Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy kicsit barátságosabb árban.
Én ezt a fajtát vettem, ha elfogadsz egy tippet rendelj még hozzá hosszabb betéteket is, asszem 1,5-3-ig vannak, forintos dolgok de néha nagyon jó ha van.
vannak betekerős menetjavító cuccok
pl:
http://nagycsavar.unas.hu/spd/...
ha hosszú a csavar az cumi mert le kell venni a deklit
Sziasztok! 3 imbusz fogja az olajszűrő deknit. az alsó csavar menete elfosta magát.
hogy tudnám javítani?
nekem ennyire tolja a füstöt
ha kicserélném a szelepszárszimmeringet sokkal jobb lenne, bár már határon van a gyűrű is szóval most már nem bontogatom
Így nem tűnik vészesnek de amikor megyek vele eléggé agresszívan
Akkor ha hátra nézek elég nagy a szürkeség mögöttem
Mintha 1:30-as keverékkel közlekednék
De menni megy én is így vagyok vele előbb utóbb úgy is szét kell szedni
nekem is így füstölget a honda, de leszarom
a 2t is füstöl aztán az is jó
lényegében függőlegesen a lényeg ,hogy ne érintse a kipu szelep tetejét,szerintem kézzel megtudod mozgatni van eg kis holtjátéka,így érzed mikor nyomná a szelepet.
De rakok fel két képet a bekötéséről.
Hűha jó hogy írod mert nekem sincs rendesen bekötve a dekompresszorom. Annak hogyan kell állnia hogy ne támaszthassa ki a szelepet? függőlegesen vagy vízszintesen?
majd elkérem a számlát azon minden rajta van amit vett hozzá,de régi vezlánc+tömítések ami nem lett felhasználva(blokk közép meg kuplung oldali) azt megkaptam.
az előző gazdájának volt vezlánc csere+ kipu szelep cseréje +szelepszárszimeringek cseréje....
Nem volt bekötve a dekompresszor csak úgy volt hagyva aztán egyszer kitámasztott neki menet közbe és elgörbült a kipu szelep.
utána vitte szerelőhöz az csinálta meg az azt mondta neki,hogy a dugó még jó állapotba van .
Volt valamilyen felújítás a gépen? Dugócsere pl?
Most 2 egész valamennyi ment bele néztem a szintet és úgy töltöttem,ahogy kell.
Előtte is figyeltem,hogy a minimum felett legyen.
Mennyi olajat töltöttél bele?
Nem tudom mitől volt az a ragadás
Bocsi a késői válaszért.
Olajra csak azért gondoltam mert OMV olaj lett töltve hozzá és utána kezdett füstölögni néha-néha fordulaton,de akkor nem az ,a szint pedig tényleg nem tudom,hogy mehetett el ennyire
hengertalptömítésnél bal oldalt egy nagyon-nagyon picit szivárgot de hát ennyi ennyire nem azóta cseréltem olajat (repsol 15w50) benne meg szűrőket azon kivül,hogy füstöl fordulaton nincs baja olajszint is jó.
Ha valakit érdekel,szívesen látjuk itt
https://www.facebook.com/group...
Hello!
120mm a kör átmérője,36mm-re vannak a furatok a középpontól és 12mm-es csigafúróval fúrtam ki.
! SUSI !

A lenderék leszedődnek milyen távolságra vannak középről mérve a lyukak? vagy mekkora átmérőjű körön vannak?

Köszi előre is a válaszod!
nem emlékszem pontosan, azt tudom hogy minden ismert úton volt drót
azóta meg nem is voltam arra
olyan már nekem is volt hogy a vadkerti tótól el akartam memmi orgoványra aztán bócsán kötöttem ki, de végülis a tekergés volt a cél nem az útirány
Okés, köszi. Oda simán eltalálok, nagyjából Orgoványig tudom az utat, de tavaly nyáron eljutottam Akasztóig is, csak ott eltévedtem, azt hittem jó felé megyek Harta irányába, de Kőrösre érkeztem meg.
A tanya előtt van egy nagy les, ugye? Ahogy mész szelid fele. Egyre gondolunk? Mert az szentkirály, az út pedig végig szabad. Valamit elnéztetek szerintem.
nekem is 30-as a tank úgy hogy ezzel sincs sok gond ha teli van :D
turistautak.hu
egy csomó földút rajta van
fel is lehet tolni a gps-re