Hol is kezdjem.Talán amibe legjobban különböznek hogy a TT sokkal könnyebben motorozható gép,értem itt ez alatt hogy bármennyit megyek vele nem fáradok el rajt,és egy adott helyzetben jobban reagál mint az XT.Ez talán a 30kg mínusz a hosszabb és erősebb rugók és csillapítók miatt lehet.
Motorja egy picit erősebb,még ha papíron nem is a valóságban érezni különbséget.
A TT-t egy cross géphez hasonlítanám inkább,az XT-t meg egy túra géphez.
Szeretem az XT-t de a másik egy picivel mindenben jobb,kivétel a vékonyabb ülés ami nekem nem jön be annyira,de aki keményen tolja annak biztos bejön.
Nagyából ennyi a különbség köztük
Heló! Erre mindig kíváncsi voltam, hogy a szinte egykorú XT és TT között mi a különbség. Saját tapasztalatra lennék kíváncsi. Nekem xt-m volt, de még mindig azt mondom, hogy az én volt motorom rengeteg új motort hazudtolt meg állapotra. TT volt az álom, de hát xt lett. Mondanál pár sort a kettő közötti különbségről és, hogy azok mekkorák? Pl futómű, motorerő. Elhanyagolható, vagy pedig a TT jóval jobb? ilyenekre lennék kíváncsi. Előre is köszi.
szar olaj
mentem vagy 3000km távot az 1000ft-os olajjal, 1mm se esett a szint semmi baja
szerintem nem az olaj volt a szar, ettől az elf olajtól már nincs lejjebb......
Szerintem a kipu szelepeknek + fészeknek nem tesz jót.
Lehet egy gyűrűzés elég lenne neki.
Nem vagyok szakértő,de magam kárán megtanultam ha valami gáz van a géppel akkor nem szabad használni,meg kell csinálni!
Szerintetek így mennyire merjem használni amíg nem dugózom újra?
Amúgy rendesen indul ereje is van(nyilván nem annyi mint kéne de nagyon nem veszem észre) csak gondolom kaptak a gyűrűk viszonylag jól indul 1-2 rúgás hidegen, alapjáraton nem füstöl vagy nagyon minimális, de közepes fordulattól elég szép szürke felhőt ereszt.
sziasztok!
Képzeljétek ,hogy jártam:Elmentem tankolni ,odafele semmi gond aztán egyszer csak alapjáraton gondolt egyet a moci és leállt utána elég sokat kellet rugdosni ,hogy beinduljon utána mondom go haza még 2 szer eljátszotta ezt gondolt egyet leállt de a másodiknál már nem bírtam lenyomni a berúgót,mondom tuti gyűrű törés vagy ilyesmi kocsival kellet haza hozni otthon megtekertem a főtengelyt,kiderült megragadt a dugó szar minőségű olaj volt benne +kevés is (amit nem értek mert mindig nézem a szintet)
olaj+légszűrő csere azóta megy csak füstől ha fél gáz felett meg magas fordulaton megyek vele.
Csak általában az szokott lenni hogy elmegy a menet a középső csavarról,amúgy ezt is meglehet csinálni olyanra,átfúrni és legalább 12-es anyát ráheggenteni
Így viszont nem értem hogyan húzza... :/
Mert odateszem ezt a karikát, belecsavarom a 3 csavart, akkor ott lesz a lendkerék + 3 csavarral rajta ez a cucc. :D
Annyira nem fontos nekem a leszedése, majd akkor lesz fontos, ha esetleg vezérműláncot kellene cserélni.
Meg nincs hozzá anyagom sem. :|
Nem,ha belegondolsz felesleges a közepére mert a főtengely végén támaszkodik meg,ugyanúgy mintha lenne ott egy csavar.
Beszélj egy esztergályossal hogy szúrja le neked,olcsóbb mint ha én elküldeném postán.
Szia!
Közepéről nem hiányzik még 1 furat? :O
Mert beletekered a 3 csavart, attól még nem fog lejönni...
Még középre kell egy, ami a főtengelytől taszítja el ezt a lehúzót, hogy jöjjön kifelé...
Nem tudnál csinálni egy ilyet nekem is? :D
Bár én már rakom össze lassan...
(Anélkül, hogy lehúztam volna)
nem tudok ma menni, délelőtt egy kis szöszmötölés itthon, du meg eltépünk anyósékhoz
hétköznap nemigen van időm/energiám semmire se, jövő hétvégén csak összejön
Ha esetleg mégis rászorulsz a fabrikálásra ilyent csinálj,ez a legegyszerűbb.1 cm-es laposvasból kivan vágva egy kőr,3 helyen kifúrva és kész.A lendkeréken van három 8-as furat abba behajtod egyenletesen és lefogja szedni,csak az anyát ne tekerd le róla teljesen mert lerepül.
Sziasztok! Nincs valakinek XT600-hoz lendkerék leszedője? Le kellene húznom a lendit de alig van időm sajnos meg kedvem sincs sok fabrikálni rá egyet. Már vagy 3 hónapja szét van szedve nyomorultam vezérmű lánc cserére vár. Most már szeretnék kezdeni vele valamit....
Motorja egy picit erősebb,még ha papíron nem is a valóságban érezni különbséget.
A TT-t egy cross géphez hasonlítanám inkább,az XT-t meg egy túra géphez.
Szeretem az XT-t de a másik egy picivel mindenben jobb,kivétel a vékonyabb ülés ami nekem nem jön be annyira,de aki keményen tolja annak biztos bejön.
Nagyából ennyi a különbség köztük