Az XR 650 az más világ szerintem. A motorja a ttr-nek rendben van, esztétikailag sem egy leharcolt gép. 1-2 apróság, ami kopóalkatrész, de sokba tud jönni, na az ezen sajnos megvan. De nagyon rendes volt az eladó, én alkudtam, Ő engedett. Szerintem mindketten jól jártunk.
Én mielőtt megvettem a TT-t,kipróbáltam szinte minden gépet.
Volt köztük XL,XR,DR 650,meg KLR 600 is,de a legjobbnak a TT tűnt.
És nem leharcolt tákokat néztem.
Nyilván mindegyiknek megvan az előnye a másikkal szemben,de ha csak a motor erőt nézem akkor a TT!
Az XT is gyengébb tőle.
Szevasztok! Ma egy 99-es TTR 600 tulajdonosa lettem, egy két hiányosság akad, de hamarosan orvosolom. A fotógalériába is sokszor feltett motorról van szó, nem csalódtam benne.
szerintem is erősebb a DR, egyik haverom most vett egyet és sima gyári áttétellel (16-42) 2.-ban is ugrik egykerékre gázra, még az enyém 14-47-tel nem!
Valószínű nyomatékben nagyobb vagy más a felépítése a motornak! Alapból magasabb az eleje is.
aztán nehogy úgy járj mint én egyszer az xr4 el hogy töltögettem töltögettem aztán olajcserekor leengedtem belőle 3 litert a 2 liter helyett......
nekem olyan 700km távig alig fogy utána már jobban
1000km alatt (ennyi az intervallum) lemegy max-ról min-re
persze épeszű használat mellett, ha nagyon van forgatva pl homokbánya jobban fogy akár fél liter is egy nap
próbálj ki más olajat avval hátha jobb lesz. bár ha láthatóan füstöl nem hinném
tegnap néztem és megint minimum alatt volt az olaj szintem
kb 6deci olajat töltöttem rá és így van minimum felett
de nem látom sehol,hogy nyomná ki ennyire a tegnapi videón is csak azért nem füstölt annyira,meg zörög a blokk mert kevés volt az olaj.
pedig a héten néztem a szintet és a minimum-maximum között volt.
Nem tudom mi a f*sz van vele
Bocsi eléggé kavartan írtam(reggel van) de a lényeget érted.
Az előző tulaj nem mert nyúlni semmihez a motoron, mielőtt megvettem hozta el a szerelőtől 64000ft-ot hagyott ott a gépért.
És amúgy szép hangja van a blokknak azt vinnyogó hangot is lehet hallani a vezlánctól,ez a zörgés a videón valszeg csak szelephézag.
A DR szerintem igénytelenebb volt ,meg erősebb azt hittem csak a 17-es hátsó kerék miatt de nem nyomatékosabb volt érzésre de lehet,
mentem másik 2KF -el is az se volt erősebb mint az enyém szóval az sem lehet,hogy pont csak az én XT-m gyengébb.
A DR 2-ikba hirtelen gázra majdnem hanyatt vágott 3-ikba is könnyen fel lehetett venni és azért ment is végre is.
Az XT 14-47-es áttétellel sem ugrik úgy
De viszont az XT könnyebb, szerintem jobban néz ki, elöl hátul tárcsa fék,és talán alkatrészt is jobb kapni hozzá.
Szia! én a kipuff szelep sapkáján illetve a tanknál a beöntön öntöttem be az olajat ,de csont száraz blokknál. Egyébként sima cserénél a tank elött a beöntőn kell és az olajszűrő dekli tetején van a légtelenítő csavar járó motornál hajtsd ki és ha jön az olaj tekerd be.
Szia!
Olajcserét hogy kell 550-en,láttam a tank előtt van a betöltő nyílása.
Felöntsük a szintig azt ennyi? Vagy van még valami fortéja neki?
Köszi a választ előre is!
Helloka! Lehetne egy kérdésem mindenkihez? A motorom szerintetek így ebben az állapotában mennyit ér meg? Vettem rá új első hátsó lánckereket meg egy jó O gyűrűs láncot is. Vezérmű láncot is kap, de nem azért mert elszakadt de ilyen nyúlt lánccal nem adom oda senkinek. Friss olaj, meg szűrő. Tippek esetleg mennyit kaphatnék érte?
Volt köztük XL,XR,DR 650,meg KLR 600 is,de a legjobbnak a TT tűnt.
És nem leharcolt tákokat néztem.
Nyilván mindegyiknek megvan az előnye a másikkal szemben,de ha csak a motor erőt nézem akkor a TT!
Az XT is gyengébb tőle.
kívülről tök kicsinek néz ki
ellenben a 190 centimmel is elférek rajta kényelmesen
Valószínű nyomatékben nagyobb vagy más a felépítése a motornak! Alapból magasabb az eleje is.
nekem olyan 700km távig alig fogy utána már jobban
1000km alatt (ennyi az intervallum) lemegy max-ról min-re
persze épeszű használat mellett, ha nagyon van forgatva pl homokbánya jobban fogy akár fél liter is egy nap
próbálj ki más olajat avval hátha jobb lesz. bár ha láthatóan füstöl nem hinném
kb 6deci olajat töltöttem rá és így van minimum felett
de nem látom sehol,hogy nyomná ki ennyire a tegnapi videón is csak azért nem füstölt annyira,meg zörög a blokk mert kevés volt az olaj.
pedig a héten néztem a szintet és a minimum-maximum között volt.
Nem tudom mi a f*sz van vele
Az előző tulaj nem mert nyúlni semmihez a motoron, mielőtt megvettem hozta el a szerelőtől 64000ft-ot hagyott ott a gépért.
És amúgy szép hangja van a blokknak azt vinnyogó hangot is lehet hallani a vezlánctól,ez a zörgés a videón valszeg csak szelephézag.
mentem másik 2KF -el is az se volt erősebb mint az enyém szóval az sem lehet,hogy pont csak az én XT-m gyengébb.
A DR 2-ikba hirtelen gázra majdnem hanyatt vágott 3-ikba is könnyen fel lehetett venni és azért ment is végre is.
Az XT 14-47-es áttétellel sem ugrik úgy
De viszont az XT könnyebb, szerintem jobban néz ki, elöl hátul tárcsa fék,és talán alkatrészt is jobb kapni hozzá.
Elvileg 6-osnak kell lenniük.
Olajcserét hogy kell 550-en,láttam a tank előtt van a betöltő nyílása.
Felöntsük a szintig azt ennyi? Vagy van még valami fortéja neki?
Köszi a választ előre is!
A blokkot nem is említem.
nekem is lötyög minden csavar a helyén
sok barbár megtépi úgy a meneteket hogy szakad széjjel minden
Dr-hez képest milyen? Melyik a jobb véleményed szerint?