Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem gyári. Egy ilyen arrow dob. KÉP
Gyári a dobod? Hogy tömted meg? Szétvágtad?
Én kicsit ki akarom belezni a gyárit, mert elég halk, de nem tudom milyen irányból nyissam meg......
Nekem tökéletesen megfelel. Úgyse fogok tudni jó ideig motorozni menni ezután, megyek vissza Pestre vasárnap.

Ti mivel szoktátok a kipufogót kitömni? Én tavaly nyáron vettem ezt a kerámia gyapotot, de nagyon úgy hallom, hogy szétégett benne...
a vadkerti tótól akasztóig tudok utat
nem mondom hogy a legrövidebb, de út....
utána meg megyünk vakon
Nincs semmi terv egyenlőre, még az utat sem tudom odáig. Csak kíváncsi voltam, hogy egyáltalán ráérsz-e.
elméletileg ráérek, ha haver nem megy börzére, mert ha igen akkor elkísérem mert első gumit kell vadásznom a ténérére
pontosabb útiterved van?
ég és föld a két gép,kipróbáltam a KTM-et olyan volt mintha 1 bicajjal mennék,de nekem nem tetszett mert kényelmetlen meg kiszámíthatatlan gép a 2t.
Húzom neki,egy darabig semmi aztán megjön az erő megérem megfogni!
Nekem kevésnek tűnik a 14-50,így a gép pont 140-et tud vele.
Nagyon hamar leforog meg gyorsul is,de ami a lényeg hogy elveszi a nagy lökettérfogatú 4t előnyét.
Pont tegnap csináltam egy vidit róla,nézd meg és ítéld meg milyen.
Ja még annyi hogy 120kg vagyok,egy kisebb súlyú ember alatt hamarabb leforog.
http://www.youtube.com/watch?f...
Heló! 30,8kw-ra jön ki, mivel 42Le-s papíron. A 14 - 50-es áttételre mi a véleményed? nekem most 15-44 van fenn, de felénk ez kicsit sok még a tt-vel is.

Balint-aprilia. Az xt csak érzetre volt gyenge. A lépést tartja az xr 600-al és a ttr-el is tudná biztosan. Fene tudja nem olyan robbanékony, mint ezek a "versenyednurók", de erdőbe még rövidebb áttétellel szerintem helyt áll. Inkább a futómű volt ott "kevés" komolyabb terepen. Ezeket csak azért írom, mivel most már van összehasonlítási alapom.
ezért szeretem én is a crt kanyarokba,ugratón sokkal kezelhetőbb gyorsabban lehet menni vele
jó lenne ha lenne egy egész napom motorozni de sajna van hogy 1hónapba egyszer van időm motorozni 1-2órát.
Ini jövőhéten szombaton nincs kedved lemenni a Dunához? Csak jönnénk mennénk, meg Skeleton is csatlakozhatna ha van kedve.
Mikor lerohadtam az XT-mmel a cdi miatt, haverom dr-jével jöttem haza 30km kb. Igaz az ő motorja 800km-ert ment felújítás óta (dugó,hengerfúrás minden...) Enyémbe meg csak egy dugót cserélt az előző tulaj, de furva nem volt. Ezerszer jobban ment az a dr mint az én xtm. De valamelyik nap mérek benne egy kompressziót, nagyon kíváncsi vagyok mit mutat majd.
Persze,minimum 20 kiló van köztük,egy 250 KTM-el mentünk egy rövid versenyt,elején elment de utána behoztam és megelőztem.
Nagyon mennek ezek a 2t gépek 70-80ig nem lehet megfogni mert könnyűek és robbanékonyak.
nem egy kategória a sujuk miatt a crt jobban élem de erőre egyértelmű a tt viszi a nyomaték miatt
Szia!
láttam hirdetsz 1 CR-t meg 1 TT-t.
Tudom nem egy kategória a két gép,de had kérdezzem meg motor erőre melyik jobb,erősebb?
nekem a tt 3om-ba simán de 5be is kis segítség kell hogy felvegye az elejét
most nézelődtem kicsit neten és az XT 48,1Nm/5500 a DR 49,5Nm/5000...... nem értek hozzá, hogy ez a különbség jelentős vagy sem, de lehet ez is hozzátesz, hogy a DR jobban ugrik
Szép moci,nagyon egybe van így külsőleg!
Ennek a motorja 30KW vagy 34KW ?
ha csak egy motorom lehetne szerintem ezt választanám én is
nem is annyira nehéz de nem is annyira fapados, és menni is megy annyit amennyit én szeretnék
EZ 99-es, kék azt hiszem 2002-től volt, de önindítósban is volt kék-fehér, az még fiatalabb. Azok az önindítósok elvileg már utcaibbak.
cimbinek kékben volt
nem izzadt annyit terepen mint én
Erről a motorról lenne szó, előre hátra adtak hozzá gumikat, amik szinte újak. Olajcsere, lánc csere, plusz 1-2 apróság. Eddig nagyon tetszik, teljesen más világ mint az xt.
XR 650-et nem próbáltam,de valószínű erősebb mint a TT
Fényképeket majd csinálok róla, 15-44-es áttétellel is jobban szedi a lábát az xt-nél. Lánc az sajnos kell rá. Én most már csak 98kg vagyok, 187cm, de "nehezen" ér le a lábam.