbe milyen van megmondom őszintén, repsolt vettem, de szerintem a 10es. Mindenképp a sűrűbbet raknám bele, nekem amúgy is puha az első teló, levegőt is fújtam még bele.
Értem,akkor ezzel se lesz gomd
Milyen olajat tettél bele 5w vagy 10w?
Nekem is athena szimering van benne, 1éve már, eddig semmi baja.
Volna két kérdésem!
Most cserélek teleszkóp szimeringet TT 600-ba, Athena szimeringet rendeltem,van valakinek tapasztalata vele hogy meddig bírja?

A másik,mennyi olaj kell bele száranként?és a 10w sűrűségű éves használatra jó?
tud valaki egy tt600 műanyag tankot?
Csak nézni mentünk ki, de becsalogatott a pálya tulaja. Pedig a ruhám meg a motor is tiszta volt. Nem bántam meg
kicsit visszafogottan téped
Szevasztok!
Egyik szelepcsavarom megvan szakadva,valamelyik középső és ereszti kicsit az olajat :(
Van valami tippetek hogy lehetne megcsinálni blokk kiszedés nélkül?