Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor velem rosszul jártál, mert az arrow dobom elég hangos, és még a gyapot is kicsit ki van égve benne.
lemaradt a kép
nekem mindegy, csak ne ordibáljon a kipufogó 120db-el mert azt nem szeretem meg aztán néha tilosban is fogunk járni.
akasztótól majd a megérzéseidre hagyatkozunk
Eltalalok. Lehet csatlakozna egyik haverom ha nem gond, de meg nem biztos.
úgy néz ki semmi terv nincs szombatra, vadkerti tóig eltalálsz?
a túlsó felére ahol az aszfalt véget ér(a nyaralóknál)
onnan van egy faja szinte nyílegyenes út akasztóra
persze ez a nyílegyenes nem igaz
vagy a fék gyártója vagy yamaha
nekem a hátsófék felújító szett olyan 4500 volt
a hondához is a hondától rendeltem
utángyártott cuccban nem bízom
épp akartam írni hogy valami leengedő tuti van, mert olyan nincs hogy nincs
Mármint? Ki Ő? És melyik motorra pályázol?

XT után a TT egy álom.
Szívesen itt van egy srácnak annak is oda adtam pályázok rá de majd meglátjuk mi lesz belőle
Köszi, sok hasznos dolog van benne.
Sziasztok!
TT-be hol kapok féknyereg javító készletet?
Két dugattyús fékhez kellene de sehol nem találok a neten.
Aki esetleg tudja küldjön linket vagy egy infót róla.
Köszi előre is
Küldtem emailt egy kis segítség
Sziasztok!rendeltem a george desingtől ezeket a matricákat gyári méretűek,de a színt nem tisztáztuk le így a piros helyett sárga lett 4000huf volt 3-ba oda adnám ha valakit érdelel.
Most nézem, az olajcsövön keresztül kell leengedni az olajat a tartályból.
Egy első teleszkópszimering cserének mi a menete? Kiveszem belőle és belerakom az újat, vagy pedig szét kell szedni a teleszkópot is?

Ini: Meg tudnád nekem kérdezni, hogy a TTR-ben mi az olajcsere menete? Az olajtartályon nincs leeresztő. Onnan hogy vegyem le az olajat?
En mintha a pinkmotorstol rendeltem volna, de az arara mar nem emlekszem. Katt
Sziasztok! Első teleszkópba porvédő szimeringet hol lehet jutányosabb áron vásárolni? Én 7500ft-os ajánlatot kaptam egy győri boltban. Drágállom annyiért. Esetleg sima csapágyas boltba lehet kapni?
Volt hegesztve a kar, de nem nálam.Kicsit akadt, de nem volt lehetetlen kihajtani. 4,5-ös golyó nincs?
Egyébként nem Toyota csapágyak voltak
Bakker, tényleg 5-ös. Amit beleraktam, már kopott annyira, hogy 5mm alatt van minimálisan.
Nem vágom már. Miért nem tudom kihajtani vele? Lehet a rugó fáradt el, vagy szar a technikám? Az sajnos látszik hogy a berugókar volt hegesztve...
Valakinek felesleges berugókarja :)?
Mielőtt szétbombáznál még egy gyári toyota csapágyat. (Nehogy magadra vedd, vicc volt )

Lehet ki van kopva nagyon a Tiéd, ugyanolyan 43f-em van és szétszedtem Neked.
Egy kis nyavajám XT600:

Lehet emlékeztek, amikor Belsod-től elhoztuk a motort, a nagy beindításkor véletlen szétesett a berugókarom :).
A golyó elveszett.
Kiscsapágyból tudtam pótolni, de amióta összeraktam azóta nem tudom sehogy kihajtani, csak ha a lukon benyomom valamivel a golyót. Tegnap sikerült ismét szétszednem, egyel kisebb csapágy golyója már átesik a lukon. Nem értem az egészet:
A benne lévő golyó 5mm átmérőjű, és nagy, mert sehogy nem tudom kihajtásra bírni vele a berugókart, csak rásegítéssel a likon :).
A kisebbik 4mm-es az meg átesik a berugókar likán.
Nem tudja valaki pontosan mekkora golyó megy bele? A robbantott ábrákon sem találom.
Ideiglenesen a következő megoldás lett:
egy golyó mérető 4mm hosszú gömbvas darab lekerekített véggel, némi szivacsos rátámasztás és szikszalaggal körbetekerve. Ez egy bumszli lett így a kar hátulján, amit ha benyomok megnyomja a golyót és ki tudom hajtani :). A szikszalagozáson kívül elég tartósnak tűnik lehet szabadalmaztatni kéne :)
Grat a géphez.Kicsit irigyellek mert egy ilyen a vágyam csak papírosan de majd egyszer meg lesz ez is remélem.
ez komoly szerkezet
így már más.... akkor én majd valahogy kettébontom